WijwillengratisparkerenaanhetstationvanHasselt

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie WijwillengratisparkerenaanhetstationvanHasselt.

Michael Pirens

#26 Jullie hebben zo goed als allemaal ongelijk

2013-11-19 10:11

Denk eens na mensen, een stad runnen is als een bedrijf runnen.
winst maken is de bedoeling.
in plaats van hier discussie te voeren over gratis parkeren, nemen we beter de kwestie aan van de gratis bussen in Hasselt vanaf januari 2013 zullen de bussen in Hasselt terug betalend worden. doe hier iets aan.
De betaalparkings zijn trouwens van q-park en zij huren de oppervlakte van de parking van de stad.
dus het komt van een bedrijf de prijzen, niet van de stad

Gast

#27

2013-11-19 13:18

deze parking mag niet verdwijnen!!! waarom moeten wij als belasting betaler nog meer gaan betalen om ergens te mogen staan met de auto?? de gratis bus verdwijnd ook al?? betalen wij nog niet genoeg aan belastingen e.d??? en echt schande is het!

Gast

#28

2013-11-23 09:43

waarom moeten nu al die parkings weg in hasselt !!!!! en betaal parking worden iedereen heeft het moeilijk !!!!! is het dan echt dat alleen de zon gratis is !!!
.

#29

2013-11-23 20:47

Er was eens een politieker in Hasselt die iets wilde doen aan een goede ontsluiting van Limburg. Hij zorgde voor een snellere trein naar Brussel, gekoppeld met gratis openbaar vervoer in Hasselt en een gratise parking vlak bij het station. Gevolg collega's van mij lieten hun wagen staan en namen de trein naar Brussel. Het huidige bestuur heeft blijbaar andere ideeën, en wie is de dupe de werkende pendelaar. Er was eens ...............................................
James

#30 Carambla

2013-12-04 20:47

Ik stel voor dat als sommigen onder jullie op zoek zijn naar een goedkopere parkeeroplossing, jullie eens gaan kijken op Carambla.com . Daar vind je alle gratis parkeerplaatsen EN ook particulieren die hun parking gratis of goedkoop verhuren voor de helft of soms maar 1/3 van de prijs als de betaalparkings. Spijtig genoeg zijn er rondom het station niet al te veel privé-parkings dus als je niet te lang wil wandelen zou ik niet wachten.


Gast

#31

2013-12-15 09:10

Pendelaars nogmaals gestraft. Mobiliteitsplan Vlaanderen waar ben je?