HYVES MOET BLIJVEN!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het is te gek voor woorden dat er sowiezo sprake van is,KEEP UP THE GOOD WORK !!!
Gerry.
Voor veel mensen erg belangryk,
Vooral die mensen die eenzaam zyn.
Dit mag ze niet afgenomen worden.
En fb. is niets aan.gr Lidy
Daar is facebook niks bij.
op hyves is er gewoon veel meer warmte.
En ik heb er op Hyves vele lieve freubelvriendinnen
aan over gehouden,dus Hyves moet Blijven!!!!!
Re:
nauw paula lang niet iedereen loopt over na facebook niet zo negative over hyve zijn ik vind gewoon hyves fijn en daarbij zijn er op facebook ook problemen net als met landleven en denk ook eens aan oudere mensen die al jaaaaaaaaaren op hyves zitten en dat vertrouwt vinden en makkelijker dan facebook dus kortom
hyves was er al toen facebook nog mos komen
hyves moet blijfen
Re:
helemaaaal mee eens
zelfs ik heb jaren geleden mij partner waar ik nu mee samen woon op hyves leren kennen
en hiervoor bedank ik dat hyves bestaat ben zielsgelukkig door hyves en zoveel goede vrienden gekregen die je ook met raad en daad bijstaan op hyves zonder dat je er de deur voor uitmoet waha
I LOVE HYVES
hayy ik ben hollandse wie in frankrijk woont, dankzij HYVES voel ik me minder eenzaam en heb het gevoel weer een beetje in holland te zijn!!!dank aan jullie allemaal knufff NANA (anne) en ook al is er facebook niets is gezelliger als HYVES!!!
Het zou voor velen een grote teleurstelling zijn , gezien het voor hen hun contact met de buitenwereld is + zij facebook te onpersoonlijk vinden ..
Ook ontneem je hen hun hobby .. Hyves moet dus echt blijven , houd je handen er dus van af , svp !!!
Ik gebruik Hyves om contact te houden met de buitenwereld. Door lichamelijke omstandigheden ben ik behoorlijk aan huis gekluisterd. Ik heb geen behoefte aan Facebook of andere contact sites. Hyves bied mij de vriendschappen waar ik behoefte aan heb en veel plezier aan beleef.
| This discussion has been closed. |