HAN AOF VAAN UT PARK

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HAN AOF VAAN UT PARK.

Hans Vinck
Gast

#76 Re:

2013-06-12 15:00

#39: -

es ze zoe doorgoon, vertrèkke die "paar" Mestreechteneere die nog euver zien, ouch nog. Mestreech had moote blieve, wie 't 40 jaor geleije  waors; 'n gezèllig provincie-stedsje...


Gast

#77

2013-06-12 15:06

Hielemaol met eins ! Blijf niks vaan us aajd Mestreech boe veer es keend speulde en wandelde euver !!! En veur wat moote veer 't zelfde park höbbe es in Almere ? Veer maage us toch ondersjije met us eige park ? Mestreech is toch aol neet mie Mestreech zoe es 't waor.

Gast

#78

2013-06-12 15:07

Vaak genoeg ben ik vroeger met mijn oma en opa door het park gaan wandelen en heb ik er veel leuke tijden beleefd. Laat dit ook behouden blijven voor de volgende generaties!
Hans Vinck

#79 Re:

2013-06-12 15:16

#43: -

Hub Smeets, dee 't stadspark nao de kloete höllep; Joe Coenen, dee de aw maosbrögk nao de kloete heet gehollepe; Wum Hazeu, dee zien akkoord gaof, um d'n haave St. Pietersberg te ontdoen vaan zien greun en danao sjoen vertrok es wèthawwer. Die luij, heijbove genump, höbbe mèt al hun diploma's de plaank vies misgeslaage: Chappeau hiere: geer maag uuch oprech deep sjaome!


Gast

#80 Re:

2013-06-12 15:23

#69: -

En dát is dus boe v'r 't veur doen allemaol. Sjevraoje!

anti-bureauridders!

#81 Onderwerp

2013-06-12 15:31

Elke dag loop ik van huis door dit stuk park naar de universiteit. Het is nooit, maar dan ook nooit, leeg. Altijd zie je er oudere mensen op de bankjes naar de dieren kijken. S'morgens vroeg komen veel mensen de eenden en ganzen voeren. Kinderen lopen aan de hand van hun ouders of opa en oma , voorzichtig met een vinger proberend om een van de dieren te aaien. Zelf hoop ik altijd dat de ezels buiten zijn, dan blijf ik altijd even staan.
Het is belachelijk om dit stuk Mestreech weg te halen voor, ja voor wat eigenlijk? Eem ambitie waarvan niemand weet of het waargemaakt kan worden? Alsof daar geen andere oplossing voor is, wat een onzin. Het park kost zeker te veel om te onderhouden? Ik betaal liever belasting voor het park dan voor maastricht culturele hoofdstad!

Gast

#82

2013-06-12 15:31

We zijn toch geen ALMERE!!! Zijn ze gek geworden!

Gast

#83

2013-06-12 15:43

Vreselijk,als dit gaat gebeuren!!

Gast

#84

2013-06-12 15:49

de héls 't neet veur meugelik, wie kinne ze noe zoe get doen!? Wee heet dat bedach?

Gast

#85

2013-06-12 15:54

En zo is het er maar net!!
Hertjes en parken je kunt er niet genoeg van hebben !!

Gast

#86

2013-06-12 15:54

zoe moet er alweer een stukje cultuur verdwijnen en wordt er voor de POEN!!! gekozen
p

#87 supermarkten

2013-06-12 15:56

Posters drukken en flyers om handtekeningen te kunnen zetten...deze ophangen bij supermarkten!

Gast

#88

2013-06-12 15:56

wat wil je met zo een cut burgemeester, die kent de maastrichter geis niet en verhollandsd de stad

Gast

#89

2013-06-12 16:07

Ongelooflijk!

Gast

#90

2013-06-12 16:11

Ik heb daar als kind gespeeld en naar de beren gekeken, met opa de hertjes en de eendjes voeren, dit park hoort bij Maastricht en bij de mensen afblijven!!!!!

Gast

#91

2013-06-12 16:42

Zijn ze nou helemaal gek geworden, daar bij de gemeente? Hebben ze al niet genoeg uitgegeven aan prestigeprojecten?

Gast

#92

2013-06-12 16:43

Sjendaolig!!!!

Gast

#93

2013-06-12 17:04

De hele ziel van Maastricht wordt weggesneden ! Het is TE erg, ik heb vroeger nog het "oude" stadspark gekend, hoe mooi. Waarom vernietigen ze onze mooie stad zo ?!

Gast

#94

2013-06-12 17:07

Kan maar een woord verzinnen. Sorry maar het is....gekken!
sjoke

#95

2013-06-12 17:18

Iech höb hei gein wäörd veur , dat kin toch noets ,ne echte Mestreechteneer zien ,veur op zoe,n ónveurstélbaar gedach te koume , um US !!!!! Parrek te rampenere , ze höbbe door de jaore al genóg kepot gemaak vaan US !!!! SJOEN Mestreech

Gast

#96

2013-06-12 17:24

Het is goed zoals het nu is. Iets moderns past niet in Maasticht.

Gast

#97

2013-06-12 17:24

Es klein en groeter kènneke zeende, gebóre en getóge Mesteechteneer, kaom iech dao dèks met mien awwers. Iech höb nog hiel gooij herinneringe aon 't feit dat dao ouch altied de iesko-maan stoond mèt zien kèrke. Daor ginge veer daan nao 'ne drökke daag in 't parrek daan ouch dèks 'n ieske ete.
Wiezoe de volière weg mot met daorbij 't hertekamp en dat huiske, is veur miech 'n zier groete vraog. Iech deenk tot iech daorin neet es enige staon en bin.

Iech woen noe in Goes mèt miene verloofde, en zow toch wel hiel geer die 'erfenis' aon mien kinnekes wille doorgéve. Iech zow 't op z'n zachtsgezag erg zun vinde es dit verdweint.
Dit is in mien ouge e stuk cultureel erfgood vaan de stad Mestreech, en daan wille ze dit verwijdere? Toch neet bevorderend veur de verkiezing 'Maastricht culturele hoofdstad 2018'! Iech haw daan ouch mien hart vas veur 't momeent dat missjien kump es ze daan ouch de awwe berekoul weg wille hôle... is dat de volgende stap riechting 't verrandstadte?

Als klein en groter kind, geboren en getogen Maastrichtenaar, kwam ik er vaak met mijn ouders in het park. Ik heb nog heel goede herinneringen aan het feit dat daar dan ook de ijscoman met zijn karretje stond. Daar gingen we dan, na een drukke dag in het park, vaak een ijsje eten.
Waarom de volière weg moet met daarbij het hertenkamp en het huisje, is voor mij een zeer grote vraag. Ik denk dat ik daarin niet als enige ben en sta.

Ik woon nu in Goes met mijn verloofde en zou toch wel heel graag die 'erfenis' aan mijn kindjes willen doorgeven. Ik zou het op z'n zachtsgezegd erg jammer vinden als dit verdwijnt.
Dit is in mijn ogen een stuk cultureel erfgoed van de stad Maastricht, en dan willen ze dit verwijderen? Toch niet bevorderend voor de verkiezing 'Maastricht culturele hoofdstad 2018'!
Ik houd dan ook mijn hart vast voor het moment dat misschien komt als ze dan ook de oude berenkuil weg willen halen... is dat de volgende stap richting het verrandstadten?

Gast

#98

2013-06-12 17:26

Als ze het echt willen gaan veranderen denk ik dat het maar tijd wordt om te reageren (danwel op de vreedzame manier) zoals ze in Turkije op dit moment aan het doen zijn.

Gast

#99

2013-06-12 17:28

maag vaan ze leve neet weg. Woen neet mie in Mestreech, mer zoe get sjoen maag toch zeker neet verdwijnen en idd al die herinneringen die hiel väöl luij höbbe.

Gast

#100

2013-06-12 17:33

belachelijk idee