Geengenummerdeplaatsenindekuip

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geengenummerdeplaatsenindekuip.


Gast

#351

2012-03-17 10:52

Dit is te gek voor woorden,hoe maak je de sfeer
kapot in de Kuip.
Het is toch de bedoeling het met elkaar te beleven!

Gast

#352

2012-03-17 10:53

Onbegrijpelijke actie weer van de "burger"vader en vanuit het maasgebouw. Wij willen de uniek sfeer behouden zoals bekend in binnen en buitenland. Die verdwijnt als deze belachelijke acties worden doorgevoerd. Against Modern Football

Gast

#353

2012-03-17 10:54

Meer gezeik met stoelnummers.. Iedere groep blijft toch bij elkaar..

Gast

#354

2012-03-17 11:04

Kappen met die onzin. Dit jaar hele barre gaste ontmoet waardoor het vriendengroepie nog leuker is. en we met ze alle kunnen genieten en truren om wat er gebeurt in de wedstrijd. Verder zullen wij niet de enige zijn die alleen vrienden hebben die we zo goed als bijna alleen bij FEYENOORD tegen komen en als je die overal breekt zal het een stuk ongezelliger worden. I LOVE YOU FEYENOORD

Gast

#355

2012-03-17 11:05

Volgend jaar gewoon ergens zitten waar ik wil zitten op mn vakkie!! Pleurt opmet je nummers! Groetjes vak JJ
Johan

#356 Re: VOOR stoelnummering

2012-03-17 11:09


Gast

#357

2012-03-17 11:13

opzouten de kuip is de kuip

Gast

#358

2012-03-17 11:17

Nummering = Exit seizoenkaart

Gast

#359

2012-03-17 11:20

Als ik mijn vak uit moet dan stop ik ermee. Dit was de laatste druppel.

Gast

#360

2012-03-17 11:21

GEEN genummerde plaatsen in de KUIP. Wat een onzin. Ik neem nog wel eens een van mijn kinderen mee en koop dus ook wel eens losse kaartjes. Moeten zij dan ergens anders in het betreffende vak zitten of in een ander vak? En wat nou meer services en confort. Zit ik dan op een pluche stoel en worden er drankjes geserveerd tijdens de wedstrijd???? Nee, het moet blijven zoals het is. We willen toch geen 020 publiek worden. Feyenoord stop met deze belachelijke maatregel, anders zeg ik mijn seizoenkaart op.

Strijder

#361

2012-03-17 11:28

Op X staat iedereen, ik moet er niet aan denken dat wij ook genummerde plaatsen krijgen, we staan al jaren bij elkaar en dat zijn er heel veel meer dan 9.
Ik blijf staan en ik blijf gaan, op dezelfde plaats bij dezelfde medesupporters, ik betaal er 255 voor per seizoen dus heb ik ook rechten.
Regels zijn er om te overtreden anders hoef je geen regels in te stellen.
Ga zo door, dan breekt zeker de pleuris uit.
Geen spandoeken meer, genummerde plaatsen, zeker ook niet meer zingen voor je club, wat voor regels komen er nog meer bij, als we niet allemaal in opstand komen is dat de ondergang voor de unieke sfeer van FEYENOORD,dat mag nooit gebeuren.
Revolutie

Gast

#362

2012-03-17 11:31

Helaas wordt de vrijheid van supporters weer beknot door passanten (lees: bestuur en plaatselijke politiek), ergo ze zullen zorgen met hun onverantwoordelijke gedrag dat de ziel verdwijnt van onze club en de onvrede verhoogt...

Gast

#363 nummering vakken

2012-03-17 11:36

als de stoelnummering door gaat dan komt er wel oorlog in de vakken zelf niemand staat als ze eenmaal zitten en zeker in de gele sector lekker zo laten je hoort nu niemand er over en dan gaat de hogere hand weer wat anders bepalen en de zweer verzieken

Gast

#364

2012-03-17 11:37

Zitten doe je thuis achter de t.v
Dus geen genummerde stoelen!!

Gast

#365

2012-03-17 11:41

Achterlijk en niet haalbaar. Ik neem plaats waar ik altijd plaatsneem, stoelnummering of niet.

Gast

#366

2012-03-17 11:53

stoelnummering NOOOOOOOOIT..
Spaceklees

#367 Vakkie W

2012-03-17 11:53

Laat de Kuip de Kuip blijven !

Gast

#368

2012-03-17 11:57

Ik hoop dat het zin heeft, want de beleidsbepalers in de Kuip hebben, zoals de meeste beleidsbepalers dat hebben, een behoorlijk bord voor hun kop.

Gast

#369

2012-03-17 12:06

AFBLIJVEN VAN ONS!!

Gast

#370

2012-03-17 12:13

Genummerde plaatsen? Het is toch geen schouwburg? Lekker voor de gevallen dat je iemand mee wilt nemen die af en toe naar Feyenoord kan, of dat je je kind mee wilt nemen. Moet je dan dan maar 2 nieuwe losse kaarten kopen om naast elkaar te zitten? Vroeger waren mensen helaas met een nummer de dupe. Laat dit nooit meer gebeuren!! DUS WEG MET VASTE STOELNUMMERS.
Vakkie J

#371 Vak J

2012-03-17 12:17

Op ons vak bestaan gewoon vaste vriendengroepen die altijd bij elkaar zitten! Een uur - 3 kwartier voor de wedstrijd zit het in ons vak al meer dan half vol en zit iedereen met elkaar te praten. Wanneer je deze idiote stoelnummering krijgt zal je dalijk iedereen 5 minuten van tevoren het vak in zien lopen, weg sfeer bij het warmlopen en even snel de tegenstander intimideren als ze het veld op komen om warm te lopen. Goed bezig Feyenoord!

Daarnaast zitten er mensen in het vak die niet op 1 stoeltje passen omdat ze te dik zijn. Wat nou als jij naast hun word ingedeeld en je dus 'niet' kunt zitten?! Nu word dit gewoon gereguleerd omdat mensen het weten en diegene op vaste plekken zitten, maar dalijk heb je hier een probleem mee.

Feyenoord zegt dat de controles verzwakt kunnen worden en hierdoor de wachttijd zal afnemen. Hier is dus niks van waar! Op het moment dat je een vaste plek hebt komen mensen later het vak in en als supporters minder gespreid komen (rara feyenoord wat er dan gebeurd) dan zal er dus een langere wachtrij ontstaan. Pfff af en toe heb je zo het gevoel dat je met een stel kleine kinderen te maken hebt in dat bestuur!

Daarnaast zou ik graag nog willen reageren op de mensen die zeggen dat het geweld afneemt en het goed is voor de dagjesmensen. Kunnen diegene mij misschien uitleggen over welk geweld ze het hebben? Ik kom nu al jaren in de kuip, maar heb zeer zelden een incident meegemaakt. Daarnaast zijn deze dagjesmensen, hoewel ik het heel leuk vind dat ze komen en dat moet iedereen ook zeer zeker blijven doen!, onbetrouwbaar qua opkomst en wat wij allemaal zo mooi vinden aan Feyenoord is de trouwheid van het legioen. Om niet zo te worden als in 020 moeten we juist deze trouwheid belonen en niet deze mensen aanpakken!

Gast

#372

2012-03-17 12:20

Wij zijn Feyenoord!

Gast

#373

2012-03-17 12:28

Steek die stoelnummering in je reet Feyenoord!!!

Gast

#374

2012-03-17 12:32

opstappen met die nummers, zijn we gek??????

we zijn toch geen nummers..... als dit door gevoerd wordt is de sfeer weg uit de kuip.


Gast

#375

2012-03-17 12:34

Nummers heb je bij de lotto of de slager niet bij Feyenoord