Veldzicht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Veldzicht.


Gast

#26

2013-03-25 12:51

Veldzicht moet openblijven!!!!!!!!

Gast

#27

2013-03-25 12:53

DOE JE PLICHT, STEUN VELDZICHT!

Gast

#28

2013-03-25 12:53

ik vind dat veltzicht moet blijven,,,het is onnodig om het te sluiten het is juist goed dat er meerdere tbs instellingen zijn

Gast

#29

2013-03-25 13:00

Nederland is bezig met een heel gevaarlijk domino effect wat deze doelgroep betreft...de nedelandse samenleving komt op deze manier in gevaar door zo om te gaan met al deze belachelijk bezuinigingen!

NEDERLAND IS BEZIG ZICHZELF KAPOT TE BEZUINIGEN LETTERLIJK EN ZEKER FIGUURLIJK!!!!

Gast

#30

2013-03-25 13:04

Het is een balchelijke bezuiniging om de tbs klinieken en gevangenissen in te krimpen.
Al die werkelozen die er komen verschrikkelijk,daarbij moeten die een uitkering krijgen wat kost dat dan.
De middenstand die het toch al zo moeilijk heeft ,krijgt een nog grotere klap te incaseren.

Gast

#31

2013-03-25 13:06

Hiermee komt de eerste regel van de tbs in gevaar namenlijk het beveiligen van de maatschappij

Gast

#32

2013-03-25 13:08

Wat een treurig maar bovenal foutief besluit. De kliniek in Veldzicht geeft hoogwaardige aandacht aan de mensen die daar leven en werken, en is in een maatschappij die hard achteruit holt als het gaat om normen, waarden en goede aandacht voor elkaar hard nodig. Dit besluit heeft niets met goed beleid of het juist besturen van ons land te maken!

Gast

#33

2013-03-25 13:16

Omdat ik niet begrijp wat Nederland (lees Den Haag) hier mee wil bereiken. Het gevangeniswezen hoort humaan te zijn omdat het altijd om mensen gaat. We gaan met deze beslissing minstens 50 jaar terug in de tijd. Volgens mij is hier niet goed over na gedacht. En al die mensen die straks geen baan meer hebben. Veroordeelden begeleiden is een vak. En TBS-ers moeten een goede behandeling hebben, volgens mij kost het meer als deze mensen te snel weer op zichzelf staan. Ik hoop echt dat ze er nog eens goed over nadenken, want ik voorzie dat er over een paar jaar weer inrichtingen moeten worden gebouwd omdat dit plan niet werkt.

Gast

#34

2013-03-25 14:01

Sluit Den Haag, want daar maken ze Nederland kapot
Ton
Gast

#35 Gerechtvaardigd om mensen een kans te geven...

2013-03-25 14:17

We lopen in dit land voorop in het waar/herwaarderen van de mens als individue, mag toch niet zo zijn dat we dat gegeven afbreken !


Gast

#36

2013-03-25 14:26

Niet te geloven waar het kabinet mee bezig, het word tijd voor een nieuwe
Bedrogen

#37 Re: zoals verwacht leugens

2013-03-25 14:33

#1: -

Het is vreselijk al die mensen die zonder werk komen te zitten. Het beroerde is dat wij kiezers in de leugens van Rutte e Samson zijn getrapt. De beloofde dat elke werkende Nederlander er ruim 1000,- euro op vooruit gaat wordt op deze manier steeds makkelijker waar te maken je zorgt eerst dat de werkelozen verdubbeld.....

Het is zorgelijk dat we nu gaan bezuinigen op een groep mensen die we juist uit de samenleving willen weren en niet omdat het zulke keurige burgers waren. Het effect van deze onzekerheid zal de ziekenfondskosten wellicht weer verhogen kan mij zo voorstellen dat het risico op lichamelije en psychische schade voor personeelsleden steeds groter gaat worden. Tenslotte is een mens met psychische defecten en een hoop stress over zijn verblijf een tikkende tijdbom.

Kortom laten ze in Den-Haag nog eens goed overdenken wat ze aanrichten


Gast

#38

2013-03-25 14:52

Als veldzicht sluit, kun je Balkbrug ook wel opdoeken.

Gast

#39

2013-03-25 14:52

hier begrijp ik niets van..........

Gast

#40

2013-03-25 15:00

Vanochtend reed ik langs Veldzicht allemaal spandoeken, een brok in mijn keel kreeg ik ervan.
Onbegrijpelijk dat dit gaat gebeuren, zoveel ontslagen die er gaan vallen, en proberen gevangen aan het werk te krijgen......hoezo krom. Ik heb er geen woorden voor succes voor allen die er werken!!

Gast

#41

2013-03-25 15:14

We moeten de boel gewoon plat gooien.Weg met de regering troep rotzooi in Den Haag.Lees je ook nog dat Samson PVDA niet achter de burgemeesters gaat staan tegen sluiting.Het is toch Partij van de Arbeid de sukkels.


Gast

#42

2013-03-25 15:17

Ze kunnen beter geld naar Griekenland overmaken.Hoe dom kun je zijn. ik ga nooit maar dan ook nooit meer stemmen.En bom gooien op Den Haag.

Gast

#43

2013-03-25 15:19

Wie maakt wie kapot.Jawel de REGERING.Welkom in nederland.Opdoeken met deze regering laat alles maar donderen in den haag.

Gast

#44

2013-03-25 15:30

Waarom gaat Teeven vandaag niet zelf naar Veldzicht voor uitleg.Waarom moet weer een stage-broekje uitleg geven. Durft hij niet de idioot.

Gast

#45

2013-03-25 16:34

EEN TOP kliniek met zoveel expertise sluiten en daarmee gruwelijk veel werkgelegenheid weghalen is te triest voor woorden. !!!!

Gast

#46

2013-03-25 16:53

moet niet kunnen deze sluitng laat ze maar eens wat anders bedenken dan deze onzin.

Gast

#47

2013-03-25 17:16

Ik maak mij zorgen over de inwoners. Op dit moment hebben we een stabiele veilige sistuatie. Op het moment de inwoners, die al vele jaren in de beschermde omgeving wonen, overgeplaatst worden, hoe is het dan met de veiligheid van de Nederlander?
De mensen/medewerkers/begeleiders in FPC
Veldzicht leveren goed werk, daar moet je nu vanaf blijven. Het dient ons niet dat deze werkplaatsen weg bezuinigd worden.

Gast

#48

2013-03-25 17:18

Deze criminelen zitten niet voor niets vast en bovendien wordt de werkgelegenheid hierdoor te veel aangepakt.

Gast

#49

2013-03-25 17:30

Alle gevangenissen moeten gewoon open blijven de criminaliteit wordt steeds hoger in nederland Hoe dom zijn ze daar in Den Haag om gevangenissen te sluiten


Gast

#50

2013-03-25 17:42

Het Veldzicht is deel van Balkbrug , dat sluit je niet zomaar. En wat dacht je van de werkgelegenheid hier. Eerst maar eens een keer goed nadenken.