Petitie voor een 'Stadsboerderij' in Kortrijk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie voor een 'Stadsboerderij' in Kortrijk.


Gast

#1

2013-06-12 10:46

dat kinderen leren omgaan met deuren

Gast

#2

2013-06-12 15:16

ik ben ooit weggegaan uit kortrijk omdat deze stad niet meer leefbaar was voor mij. Hopelijk zien beleidsmensen nu toch ietsje verder dan hun eigen gewin en geven ze de kinderen van kortrijk een groene toekomst.

Gast

#3

2013-06-14 04:47

Dag na dag verliezen wij , mensen , voeling met de natuur . Wij denken verder te staan dan de dieren maar zij zijn het ...

Gast

#4

2013-06-14 09:00

De reactie van de politici van de stad Kortrijk zou niet mogen afhangen van het aantal mensen dat intekent op deze petitie. Wat de gemeenschap nu harder nodig heeft dan ooit zijn politici met een visie op de lange termijn.

Gast

#5 Re:

2013-06-14 09:11

#4: -

Misschien helpt dergelijke petitie om de politici hierover verder te laten nadenken. En politici zijn nog altijd volks vertegenwoordigers,...


Gast

#6

2013-06-14 20:16

Bio groentjes voor een betere wereld!!

Gast

#7

2013-06-14 20:36

Meer mensen worden zich bewust.Het leven dat ze nu hebben is niet wat ze ervan verwachten.Gezondheid en een portie geluk koop je niet met waardeloze Euro's.Gezondheid die je ademt en eet is een veel groter schat.Daar is het geluk te vinden.Voor mij een dikke 10.

Gast

#8

2013-06-18 20:49

Top!

Gast

#9

2013-06-19 09:30

Ik vind het fijn om te ijveren voor een stadsboerderij in Kortrijk. Want Kortrijk is al een grote stenen plaat. Dus hoe groter de oppervlakte van de boerderij, hoe minder men nog kan bebouwen. Hopelijk wordt het niet helemaal ingesloten tussen de stenen en voorziet men ook nog wat groene ruimte erbij.

Gast

#10

2013-06-19 12:26

Nr de toekomst (die vr ons dient te stralen) 1 vooruitstrevend praktisch idee. Succes

Gast

#11

2013-06-26 11:42

Ideale plaats ook om aan landschapsopbouw te doen, speelbos aan te leggen... Een nieuwe groen long voor Kortrijk!

Gast

#12

2013-08-07 15:32

Wij hebben, in vergelijking met het buitenland ( bio-city's bv. bij een zwemcomplex) nog een hele weg te gaan; toch is elke stap voorwaarts een goeie stap. Dat er steeds meer aandacht is voor bio-voeding is goed voor het milieu, mens en de toekomst van de volgende generatie(s).

Gast

#13

2013-08-09 07:03

laat de natuur zoal hij bestaat,laat de kleine dingen in het leven bestaan,er zijn plaatsen waar een mens op adem wil komen en genieten van de stilte die er al niet veel meer is, laat ons in alle eenvoud verder leven, en van dier en natuur genieten,maar ja he macht, geld, sex, en hebzucht hebben er de overmacht.
L. de Behanger

#14 Stadsboerderij

2013-08-18 23:53

Wie gaat zo'n boerderij betalen en onderhouden? Ja, dat onderhouden wil iedereen wel doen. Althans NU! En over een jaar of 10? Als U het niet meer kunt? Dan kan de gemeente er voor opdraaien? Daar komt het dan op neer. Waarschijnlijk moeten we meer gemeentelijke belastingen betalen voor een dergelijk project. Of gaat de gemeenschap het gezamenlijk betalen? Ik denk het toch niet eh?
Alex
Gast

#15 Heb mee gedaan met deze project, omdat een heel goed idea is!

2013-08-26 20:28

Ik heb mee gedaan met deze petitie om steun te geven aan deze project die ik goed vindt! Ik persoonlijk heb geen groene vinger, maar ben wel een natuur liefhebber en zelfstandig persoon! En weet dat het leven duur is, en het leef milieu zou nog meer leuker zijn als meer groene zou zijn en ook natuurlijke product die toch redelijke prijs zou kunnen veranderen met tijd! Zou het nog fijner zijn om nog meer gezond voeding te kopen. Het is een goeie initiatief om deze project te doen! Ik hoop echte dat mijn ondertekenen ook geholpen geeft met deze project! Wens jullie veel succes! Vriendelijke Groeten