Breed onderzoek misstanden psychiatrie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:reactie
#111: ik durf alleen anoniem/gevaar voor reprasailles - Re:
alles begaan ooit ter wereld is schuldig vanuit de pseudowetenschap psychiaters want ziekten op deze gebieden bestaan niet en alle is moord.
klopt
al die pseudowetenschap moet weg uit de wet en psychiaters moeten nooit meer hun valse praktijken mogen uitoefenen.
waarheden
zogenaamde zich noemende gevallen daar zorgen voor alle trauma,s die erbij komen wat iemand al heeft en daardoor worden alle grenzen compleet overbelast.
Re:
klopt helemaal.psychiaters zijn met alles handelaren in chaos.ze leven van de ellende en planten ziektemakende benamingen in een ander zijn hoofd en maken alles stuk wat moet leven.uit de wereld ermee voor altijd!!!
Re:
Wat een vreselijke lui die de boel boycotten: ggz.
Ik heb er geen woorden voor over, niet geestelijk aangelegd met weet dat het aangepraat kan worden(slechte eitjes kwijt moeten - patiënt loost schrieszie op anderen etc.
de onjuiste behandeling en onrechtmatige sancties
Re:
klopt precies.een en al oplichterij.verkeerde personen.verkeerde vragen.verkëerde woorden.verkeerde omgeving.
mensen met psychische problemen die kwetsbaar zijn niet voor de lol willen hulp maar krijgen meer problemen
hele levens die uit elkander kunnen worden gerukt met deze psychiatrie door ambulante stichtingen als zij willen.
schandalig en super vernietigend als je niet kapot bent ga je t er wel aan en niemand die je nog schijnt te kunnen helpen denk
je dan vreselijk. loopt meestal fout af.
Lastig vallen?
Ben vanaf mijn 17e lastiggevallen op straat om mij onbekende reden. Werd op mijn 19 e na ongekende hetze opgenomen op KKP in Groningen. Kapot verliet ik deze instelling en raakte natuurlijk in de problemen. Werd weer opgenomen en veroordeeld tot RM. Jaren later begreep ik pas dat ik beschuldigd was geweest van het lastig vallen van de figuren die juist mij het leven zuur hadden gemaakt. Dossier werd gebaseerd op stemmen die de zogenaamde psychiater uit mijn hoofd hoorde komen(zelf heb ik van geen stemmen of wat dan ook last). Mijn CV (met daarop o.a functies bij defensie en politie) was volgens deze gevaarlijke kwakzalver ineens een verzameling wanen. Nu, z'on 16 jaar later wordt ik nog steeds door zogenaamde hulpverleners lastig gevallen alsof ik een klein kind ben. Deze idioten die zelf een keer goed tussen de oren gekeken moet worden zijn een zootje tuig als je het mij vraagt!
Re:
het is allemaal vergiftiging tot in elke cel wat zogenaamde zich noemende psych aanrichten en stukmaken.
Re:
nooit nooit nooit laten verleiden door valse sekte metggz..zo noem ik het.
echt de kern aanpakken van problemen
het vernietigende reactieve verstand is de oorzaak van alle ellende.
Re: Re:reactie
precies.het is een pseudowetenschap.ze geven valse beloften en stellen diagnoses waar ziektemakende processen staan beschreven die geen mens helpen en als de echte problemen worden verteld door de cliënt draaien ze er compleet omheen.
Re:
preventief handelen blijft altijd succesvoller dan repressief denken.voor velen is het afgrijselijk leed niet meer te herstellen.
| This discussion has been closed. |