VliegOp uit Biddinghuizen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
verwijderen
vragen stellen
Overigens hoeven er geen "voorstandershandtekeningen" verzamelt te worden, die uitbreiding van Lelystad Airport gaat er toch wel komen. Ik heb niets tegen het initiatief van Mevr. Toetenel, zeer prijzenswaardig als je ergens voor staat. Maar afwijkende mening(en) verwijderen is flauw en not done.
Ik hoop dat men in Nederland/Den Haag het verstand eens gaat gebruiken. Het leven draait niet alleen om GELD!!!!
Toekomst in Biddinghuizen en heel Flevoland??
Gerard
Laat Biddinghuizen vrij zijn!
ga je van de grote stad in een rustig dorpje wonen brengen ze de stad achter je aan door de vliegtuigen
ik zeg dit is not done
Natuur/Dieren belangrijker?
Ik begrijp het niet...er is zoveel ruimte in de polder, waarom gaan de vliegroutes over Biddinghuizen? Om de natuurgebieden/dieren te ontzien? En wij dan...de mensen, zijn die niet belangrijk dan? Hebben wij geen recht op een rustig leven? Wie denken ze wel niet dat ze zijn om zomaar over een anders woongenot te kunnen beslissen? Dan maar verhuizen....niet iedereen heeft zo'n ruim budget als de dames en heren in Den Haag, ondanks dat ze minstens zo hard werken, om dat te bekostigen.
In een dichtbevolkt land als Nederland is het onzinnig nog een nieuw vliegveld, c.q. lokaal vliegveld als Lelystad, tot internationale allure op het land te willen realiseren. De enige juiste plek hiervoor is in de Noordzee. Technisch en financieel is dat volgens mij de meest duurzame oplossing! Op meerdere plaatsen in de wereld wordt of is dit gedaan. Zowel voor de "natte" bouw, voor de werkgelegenheid, alsook voor de B.V. Nederland is dit een goede p.r. zaak. De benodigde kennis en arbeid hiervoor hebben wij in eigen land.
Onze (over)grootouders hadden in de 30-tiger jaren, tijdens de grote depressie, kennelijk meer durf en visie met het beginnen van de Zuiderzee-werken, dan de huidige generatie (politici).
Dr. G. Doornbos
Geen windmolens in zee, maar een luchthaven!
Voor Nederland betekent het een impuls voor de economie op langere termijn en bovendien kunnen we weer trots zijn op een groot project.
Het dwaze idee om windmolens langs de hele Nederlandse kust te plaatsen is hiermee dan ook gelijk van tafel want die windmolens draaien op subsidie, ons aller belastinggeld, en hebben een korte levensduur. Er is voldoende energie of mogelijkheden hiervoor om te verkrijgen voor de toekomst. Het is alleen maar korte termijn politiek met als doel bangmakerij om bepaalde dwaze ideeën er door te drukken. Neem intelligente beslissingen politiek en kies voor een langetermijn visie:luchthaven in zee en geen windmolens!!!
| This discussion has been closed. |