STOP JAN FABRE !!!! DIEREN ZIJN OM LIEF TE HEBBEN !

johan
De auteur van deze petitie

#1 medewerking

2012-10-31 14:16

joke schauvliege is de minister die dit goedkeurd !!

Gast

#2

2012-10-31 15:10

ONBEGRIJPELIJK hoe je zoiets kan doen !!!!
Dit is ronduit SCHANDAAAAAAAAAAAAAAALIG !!!!!
Die man MOET gestraft worden, zeker omdat hij er zogezegd het "kwaad" niet van inziet.
Dit is het zoveelste bewijs dat "kunstenaars ???" geen normale mensen zijn maar een gevaar voor de maatschappij !!!! NIETS praat dit goed en al zeker niet dat hij nogmaals met dieren mag werken binnenkort in de voetgangerstunnel... bestuur van Antwerpen KAN dit toch niet goedkeuren ???!!!!!!
Echt schandalig !!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#3

2012-10-31 16:08

Wij leren onze kinderen het verschil tussen liefde voor een dier en de pracht van kunst en wat we nu zien geeft een wrang beeld van kunst en de liefde voor dieren .Dit moet gestopt worden :(

Gast

#4

2012-10-31 19:31

shame, shame, shame, Jan Fabre dit is dierenmishandeling geen kunst wie dit wel vind heeft  een verdraaide geest. Shame, shame,shame Antwerpse stadsbestuur om toestemming te geven om verder dieren te mishandelen.


Gast

#5

2012-10-31 21:57

Het is grofweg schandalig en de wet op dierenwelzijn wordt niet nageleefd. Laat deze wet aub geen dode letter blijven.

Gast

#6

2012-11-01 10:58

ALS JAN FABRE DAT NORMAAL VINDT ,,,?????? DAN MOGEN WE DAT OOK MET HEM DOEN !! SIMPEL MAAR DAT ZAL HIJ DAN WEL WEER NIET WILLEN HE !!! DE LAFAARD !
Hoogwerper

#7

2012-11-01 17:53

Deze beelden doen me denken aan de nazibeulen in WOII. Fabre kan tot deze beulen gerekend worden. Gooit hem zéér hoog in de lucht én VERGEET hem op te vangen. Hopelijk komt hij op zijn smerige smoel terecht en......
Vliegende wreker

#8

2012-11-01 18:05

Deze beelden doen me denken aan de Nazigruwelen in W.O.II. Fabre behoord tot deze catagorie. Gooi hem héél hoog in de lucht en VERGEET hem vooral op te vangen, zodat hij op zijn smerige smoel terecht komt en danhoop ik dat hij..... ( zelf in te vullen ).

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-11-04 00:57



Gast

#10

2012-11-04 01:01

Wat een idioot is die jan zeg... tijd dat hij zelf van de 2e verdieping springt om te kijken of hij zelf op zijn pootjes terecht komt! Wat een balletje is die vent. Krijgt deze "man" ook subsidies voor zijn "werk"? Ik zeg dicht draaien die geldkraan!
Odaron

#11

2012-11-05 19:21

Dierenmishandeling is vaak het signaal dat er meer leed veroorzaakt gaat worden. Ophouden met dit soort 'kunst'.

Gast

#12

2012-11-06 10:27

Fabre heeft geen talent, geen hart, geen hersenen, geen geweten en wat helemaal niet begrijpelijk is dat hij zelfs niet vervolgd wordt voor dierenmishandeling!!!!!! Eigenlijk zouden ze voor zo'n mensen de brandstapel terug moeten invoeren. We wonen nu wel in België, het aards paradijs voor criminelen, enkel in België kan Michel Martin terug vrijkomen, worden gevangenen gewoon losgelaten, krijgen topmensen van banken die failliet zijn miljoenen euro's als bonus bovenop en mag je je wettelijk zelfs niet verdedigen tegen een inbreker. Ik schaam mij echt om Belg te zijn.

Gast

#13

2013-04-05 13:29

stop deze idioot

Gast

#14

2013-04-06 16:47

Ik heb persoonlijk niets tegen Jan Fabre, maar wel tegen de manier hoe hij dieren gebruikt om zijn idee van kunst over te brengen. Verschrikkelijk dat hij dieren mishandelt en verminkt.

Gast

#15

2016-10-31 07:20

Een schande is het zal hem ook eens van de trap gooien als dat kunst is grrrrr dierenmishandeling en nog toegelaten door de regering