Help Lisa en haar familie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help Lisa en haar familie.

diana
Gast

#51

2013-05-07 21:11

Deze mensen zijn ondernemers. Zij werken lange uren, stellen mensen te werk en die gaat de Staat oppakken. Geen respect voor een kleine zelfstandige. De immigratie dienst kijkt naar wat statistieken en oordelen: zij zouden veel menselijker moeten ingesteld zijn.


Gast

#52 Key toffe reactie.

2013-05-07 21:16


Gast

#53 Re:

2013-05-07 21:27

#36: -

Ik heb begrepen dat zij oorspronkelijk getrouwd was met een Belg en zo naar hier kwam. Ze eindigden de relatie met wederzijds consent omdat het blijkbaar niet ging. Han hertrouwde en had LIsa en Liam.

Nu zegt de Belgische Staat dat het waarschijnlijk om een schijnhuwelijk ging want het duurde maar anderhalf jaar. Dit gebeurde allemaal 9 jaar geleden. Dus daarom werd de ganse familie opgepakt. Haar eerste man heeft ook al iets ondernomen heb ik begrepen.

Als zelfstandige een gans weekeinde je zaak niet kunnen runnen met vlees en voedsel in de koelkast is wel verlieslatend!!!!

Diana

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-05-07 21:42


Hans

#55 inderdaad

2013-05-07 21:44

De wanhoop stond op Feng's gezicht te lezen deze avond. He heeft ook al meer gehuild dan goed voor haar is.

Gast

#56 Re: Re:

2013-05-07 21:54

#53: - Re:  

 goede avond, dit is een kort berichtje van de ex-echtgenoot van yan he.  ik wil je eerst en vooral bedanken voor de steun die je haar geeft.  ik hoop echt dat het nog iets uithaalt voor haar en haar familie.  het klopt inderdaad dat wij jaren na het stopzetten van het huwelijk plotseling aangeklaagd werden voor het aangaan van een schijnhuwelijk.  het is eerst en vooral vreselijk van iets beschuldigd te worden wat niet waar is, maar als de rechtbank dan je ook nog eens veroordeelt, daar word je helemaal gek van.  we hebben immers helemaal geen schijnhuwelijk gehad.  het is dan ook hemeltergend dat zij, en haar familie, nu zo worden behandeld.  dat verdient yan he niet. het is een hele toffe vrouw.

Patrick

#57 Meer informatie

2013-05-08 04:29

#36: -

Geachte,

Hier vind je de adres van de Facebook pagina: https://www.facebook.com/groups/369898919778036/

Alles informaties zijn erin.

Alvast bedankt voor je ondersteunen.

Patrick


Gast

#58

2013-05-08 05:45

Er zijn zoveel mensen waar we last mee/van hebben. Sluit ze op in de gevangenis van hun land, laat ze gaan vechten voor de belangen van hun land in hun land, laat ze hun geloof verkondigen waar het kan zonder gevaar voor hun of ons leven, geef ons belastingcentjes aan mensen die het verdienen. Maar laat deze Chinese mensen gerust! Ze zijn geintegreerd in onze maatschappij, zijn niemand tot last en dragen bij aan onze economie! Wil jij 10 jaar minder lang leven? Nee? Pak dan van deze mensen geen 10 jaar van hun leven af en stop hen niet in de miserie!!!


Gast

#59

2013-05-08 06:11

Dit is echt schandalig, waarom moeten deze mensen niet blijven. Ze doen alles voor hun job, werken hard, betalen alles zoals het moet, de kinderen gaan naar school. Laat ze blijven, ik ben iemand die vind dat wie goed doet aan ons land mag blijven en iemand die enkel en alleen aan zichzelf denk moet vertrekken.

Gast

#60

2013-05-08 06:17

dat ze eerst diegene eens terug sturen die hier komen profiteren en te lui zijn om te werken!!!

Gast

#61

2013-05-08 06:36

het is echt schandalig dat het aan zo een hardwerkende mensen moet overkomen !
hopelijk helpt dit en gaan er zoveel mogelijk mensen deze petitie ondertekenen

Gast

#62

2013-05-08 06:41

ze moeten blijven!

Gast

#63

2013-05-08 07:13

onmenselijk!!!!!deze mensen wonen al 10 jaar hier,zijn ingeburgerd,werken ook!!!!! waarom moeten die ineens weg???? pak diegenen op die stelen en misdrijven begaan en laat hen gewoon hier!!!!

Gast

#64 Schande

2013-05-08 07:13

criminelen geven ze papieren om hier te blijven en laten ze los... SCHANDE Belgie SCHANDE

Gast

#65

2013-05-08 07:29

Er moet voor mensen direct duidelijkheid komen of ze bij ons mogen blijven of niet .... dit is hartverscheurend

Gast

#66

2013-05-08 07:30

na 10 jaar dit kan toch niet!!!!!

Gast

#67

2013-05-08 09:22

Ben ooit zelf in Hong kong geweest en moet zeggen, het leven dat ze daar lijden is echt wreed om aan te zien! kinderen die ondergedoken leven omdat ze toch ter wereld zijn gekomen als er al meer dan één meisje in het gezin was.

Gast

#68

2013-05-08 10:04

Goed initiatief!

Gast

#69

2013-05-08 10:44

Wie zou dit graag willen memaken ? Niemand !!! Die mensen werken en zijn goed bezig, waarom hen uitwijzen, ... op zo een momenten ben ik diep beschaamd om belg te zijn, dacht dat we toch slimmer waren , ...

Gast

#70

2013-05-08 10:57

Dat ze het zelf eens meemaken, de verantwoordelijken voor deze onmenselijke praktijk..
Michael

#71 Oneerlijk

2013-05-08 11:31

Mensen die zo hard werken voor hun geld eventjes wegsturen is compleet van de pot gerukt. Zelfs als MOEST het om een schijnhuwelijk gaan, dan nog kan je niet na die periode eventjes doodleuk gaan zeggen dat die mensen moeten verhuizen naar een land dat ze na al die tijd misschien zelfs niet meer als HUN land bekijken. Die mensen werken hard voor hun centjes en dragen af aan HUN staat, zijn geintegreerd en een positieve invloed op de gemeente waar ze wonen. Wat wil je dan nog meer?
Jongere die zich afvraagt waar het met de wereld heen gaat..

#72 Re:

2013-05-08 11:37

#3: -

Groot gelijk! Dit zijn geen mensen die van ons komen profiteren of ons land kwaad doen, integendeel! En dan nog die kinderen uit elkaar trekken.. Verschrikkelijk gewoon! Als je iemand wil terugsturen, ofwel meteen aan de grens terug ofwel mogen blijven voor altijd!


Gast

#73 nieuw bericht

2013-05-08 11:52

ik ben daarnet gecontacteerd door de Chinese ambassade. Die mensen zijn bereid om de familie te helpen in dit dossier. Zij gaan langs bij de familie, wellicht nog vandaag. Als zelfs de Chinese ambassade zijn schouders eronder zet.... ! vanwege Patrick De Bock, de ex-echtgenoot van Yan He.

Gast

#74

2013-05-08 12:32

Als boekhouder van Yan hé kan ik het volgende melden: Mevrouw Yan hé en haar man zijn hier aangesloten bij een sociaal verzekeringsfonds, ze betalen beiden altijd correct hun sociale bijdragen, BTW en belastingen. Velen kunnen hier nog iets van leren !!! Ik vind het schandelijk dat deze mensen worden opgepakt en dan nog op die manier. Ze worden slechter behandeld dan misdadigers.

DIT IS EEN DEMOCRATIE ONWAARDIG : IK SCHAAM MIJ OM BELG TE ZIJN !!!!!

Joris De Blaiser - Boekhoudkantoor ADVIESCO

Gast

#75 Moederkestaat PROFITEERT

2013-05-08 14:12

AWEL? DAT IS NORMAAL VIND DE STAAT? MET ALLES IN ORDE KWA BELASTINGEN, BTW, SOC BIJDRAGE, MAAR DE PAPIEREN IN ORDE MAKEN VOOR DE HARDWERKENDE MENSEN DAT KAN NIET,SCHANDE,SCHANDE,EN NOG EENS SCHANDE,DIE DAT IN HET OUD MANNEKESHUIS ZITTEN HE DIE KRIJGEN HUN GELD ZO?,,,,EN DIE MOGEN DAN WEL BLIJVEN,ROT BELGIE;;;;;