Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten


Gast

#1326

2013-12-31 10:29

Zullen is op hun komen jagen. Zien of ze da plezant vinden. De naam mens ni waart

Gast

#1327

2013-12-31 11:06

Zo zijn de heren van de jachten consoorten.
Onschuldige dieren neerschieten voor de fun!!!!

Gast

#1328

2013-12-31 11:22

wanneer wordt de jacht eindelijk afgeschaft????

Gast

#1329

2013-12-31 12:40

Dit kan gewoon weg niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#1330

2014-01-01 07:42

Straf dan eigenaars due hun kat niet laten sterilliseren. Die kunnen er iets aan doen!!!!

Gast

#1331

2014-01-01 15:08

Onze wereld is zo al zeer gevaarlijk voor katten! Zij zijn zeer kwetsbaar. Waarom het nog erger maken?
Ik heb nu uit noodzaak (na een gruwelijke dood van 1 van mijn katten) na lang nadenken toch een kattenren gezet en mijn 3 katten zijn gelukkig en ik hoef mij geen zorgen meer te maken.
Spijtig dat onze dieren niet onbezorgd vrij van de natuur kunnen genieten!!! Heb RESPECT voor alle dieren!!!

Gast

#1332

2014-01-01 15:33

Barbaren, stop de gruwel op onschuldige dieren

Gast

#1333

2014-01-02 13:10

Twordt tijd dat het mensenDOM eens wat meer respect voor het dierenRIJK heeft!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#1334

2014-01-03 14:49

Hoe kan je jezelf nog in de spiegel bekijken, als je zo iets goedkeurt.

Gast

#1335

2014-01-04 15:08

ik vind het ongehoord dat katten zonder halsbandje zomaar gedood mogen worden. Ik had een langharige kattin en die droeg geen halsbandje omdat er steeds knopen in haar pels kwamen. Ze kreeg dan wel druppeltjes in haar nek ter voorkoming van vlooien in plaats van zo'n halsbandje. Zijn er dan zoveel kattenhaters?
Ann

Gast

#1336

2014-01-04 18:21

Er is nog veel te veel dierenmishandeling vandaar dat er dringend tegen opgetreden moet!!

Gast

#1337

2014-01-04 19:07

ongelooflijk ,katten zijn vrije dieren en niet elke kat wil een bandje aan en niet iedereen heeft het geld om ze te laten chippen

Gast

#1338

2014-01-07 10:18

Vrijgeleide om zomaar katten neer te schieten als je een kattenhater bent.Huiskat of zwerfkat waar is de grens voor iemand die niet van katten houdt???
Kittylitter

#1339 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:33

#1253: LOLILTA - Re: Re:

Zoals gewoonlijk, geen inhoud enkel loos geblaat van zotte poezenmadammen.  blijkbaar geeft je geen reet om platgereden poezen die door hun eigenaars los worden gelaten.  Iedereen die niet meegaat in de zotte liefde is een misdadiger?  U wil mensen doden voor hun mening, wel u bent een echte kattennazi!  Mijne HOND maakt kort werk van uw indringerke als die op MIJN terrein komt, zo simpel is dat.  Ik heb er genoeg van dat die kutbeesten overal schijten, een hond kun je tenminste iets leren, een kat is zo eigenwijs dat ze misbruik maakt van haar eigenwijze domme bazen.  Quod erat demonstandum!


Gast

#1340 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:37

#1254: LOVE CAT - Re: Re:

LOVE CAT hoe pathetisch kan je zijn? enkel een zotte poezenmoeder zonder echt leven kan zoiets uitkramen!  Gij wilt gewoon uw eigen verantwoordelijkheid ontlopen.  Elke doodgereden kat is te wijten aan "dierenliefhebbers" zoals u!  Vertel uzelf vooral dat ik de slechterik ben en laat uw kat los lopen, dat is echte dierenliefde nietwaar?  gij zijt ne simpele ziel!


Gast

#1341 Re:

2014-01-08 16:40

#1256: Sneeuwwitje en de zeven "katjes" -

En nog een kattenzottin die het normaal vindt om huisdieren los te laten lopen (en daarna begint te zaniken dat haar poesje ,werd platgereden/gevangen in de vrije natuur)?-.  Hou uw beesten rond de deur, zoals ne normale mens, dan heeft niemand de kans om het iets aan te doen, maar ja uw mening is gelijk aan de waarheid nietwaar kattennazi?

Kittylitter

#1342 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:45

#1257: De gelaarsde kat - Re: Re:

Oh oh naast kattennazi ook nog eens spellingsfreak, dat getuigt van veel inzicht.  Spijtig dat de inhoud niet aanwezig is en dat uw reactie zich beperkt tot hol gescheld.  Hou uw fucking kat rond de deur en laat ze in uwe tuin schijten.  Dan wordt ze niet gevangen, platgereden...  Maar ja ik ben natuurlijk de dierenbeul (alhoewel ik nog nooit een dier heb kwaad gedaan)  Go fuck yourself, zoals gewoonlijk, want dat kunnen de katten natuurlijk niet

Kittylitter

#1343 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:47

#1258: Kato - Re: Re:

Ik ben geen veggie, als u dat bedoelt.  met mensen zoals u hebben we planten genoeg, dank u! weerom geen antwoord op de inhoud enkel dom hol gescheld van een zotte poezenmoeder!  De sukkel groet u!

kittylitter

#1344 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:49

#1262: Kattevriend in hart en nieren . - Re: Re:

Begin eerst maar eens met de inhoud aan te kaarten voor u met het schuim rond de lippen begint te schelden zotte poezenmadam!

kittylitter

#1345 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:53

#1264: Tralalieretralala - Re: Re:

In uw twisted wereldje misschien wel, maar feit blijft dat overal ter wereld katten de fauna bedreigen.  In australië zijn diverse diersoorten quasi uitgeroeid door uw huisdier.  Maar ja enkel de kat verdient bescherming zeker.  Dat is een grote kwaliteit van zotte poezenmensen, selectieve blindheid!  U bent gewoon een kattennazi, u bedreigt mensen omwille van het feit dat zij niet in uw waanzin meestappen.

kittylitter

#1346 Re: Re: Re:

2014-01-08 16:59

#1265: en de katjes ?? ze leefden nog lang en gelukkig - Re: Re:

Reductio ad hitlerum: kenmerk van een zwakke intelligentie. Nogmaals hou uw dier rond uw huis dan is er niks aan de hand.  U wil gewoon het recht om uw kat vrij te laten en de overlast te verspreiden.  rij maar eens een dier van 3 kilo aan tegen 70.  Gewoon fysica, maar ja dat is natuurlijk objectief.  en leer uw kat dan ook maar vegetariër te worden zou ik zeggen in plaats van een gesubsidieerde predator die door het bijvoederen toch altijd overleeft.  In het kort hou uw kat binnen!

kittylitter

#1347 Re: Re: Re:

2014-01-08 17:00

#1268: INCH ALLAH - Re: Re:

iemand die naar de grote nonsense-god verwijst en mij een psychopaat noemt. Dat is denk ik een compliment.

kittylitter

#1348 Re: Re: Re:

2014-01-08 17:03

#1271: greet je overbuurvrouw - Re: Re:

Ik heb just niks gedaan madam, u bent gewoon paranoide. En zorg er btw voor dat uw kat in uw EIGEN tuin blijft, zottin!  Gebeuren er geen ongelukken!  Zoals ik al zei ik heb nog NOOIT een dier kwaad gedaan! Begin eerst eens met uzelf te INFORMEREN en antwoord op de INHOUD

kittylitter

#1349 Re: @KittyLitter & co

2014-01-08 17:15

#1274: Baasje van Mien, de kat die nooit meer is teruggevonden - @KittyLitter & co

Beste,

eindelijk iemand die ingaat op de inhoud, en die niet enkel verzandt in hol gescheld.  Na de reeks gekken hierboven is het echt een verademing.

Ik ben blij dat u enigzins rationeel te werk gaat, maar laat ik u verzekeren dat ik geen enkel probleem heb met katten als dier.  Waar ik wel een probleem mee heb is mensen die hun katten "de vrijheid gunnen".  En wat ik "uitkraam" heeft wel degelijk een rationele basis in tegenstelling tot wat de kattennazis hier uitkotsen.

1.Eerst totale vrijheid claimen en dan verwonderd zijn dat er een tegenreactie komt?

2.Ik vind evenmin dat het ooit de schuld is van het dier, ik vind onverantwoordelijke BAASJES die even hun normen willen opleggen de schuld

3.Ik vind niet dat je bij het werken in de tuin handschoenen moet aandoen, wat is de volgende stap?

4.de puinhoop van de buurtkat mag dan misschien gering zijn, het is niet mijn puinhoop!  Zorg voor uw eigen dieren!

5.Als ecologist heb ik ook de pest aan jagers

6.De kat wordt bijgevoerd en riskeert het niet om weggeconcurreerd te worden, dat is oneerlijke concurrentie!

7. Ik heb zelf ooit een kat op kot gehad, dus u neemt uw wensen voor waar!

kittylitter

#1350 Re: Re: @KittyLitter & co

2014-01-08 17:17

#1275: Greet - baasje van Chloé - Re: @KittyLitter & co

U vindt, u vindt.. u vindt uw eigen hersenen niet meer!  inhoud aub en dan mag u schelden! zielig!!!!