Routewijziging lijn 63 Zaandam - Assendelft ongedaan maken


Gast

#1

2013-08-07 17:12

beste Beate&Manfred
jullie hebben gelijk,want de Connexxion mogen niet zomaar een route wijzigen,en ik vind het voor ons heel belangrijk dat de route over de communicatieweg,en ook de twee halte´s blijven bestaan.


Gast

#2

2013-08-08 08:55

Goed gedaan Manfred. Ook voor onze vrijwilligers bus.
Groet
Rinus

Gast

#3 Re:

2013-08-08 21:55

#2: -

Hallo Rinus,

Vanavond kwam een mevrouw uit het witte dorp met een brief van Connexxion. Zij had een klacht ingediend. In het schrijven staat dat de gemeente, de stadsregio en en de rijzigersadviesraat ingestemt hebben met de routewijziging. Met andere woorden: de routewijziging is definitief. Ook heeft ene Ben Baas of Braas, de voorzitter van de vijwlligersschouffers, hiermee ingestemd. Dat is ballen.

Gr.,

Manfred    esveaband@kpnplanet.nl

bushokje

#4

2013-08-12 14:04

De reden dat ik de petitie heb ondertekend is dat ik het eens ben met de verontwaardiging zonder overleg zo een belangrijke wijziging door te voeren.
Bij terugdraaien huidige route worden er weer anderen gebruikers benadeeld zo blijft het een dilemma.

Gast

#5

2013-08-14 13:30

Ik begrijp de plotselinge verandering totaal niet.
Voor het oude gemeentehuis in Assendelft zijn amper een jaar geleden twee nieuwe verhoogde haltes gebouwd. Deze worden nu ineens opgeheven. Wat kosten zulke grapjes wel niet.