STOP UITZETTING Scott Manyo

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP UITZETTING Scott Manyo.


Gast

#26

2012-04-26 20:43

Ik vind het oneerlijk dat allochtonen die hier zich voor alles inzetten om toch hier te mogen blijven. School volgen de taal leren en dan 4 j. Zonder reden het land worden uitgezet..Daar er zovele zijn die de taal na zovele jaren niet kennen..Geen werk hebben en niet eens de moeite niet doen om zich te intregeren...Hoop dat Scott Manyo mag blijven.

Gast

#27

2012-04-26 23:25

In welke samenleving leven wij? Ik dacht echt dat De UNO opgericht is na WO II o.a. om nazi-praktijken (het deporteren en vernietigen van mensen) te stoppen. Hoe omschrijf je anders het met "boeien om de handen oppakken van mensen om die op te sluiten en ze dan (zeker al geestelijk) te vernietigen. Het gaat om een prachtmens die "wil leven" . Alleen "onze instanties - onze samenleving" vindt dat hij het niet verdient om hier "een leven te leiden" omdat hij toevallig geboren is in een ander land en dus anders is dan wie hier wel geboren is.

Gast

#28

2012-04-27 09:42

Waarom deze jongeman smoren in de kiem van zijn leven. Zou het niet beter zijn de mensen aan te pakken die zich NIET aanpassen in ons land? Het zou beter zijn om Scott als voorbeeld voor anderen te stellen!

Gast

#29

2012-04-27 10:22

Als oud-scoutzou ik het Vlaams scoutsverbond inschakelen, die verder de internationaale organisatie van de Jamboree bewerkt om Scott Manyo als stagair (of...) voor Kameroen in ons land te laten verblijven. Misschien al gebeurd....
In ieder geval schrijf ik al mijn senior scoutsvrieden aan.

Gast

#30

2012-04-27 15:45

Hoe halen ze het in hun hoofd om zo'n goed geïntregeerd persoon weg te willen sturen?

Gast

#31

2012-04-27 16:49

Begrijpelijk dat men bang is voor precedenten. Toch vind ik dat met de regularisatie van Scott het hek nièt van de dam zal zijn. Hij zal nièt de zoveelste parasiet worden op ons waardevolle sociale zekerheidssysteem, integendeel hij zal ertoe bijdragen door zijn arbeid en zijn betrokkenheid. Scott is van een nietszeggend dossiernummer geëvolueerd naar een geliefde en belangrijke schakel in een sociaal netwerk. Hij heeft zich succesvol geïnvesteerd en verdient deze beloning ten volle !

Gast

#32

2012-04-27 17:13

Laat dé jonge a.u.b in België.
Hier heeft hij tenminste vrienden een al een leven opgebouwd. stuur all de criminelen terug.Zo als de jonge al goed ingeburgerd is. Moet je zo iemand terug sturen. Vind ik niet ok.
Ik wens hem van HARTE dat hij mag blijven.

Gast

#33

2012-04-27 19:28

Kvind da scott moet blijve , hij is een goeide jongen hij doet supper hard zijn best om hier te blijve en dan doen ze hem dit aan sorry ma dat kan niet zelfs een crimineel krijgt ng meer kansen en die pakke ze nii das echt een schande en scott is geen crimineel . dus ze moeten hem niet zo behandelen !!!

Gast

#34

2012-04-27 21:58

laat deze knul in ons land blijven, zet in ruil een paar politiekers het land uit... moet ik namen noemen??

Gast

#35

2012-04-28 11:22

Spijtig genoeg moeten de verkeerde mensen vol inzet en goede bedoelingen terug naar hun land ...terwijl er vele andere beter terug naar land van herkomst zouden moeten.Zeeeer erg voor de jongen en zijn omgeving.

Gast

#36

2012-04-28 12:56

hij past zich aan aan ons land en heeft een hart voor de mensen en die gaan ze weg sturen die da pikken en weigeren aan te passen gan ze toelaten SCHANDALIG!!

khoop da em mag blijve succes

Gast

#37

2012-04-28 19:41

hij moet blijven!!!!

Gast

#38

2012-04-28 23:30

er zitten genoeg criminelen in de gevangenis, zend die terug en laat deze persoon proberen...

Gast

#39

2012-04-29 12:09

zet misschien het juiste volk buiten?

Gast

#40

2012-04-29 13:18

Dit is gewoon absurd... Dit moet absoluut vermeden worden in de toekomst!

Gast

#41

2012-04-29 19:12

GENOEG VAN DIE MISERIE!!!!WE ZIJN TOCH ALLEMAAL MENSEN;

Gast

#42 Re:

2012-04-29 20:26

#29: -

Scouts en Gidsen Vlaanderen wassen hun handen in onschuld.


Gast

#43

2012-04-29 20:47

Hij heeft gelogen over zijn leeftijd, twee keer het bevel om het grondgebied te verlaten genegeerd.
Twee jaar illegaal in ons land verbleven. Telt onze wetgeving niet voor deze jonge man????



tja, normaal dat hij wordt uitgeleverd....!!!!

Gast

#44

2012-04-29 23:51

Deze jongen verdient een plaats in onze maatschappij!
jintroo

#45

2012-04-30 01:32

Gaan ze hem dan ook zijn belastingen en zijn bijdrage aan de sociale zekerheid terugbetalen bij het buitenzetten?

Gast

#46 Re:

2012-04-30 15:20

#29: -

als oud-chiroleider schudt dit verhaal me ook wakker ... dit initiatief moet massaal gesteund worden door jeugdbewegingen, hiervoor moeten ze op de straat komen ! Maar ... ze hullen zich evenwel in alle stilte (chiro) of reageren vooral heel matig (http://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/) ...

ik versta dit niet ... als een petitie als 'red het bos bij de Kalmthoutse Heide' (met alle respect trouwens) 16374 handtekeningen kan bijeen halen ...

arm Vlaanderen ...


Gast

#47

2012-04-30 18:58

Uit respect voor Scott Manyo, maar ook voor andere anonieme uitgewezenen die de media niet halen. Wie weet kan een petitie toch een duwtje in de rug geven om dit onrecht de wereld uit te helpen.

Gast

#48

2012-05-02 00:15

Alweer een zoveelste voorbeeld van ons wanbeleid m.b.t. asieelaanvragers !
Die ene die op een vliegtuig tumult zaait, met 40 aanhoudingen m.b.t. wan(misdadig)gedrag op zijn kerfstok, wordt verdedigd door een politica ! Gelukkig wordt achteraf haar ongelijk aangetoond.
Een kind dat hier aanbelandt en een thuis vindt moet terug naar Kameroen ?????
In wat voor een land leven wij ?

Gast

#49

2012-05-02 01:02

met veel respect en zonder onderscheid van kleur en afkomst,mijn volle waardering voor deze jongeman maar ook voor zijn opvang familie.Zonde van de letter van de wet en de struisvogelpolitiek van onze "leiders".
jan tück

Gast

#50

2012-05-02 03:32

jonge mensen die zich integeerder in onze samenleving en die in hun thuisland geen enkele toekomst meer hebben tevens getuigen van burgerzin door actief scoutsleider te zijn, te werken en een gezin te willen stichter zou men moeten openstaan om de situatie te herbekijken en een menswaardig oplossing te vinden voor deze situatie . Hypokriet gedrag is alom bekend , ook in de politiek is er weinig nog burgerzin en menswaardigheid aanwezig van echte mensen uit een stuk . Mevrouw De Block doe eens aan echte menselijke politiek met een ethies elan , je zou er zeker sterker uit komen dan nu de algemene verloedering steunen van ons sociaal geëngageerd klimaat