Essevee blijft in Waregem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Essevee blijft in Waregem.


Gast

#27

2013-06-14 09:02

Decuyper BUITEN!

Gast

#28

2013-06-15 09:55

Benieuwd of hij morgen op training aanwezig zal zijn, als hij zijn geloofwaardigheid enigszins wil behouden moet hij aanwezig zijn. Maar wat gebeurd is is onvergeeflijk!!

Gast

#29 OES

2013-06-15 11:06

beste,
wij willen iedereen al danken om deze petitie te tekenen. Maar mogen we ook vragen dat jullie deze link en onze FB pagina door geven naar jullie vrienden, kennissen & familieleden. Dit om zo een groot mogelijk draagvlak te creeëren.

Gast

#30

2013-06-15 14:13

Prachtig inititatief
Harde realiteit

#31 Dan toch geen goed initiatief om het bestuur te kraken?

2013-06-15 16:11

Dat er maar 300 de petitie getekend hebben tov de duizenden supporters en inwoners dus niet iedereen steunt de rebellie, ik denk dat veel mensen liever hebben dat er een leidende figuur die finanieel draagkracht heeft achter het stuur staat, dan een groepje supporters die niet te veel geleerd hebben en liever pinten drinken, Laten we stoppen met stoken in de groep en met z'n allen een sterk team vormen! Meneer de supporter, ken uw plaats, als 12 de man in de TRIBUNE. dank u
ook een twaalfde man

#32 aan Harde Realiteit

2013-06-15 17:15

dan er 'nog maar' 335 mensen hebben getekend hebben betekent nog steeds niet dat de anderen meneer De Cuyper steunen. Zou meneer De Cuyper zijn club verkopen als hij echt financieel zo sterk is ? De plaats van de Essevee supporter is in het Regenboogstadion en niet op het Kiel, niet ? Trouwens OES stookt niet, OES zoekt een oplossing ten gronde , die deze prachtige club gezond wil houden.....Met de twaalfde man wordt niet gesold !

Gast

#33

2013-06-16 09:31

eindelijk beweging uit een verstandige hoek , want de voorzitter van de supporters vereniging zit duidelijk op één lijn met een zekere ceo.... hoe was zijn naam alweer?
essevee in hart en ziel

#34 Re: Re: @pro pdc

2013-06-16 09:59

#11: - Re: @pro pdc

ale were enen bij da peist datie et warm water uitgevondn eeft...

 

pdc buiten!!!!


Gast

#35 normaliteit

2013-06-16 10:34

#31: Harde realiteit - Dan toch geen goed initiatief om het bestuur te kraken?

Dat er maar 342 mensen  de petitie getekend hebben komt gewoon door het feit er veel mensen nog niet bereikt zijn. En blijkbaar weet jij wie dat groepje zijn en ken je ze persoonlijk ook zeer goed. Al denk ik wel dat het mensen zijn die goed nagedacht hebben over hun standpunten. Blijkbaar hebben mensen zoals jij (harde realiteit) niet veel geleerd en zit jij liever pinten te drinken op cafe om naar je geliefde ploeg te kijken die eventueel op het kiel ging spelen. Dan dat je liever in het regenboogstadion zit met een pintje in de hand. En OES stookt totaal niet zij geven tenminste de supporter van in de TRIBUNE een kans om hun stem te laten horen. En om dit al af te breken na 4 dagen is puur omdat je bang bent dat het wel een succes zou kunnen worden. gesproken een supporter die liever in WAREGEM IN DE TRIBUNE GAAT KIJKEN NAAR ESSEVEE DAN ERGENS ANDERS.


Gast

#36 Re: normaliteit

2013-06-16 12:01

#35: - normaliteit

Heel jammer hoe sommigen alles in de doofpot proberen te steken... mentaliteit van mijn kl...

Uit het verleden nog niet genoeg geleerd?

OES voor OEZE toekomst ZEKER te stellen!

Essevee 4 life


Gast

#37

2013-06-17 02:47

Goed signaal naar de bevolking/beleidsmensen die misschien iets aanpassen zodat toestanden (meerderheid aandelen) als deze bij Essevee niet meer mogelijk worden
BOB

#38 Groot gelijk!

2013-06-20 16:01

Ik begin hier nog eens groot gelijk te krijgen, zie mijn vorige reactie en artikel in het nieuwsblad vandaag: grote leegloop bij zulte waregem!
Ik kwijl op Valerie

#39 Nondedju

2013-06-20 16:04

Groot gelijk heeft groot gelijk haha

Gast

#40

2013-08-08 11:19

ik ben een geboren Waregemnaar ,ook al woon ik in Antwerpen ik blijf een Waregemnaar en West Vlaming .
Ik blijf dan ook Waregem volgen en vooral SV Waregem
Wat er aan het gebeuren is doet iedere supporter pijn ,dus als ik met het tekenen van deze petitie mijn steentje kan bijdragen heel graag