Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#2301

2012-01-30 16:40

raynor mag absoluut niet uit gtst!!!

Gast

#2302

2012-01-30 17:14

Ik vidn het jammer dat hij er uit is gehaald,hoop dat hij weer treug komt.
Gast

#2303 Gast

2012-01-30 17:18

Ik snap niks van het besluit om Raynor uit de serie te schrijven.. De schrijvers vinden
Dat ze dan weer meer verhaal kunnen creëren maar ik vraag me dat ten zeerste af.
Ludwin was nieuw en verfrissend en iedereen kon zich met de familie Bouwhuis
Identificeren. Er was nog zoveel mogelijk!! Ben benieuwd hoe de kijkcijfers
Gaan worden nu vanavond de begrafenis van Edwin is. Ik weet niet Hoelang
Ik het nog vol hou om te blijven kijken want voor mij is GTST niks meer aan zonder
De verhaallijn van Edwin.. Schrijvers doe hier aub iets mee :)!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-01-30 17:29



Gast

#2305

2012-01-30 18:03

ik wil niet dat hij uit gtst gaat

Gast

#2306

2012-01-30 18:44

ik vindt het eerlijk gezegt ook niet normaal iedereen weet dat edwin leukste van de soap is en dat jullie weten hoeveel mensen edfwin en lucas een leuk stel samen zijn en eerlijk gezegt is dat in 1 keer verknalt verkracht noem maar op de schijfers zijn hier ook erg slecht mee bezig wel 2 nieuwe er bij doen die eiegelijk helemaal niet in de soap passen hallo Nederlandse soap Nederlandse spelers En hoef egt geen gamaala gamala in de serie te horen hoor sorry maar gtst wordt zo egt verkracht!
dus edwin moet terug als ludo uit de dood kan opstaan kan edwin dat ook

Gast

#2307

2012-01-30 18:48

HIJ MOET BLIJVENNNNNN !

Gast

#2308

2012-01-30 20:10

EDWIN MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#2309

2012-01-30 20:45

ik kreeg vandaag antwoord op mail. Geven aan dat het verhaal bepaalde keuzes dicteert en het weer nieuwe mogelijkheden geeft. Enige sanctie die je kan doen als kijker is stoppen met kijken.
Stop gtst

#2310 Re: Stoppen met kijken

2012-01-30 20:57

#2309: - Dat is dan ook wat wij met zijn allen moeten doen, mischien de enige manier om echt tot de schrijvers door te dringen...  IK ROEP HIERBIJ IEDEREEN OP OM TE STOPPEN MET KIJKEN NAAR GTST!!!!!

 

Edwin fan en na vanavond voormalig GTST kijker

#2311 Re:

2012-01-30 21:06

#2309: -

Ongelooflijk de grenzeloze arrogantie van een stel incompetente flutschrijvers.
Ze vergeten bij RTL dat de fans er voor zorgen dat zij hun verschrikkelijke reclameblokken kunnen verkopen tijdens GTST.
Maar ik durf te wedden dat de familie Bouwhuis volgend jaar al helemaal weg is want de familie is te populair geworden en spraakgebrek Bingetje mag maar door blijven huppelen in Meerdijk terwijl 80% van de fans hem gewoon WEG ! wil hebben uit de soap.
Zou mij trouwens niets verbazen als ze de rol van Lucas ook wegschrijven want vanaf vanavond gaan ze hem steeds onsympathieker maken (schreeuwend op de begrafenis tegen Anton en dat past ècht niet in de rol dus is een bewuste actie van die flutschrijvers om van Lucas af te komen geloof me maar).
Ook zo origineel......................als je in Meerdijk verdriet hebt wordt je alcoholist hahahaha, gooi die amateurschrijvers er uit en haal er een paar echte soapschrijvers bij want dit begint lachwekkend te worden.
Maar is"GTST moeder" Olga Madsen niet overleden en zijn de schrijvers nu losgeslagen want wie krijgt er nu de macht???, zoiets is er gaande denk ik.


Gast

#2312

2012-01-30 21:38

dat was de laatste keer GTST. schluss

Gast

#2313

2012-01-30 21:42

Dat is toch wel helmaal het toppunt van respectloosheid naar de fans toe om Raynor op de dag dat Edwin begraven wordt hem al uit de begintune te halen, dat hadden ze wel een dag kunnen uitstellen toch?Of even anders monteren als je weet hoeveel mensen er moeite mee hebben, ik denk dat dit een duidelijk signaal is dat ze hoe dan ook doorgaan met hun eigen verhaal ,zonder rekening te houden wat wij ervan vinden! BAH!

Gast

#2314

2012-01-30 21:47

Leuke personage.

Gast

#2315

2012-01-30 21:47

OMG Wat achterlijk ze hebben Edwin's foto gewoon al uit het begin liedje gehaald wat belachelijk.
Wiet heeft er zeker nog een paar maanden ingestaan na dat ze eruit was. Ik vind het echt achterlijk :S
geiteneuker

#2316 Re:

2012-01-30 21:48

#2313: -

opzich wel mee eens, maar kom op, dit is een soap he ;) het is niet real life.


Gast

#2317 Genoeg is genoeg..

2012-01-30 21:48

Oke dat was het genoeg is genoeg, ik bedoel hoe respectloos kunnen ze zijn! van mij mag gtst voorgoed van de tv...
en met wat hierboven gezegd word ben ik het helemaal mee eens...
WTF waar sloeg dat op???
zelfs charlie bleef nog in de begintune nadat ze weg was!!!!!!!!
hoe respectloos kun je zijn tegenover raynor+fans!!!!!!

Gast

#2318

2012-01-30 21:49

Laatste aflevering gezien vanavond....
definitief voorbij, geen gtst meer kijken nooit meer!

ik geef de soap nog halfjaar te leven ( eigelijk is dat nog te lang)

en dan is het voorgoed van de tv omdat er geen hond meer kijkt naar deze kut soap

 

 


Gast

#2319

2012-01-30 21:57

hij mag er egt niet uit anders is gtst niet meer leuk
:(
Gast

#2320 Re: Genoeg is genoeg..

2012-01-30 21:57

#2317: - Genoeg is genoeg..

Ik vraag me nu dus af, if Raynor/Edwin toch niet afgeschreven werd van gtst om persoonlijke reden. Dat ze hem niet mogen of dat er iets misschien is gebeurt ee ruzie of zo tussen Edwin en de schrijvers. Want inderdaad, als er iemand uit de series gaat, blijven ze toch bij het liedje aan het begin van  de aflevering. En ze niet mogen zeggen dat het omdat er twee nieuwe bijkwamen..... Charlie is weg dus het zou niet omdat er geen ruimte is dat ze Edwin weggehaald hebben.

Een soap die mijn respect had, heeft nu een NUL bij mij gescoord


Gast

#2321

2012-01-30 21:58

Edwin mocht niet uit gtst geschreven worden. Grote FOUT!! Edwin was 1 van de populairste acteurs in gtst. En dan ook nog met een dood, dan kan hij helemaal niet meer terug komen.
BELANGRIJK BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE!!!!

#2322 BELANGRIJK BERICHT!! DIT IS DE REACTIE DIE WIJ VANDAAG MOCHTEN ONTVANGEN OP ONZE PETITIE:

2012-01-30 22:01

BESTE FANS, DE ONDERSTAANDE REACTIE MOCHTEN WIJ VANDAAG ONTVANGEN ALS REACTIE OP HET INDIENEN VAN DE PETITIE:

"Beste makers van de petite Actie voor Edwin en zeer gewaardeerde fans,

Dank voor jullie mail en het aanbieden van jullie petitie. Vijfduizend handtekeningen,geweldig dat jullie die in zo'n kort tijdsbestek bij elkaar hebben gekregen. Het klinkt misschien raar,maar het doet ons goed om te zien dat de dood van Edwin zo enorm leeft onder de kijkers, en zoveel emotie's opwekt onder de fans. Wij,de makers,hebben zelf immers voor deze verhaallijn en de zo wrede afloop van die verhaallijn gekozen. Maar het betekend wel dat we gekozen hebben voor een wending die emotie's oproept, en dat is bij een drama serie van belang. Helaas kan jullie petitie geen verandering brengen in de afloop van de verhaallijn, en kunnen we Edwin ook niet meer tot leven wekken. Naast het feit dat er bij het ontwikkelen van een verhaallijn soms enorm moeilijke keuze's moeten worden gemaakt, lopen we ook nog eens een aantal weken voor met de opname's bij GTST. De keuze om bij deze verhaallijn Edwin te laten overlijden heeft meerdere redenen. Daar wijden wij niet tot in detail over uit, maar de belangrijkste reden is het verhaal. Soms is het nodig om een karakter te laten overlijden om een mooi,maar heftig verhaal te vertellen, waarna er ook weer nieuwe verhaallijnen kunnen ontstaan. Zulke keuze in verhaallijnen zijn drastisch maar moeten we wel zo nu en dan nemen om weer nieuwe verhalen te kunnen vertellen. Wij zijn met GTST sinds een aantal jaar in de verhaallijnen dichter bij de belevingswereld van de kijkers gaan zitten. De verhaallijnen van nu zijn natuurlijk (want het blijft soap) "lager than life", maar de kijker weet zich er mee te identificieren. We beseffen dat het personage Edwin -en met hem de hele familie Bouwhuis- binnen 1,5 jaar door de kijkers is omarmd en dat het pijn doet dat hij er nu uit is. Dat merkten we b.v. ook met Rosa en het vertrek van de familie Huygens. Ook toen lieten de fans weten dat ze het jammer vonden dat zij de serie gingen verlaten. Het is voor ons ook een bevestiging dat de kijkers zich met onze verhalen kunnen identificeren. Jullie zijn de eerste die zo'n grootschalige petitie actie hebben opgestart. Wij zijn heel trots op Raynor, die de rol van Edwin zo mooi heeft neergezet en zijn rol zo heeft vertolkt dat zijn personage de harten van vele kijkers heeft weten te raken. Daarnaast willen we jullie danken voor het indienen van de petitie. Zonder zo'n petitie zou Nederland een veel onverschilliger land zijn, waar passie en liefde (2 zeer belangrijke ingredienten van GTST!) nauwelijks plaats zijn. Dank daarvoor!

Met grote groet,
namens Endemol en Rtl 4".


Gast

#2323

2012-01-30 22:03

wat ongelofelijk respectloos van de schrijvers zeg, om onze mening gewoon te negeren! wij ZIJN gtst, zonder ons bestaat die soap niet eens. De enige reden voor mij om nog te kijken is Lucas, ik wil wel weten hoe het met hem verder gaat. Maar aangezien ze van hem nu een emotioneel wrak (en alcoholist) maken, hoeft het van mij niet meer. Alleen al de arrogantie van de schrijvers/makers (degene die hebben bedacht dat onze mening er niet toe doet) is voor mij een reden om geen minuut meer te verspillen aan GTST. Bah. :( Ik hoop echt dat de kijkcijfers zo erg dalen dat ze wel actie móeten ondernemen.. maar dan blijf ik alsnog boos.

Gast

#2324

2012-01-30 22:08

Edwin moet echt blijven hij MAG NIET weg!

Gast

#2325

2012-01-30 22:08

Gtst is vreselijk zonder edwin !
edwin moet blijven ;'(