NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hier is het meer: de vervuiler profiteert terwijl de niet vervuiler diegene die hergebruikt en/of scheidt nu voor de kosten moeten opdraaien.
dit is niet meer de vervuiler betaalt ge betaalt in berlaar al genoeg belasting
dit hebben we te danken aan de NVA en cvp bende van berlaar
Vandaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUPER zulke actie , meer reclame maken .
op 17 januari Nieuwjaarsreceptie van de NVA in het Hof van Beatrijs , kom je te pletter zuipen en dumpen we de NVA bij het afval .
Is niets anders dan een verkapte vorm gemeentebelasting. En volgende jaren wordt dat bedrag nog eens aangepast . HOGER _ LAGER ?
De vervuilder betaalt ... maar net een klein beetje meer dan een niet-vervuiler ???!!!
Onze jaarlijkse kostprijs voor de afgelopen 2 jaar bedroeg ongeveer 60€.
Nu hebben net een brief ontvangen die deze taks van 54€ bevestigd, en daarenboven stijgen de prijzen per kg en per ophaling ook nog eens met ongeveer 30%.
Onze 60€ wordt dus nu 78€, en daar dan nog eens de 54€ bij, dat wordt dan 132€ ... dat is dan een stijging van 120% !!!
Re:
dat is flauwekul ,want dat gaat weer tenkoste van de consument ;ik woon op een appartementje en kan geen composthoop in mijn living maken ...voor de rest doe ik wat ik kan maar weet dat we stilaan in de containerparken steeds meer moeten betalen.......
afschaffen die hele handel ;in de door ons zwaar gesubsidieerde derde wereld zwieren ze het gewoon op een hoop ,wij zijn gewoon gek met zn allen ..........
ivarem en andere
inderdaad dit land en zeker vlaanderen gaan heel snel kompleet naar de verdoemenis ....behalve voor diegenen die méér dan de gewone mens bezitten ;wordt eens allemaal wakker !
alternatief= alles is beter dan dat!
om de 6 weken
| This discussion has been closed. |