Steun Poptempel De Kuip

Steun Poptempel De Kuip / Mededelingen / DI-Rect in Poptempel De Kuip / Opmerkingen

Gast

2025-06-11 18:39

Ik heb genoten in de Kuip van veel onvergetelijke concerten. Om er een paar te noemen: Pink floyd, David Bowie, Simon& Garfunkel, U2.
Triest dat de concerttijd voorbij is.
Marian

Gast

2025-06-11 21:02

Geweldige concerten gezien
Het hoort gewoon in Rotterdam in onze Kuip.
Jaap Kooimans

#3 De Kuip

2025-06-13 13:58

Er mag niet meer cultuur verdwijnen en zeker poptempel de Kuip niet. Veel popconcerten gezien daar.

Gast

2025-06-14 09:17

Ga ervoor! Poptempel De Kuip moet blijven!

Gast

2025-06-16 09:50

U2, Madonna, Michael Jackson, Rolling Stones, DI-RECT. Kijk nou toch eens naar wat een concert in zo'n poptempel los maakt. Dood- en doodzonde wanneer dat verdwijnt uit een stad als Rotterdam. Uit de vele reacties die ik lees blijkt dat zelfs de omwonenden het helemaal geen punt vinden wanneer er een beperkt aantal keer per jaar een concert zou zijn, zolang de verwachtingen maar gemanaged worden. Poptempel De Kuip moet BLIJVEN en niet weg gaan door weer één of ander regeltje. We hebben in de land al genoeg regeltjes waardoor alles op slot zit (waarmee ik overigens niet beweer dat alle regels zinloos zijn). Als je te allen tijd totale rust wilt moet je niet in een stad gaan worden.

BEHOUD POPTEMPEL DE KUIP VOOR ROTTERDAM (zodat we niet altijd maar weer naar die galmbak in 020 moeten :-)).

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 1000 mensen.

Leer meer...