Frans in Kampenhout

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Frans in Kampenhout.


Gast

#1

2012-05-29 15:09

De poster van de CD & V partij last van ons veel. Wij zijn Belgen!

Gast

#2

2012-05-29 18:36

...

Gast

#3

2012-05-29 21:08

Als geintegreerde buitenlander ben ik overtuigd dat Vlanderen meer the bieden heft dan op deze negatieve manier op te treden.
Nietzogeslaagd

#4 Cd&V campagne

2012-05-30 00:23

Ik was dit weekend weer even in mijn hometown. Ik schrok me te pletter toen lk deze affiche zag. Willen wij ons als Kampenhoutenaren belachelijk laten maken?
't is maar een vraag

#5 Patricia

2012-05-30 14:23

Die Patricia die zoveel kilo is afgevallen, links naast de petitie, zou dat waar zijn?

Gast

#6 Re: Patricia

2012-05-30 21:06

#5: 't is maar een vraag - Patricia 

 natuurlijk want als er geen oven komt in Kampenhout kan ze geen ovenbereide schotels eten klaar gemaakt door Frans


Gast

#7

2012-05-30 22:48

Eindelijk wordt er eens gezegd wat de Kampenhoutenaren denken! CD&V heeft groot gelijk!
Belachelijk

#8 Goed bezig

2012-06-23 13:33

Als handelaar doe ik mijn best om mijn business te doen draaien en dat houd voor mij ook in mijn klanten zo goed mogelijk te bedienen, in het Engels of het Frans als het een pluspunt is voor mijn klanten. Anderszijds zie ik niet waarom mensen tussen elkander niet in hun eigen taal zouden mogen praten. Met zo een logica gaan ze straks aan de vlamingen op vakantie in china vragen om tussen elkander chinees te spreken, turks in Turkije enz. Als ik naar de ardennen rijd en daar iets ga drinken dan ga ik ook liever bij diegenen die mij in mijn eigen taal kunnen aanspreken en bedienen.
Als dat goed bestuur moet voorstellen

#9

2012-09-12 11:58

Erg triest om op de vlaams-nationalistische kar te springen en hiermee meteen mensen tegen elkaar op te zetten. Ik zou veel liever van de kandidaat burgemeester vernemen hoe hij de uitstaande schuld van Kampenhout denkt af te bouwen mocht hij toch nog verkozen geraken, ipv wat vrij domme en holle slogans te roepen.