Help Lisa en haar familie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help Lisa en haar familie.


Gast

#101 Re:

2013-05-10 21:22

#1: -

inderdaad!


Gast

#102

2013-05-11 08:33

geachte,

het is ongehoord, dat jullie een familie die hier reeds ettelijke jaren vertoefd, wil uitwijzen.
zij betalen mee belastingen, zijn ingeschreven, ivm uitbaten frituur.
jullie willen nu kinderen scheiden van mekaar en de ouders. Dit is het ergste wat een kind en de ouders kunnen meemaken. omdat ik deze mensen persoonlijk ken, kan ik alleen maar bidden, dat de uitwijzing niet doorgaat. dames en heren, kijk eens wat voor onrecht er allemaal gebeurt in ons belgenlandje. maar wie ben ik om te oordelen of te veroordelen, via deze weg wil ik de familie laten weten dat wij een Rechter hebben die van gerechtigheid houdt en die ons hen allen houdt. ook van jullie die dit berichtje lezen, Mijn hoop is op Hem, die Zijn leven voor ons allen gegeven heeft.Yan He, Zhu Qing Feng en Liam en Lisa, geef de moed niet. dikke knuffel

Gast

#103

2013-05-11 17:41

Nog maar eens het bewijs dat "de brave werkende mens" hier steeds het slachtoffer is, die werken en zwijgen,en het krapuul roept gans het vliegtuig bij elkaar en blijven rustig in Belgie.
Dus schakelt men over naar "gewillige" slachtoffers,als het maar goed is voor de statistieken.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-05-11 18:10



Gast

#105

2013-05-11 18:12

Het kan mij ook overkomen. 10 jaar lang wonen ze hier en als ze worden uitgewezen, is die 10 jaar aanpassen voor niks geweest. Het is schandalig.

Gast

#106

2013-05-11 18:34

Terechte petitie. Wel triest al die uithalen hier naar die zogenaamde profiterende vreemdelingen. Nogal kortzichtige en gemakkelijke commentaren.

Gast

#107

2013-05-11 19:02

nogmaals dank voor de vele replieken. de vrt heeft inmiddels ook haar op haar teletekst pagina 140 het dossier vermeld. Mag ik ook aan iedereen vragen enkel commentaren te schrijven die betrekking hebben op deze zaak en niet andere mensen (vaak hier soms profiteurs, criminelen,enz..genoemd) erbij te betrekken. Deze zaak gaat om deze familie en die is in haar recht, en daar moeten we voor strijden/ patrick de bock vroegere echtgenoot HE

Gast

#108

2013-05-11 19:56

Een beetje menselijkheid is soms op zijn plaats.
Er is een verschil tussen mensen die zich na 20 jaar of langer nog steeds niet aangepast hebben en diegenen die gemotiveerd zijn en van de eerste dag moeite doen om zich in te burgeren.

Gast

#109

2013-05-11 22:34

Got two children means they they would have big problem if go back china, would be nice if they stay here and contribute the society.

Gast

#110

2013-05-12 12:07

Schandalig is het en dit kan zo maar in ons Belgenlandje!! De familie werkt hard, zijn steeds vriendelijk en hebben zich enorm aangepast. Lisa is zo'n lief kind, zit bij mijn kids op school.
De ouders zijn harde werkers die vooruit willen in hun leven en verdienen in onze maatschappij een warme plek. Zij horen thuis in Hofstade!!!!!!!!!!! Laat hen aub blijven, er zijn er anderen genoeg die het niet verdienen om hier te wonen, die profiteren van ons land maar in dat rijtje hoort deze familie NIET thuis..Ze werken keihard voor hun gezin!

Gast

#111 Re: patrick de bock

2013-05-12 18:02

#107: -  

 Dag liefste He , denk zoals in het liedje van Bruce Springsteen, en denk aan hetgene wat we elkaar ook beloofd hebben ook al ging het soms slecht   'cause we made a promise we swore we would always remember  - NO retreat, baby  NO surrender !!!'      veel sterkte morgen, ik geef je nooit op, ook al hebben we samen heel moeilijk nu !!!   Met zoveel mensen achter je moet het lukken nu.       het is een eer je te mogen kennen     zo waardig dat jij en je familie zich gedraagt    patrick de bock, ex-echtgenote van yan he


Gast

#112

2013-05-13 09:09

Doe gotvredoeme effe normaal België. Dat lijken nakendeju wel PVV-toestanden in dat mooie landje van jullie. Dat willen we toch niet met elkaar! Grondrechten moeten niet alleen bescherming bieden aan degenen die niks te vrezen hebben maar juist aan de verdrukten. Dus optiefen met dit onmenselijke bestuursbesluit!

Gast

#113

2013-05-13 15:45

wij steunen deze familie en hopen dat zij hier kunnen blijven . en wensen hen veel sterkte toe .

Gast

#114

2013-05-13 15:47

wij steunen deze familie . veel sterkte voor het hele gezin.

Gast

#115

2013-05-13 19:44

zoals opgemerkt, werkende mensen worden in dit apeland gestraft maar aan uitzuigers van onze sociale zekerheid durft men niet te komen,let wel ,met apeland bedoel ik natuurlijk alleen de politiek en zijn marionnetten

Gast

#116

2013-05-14 07:58

Dégoutante situatie van een openbare instelling die wéér eens véél en véél te traag werkt . Je kan deze mensen niet meer buitenzetten alleen al omwille van het feit dat de kinderen in België zijn geboren en dus , dacht ik , per definitie Belgen zijn , binnen een wettelijk erkend en wel geldig huwelijk . Maar in hoogste nood kan He altijd nog een Boerka aantrekken ... 't zal véél beter gaan dan ...!! Ik hoop voor dit gezin het allerbeste ...!

Gast

#117

2013-05-14 08:04

In België verblijven duizenden " ongenaakbare " asielzoekers, zonder papieren en met niets in orde, die in een zwart werk circuit overleven, en ... waar weinig of niets aan gedaan wordt. Deze mensen hebben ruimschoots bewezen vooruit te willen, te willen integreren, en ... worden gestraft door uitwijzing.België toch Absurdistan?

Gast

#118

2013-05-14 18:24

mijn vader werkte van 1920 tot 1927 illegaal in de US....
laart

#119

2013-05-14 20:30

hoop dat politichi hun verstand en wilskracht eens tonen......
Verlegen Rasechte Belg !

#120

2013-05-16 06:07

Triest ! Typisch staaltje van Belgische wetgeving. Geef Dutroux en consoorten maar lekker zijn plek in gevangenis en wellicht ooit nog terug in de maatschappij, laat Martin maar in Knokke vrij rondlopen zodat haar haren goed zitten, geef Degelder binnenkort wellicht nog eens een topadvocaat die het toch nog voor mekaar krijgt dat hij ontoerekeningsvatbaar kan verklaard worden ;;;; maar stuur deze mensen die NIEMAND niets misdeden, niet profiteerden van ons apenland maar weg .... hoe is het mogelijk ???????? Voor de zoveelste keer : ik schaam me als ik dit lees, en indien het verhaal ook volledig klopt, om weer maar eens rasechte Belg te zijn. Shame on you Belgiê !!!

Gast

#121

2013-05-16 21:26

Als inwoner van België hebben ze wel jaren allerlei belastingen mogen betalen, hun bijdrage aan de sociale zekerheid mogen leveren, ze zijn volledig geïntegreerd, ze hebben nooit geprofiteerd en ga zo maar door en zulke mensen willen ze uitwijzen??? Welke mens met gezond verstand kan daar aan uit?

Gast

#122

2013-05-18 08:04

Waarom moet Belgie deze chinese familie die al perfect geintegreerd zijn uitwijzen? Ik hoop dat de juist ethish beslissing erover zullen gemaakt worden.

Gast

#123

2013-05-19 07:23

Dat deze mensen niet afhankelijk zijn van de staat ,maar de slechte belgische economie alleen maar steunen,die moeten blijven !!! Echt iets voor hier,al de steuntrekkers laten ze maar doen.
Arno
damn!!

#124

2013-05-20 15:12

De mensen dat zich willen aanpassen aan de Belgische leefgemeenschap en regels, die worden uit het land gezet. Genoeg voorbeelden in het nieuws. Al die zoveelste generatie buitenlanders dat leven op de werkende, belastingbetalende bevolking, daar moeten ze hun aandacht op richten. Niet op een buitenlands koppel dat effectief belasting betaalt

Gast

#125

2013-05-20 16:43

Niet alle wetten in het huidig recht zijn moreel goed, maar daarom bestaat er ook een hof van cassatie en een grondwettelijk hof. Het zijn alleszins heel vriendelijke mensen en ik hoop dat alles goed uitdraait voor hun