Een eerlijk salaris voor medewerkers in de GGZ!

Een eerlijk salaris voor medewerkers in de GGZ! / Mededelingen / Update: aanvullende loonsverhoging voor GGZ-medewerkers! / Opmerkingen


Gast

#1

2023-05-17 17:58

Waarom die 1% eenmalig? Dit vraag ik mij serieus af, ook meerdere collega's vragen zich dit af.

Gast

#2

2023-05-17 18:48

Waarom pas in november de eerste extra salarisverhoging? We hebben toch NU en al maandenlang last van de inflatie?

Gast

#3

2023-05-18 05:05

Als ik naar de sectoren om mij heen kijk, ook waarin mijn partner werkzaam is, dan vind ik dit resultaat nog steeds veel te matig. Waarom zouden werknemers in de GGZ in moeten teren door enorme inflatie, terwijl gebleken is dat staken erg effectief is. De verbetering in 2024 is ook weinig hoopvol want ook komend jaar zal er sprak zijn van inflatie met hoge brandstofprijzen e.d. Respect voor de onderhandelaars, maar vanaf een afstand klinkt dit resultaat mij veel te slap.

Gast

#4

2023-05-18 12:30

Mooi dat er een voorstel ligt. Schandalig echter de beoogde ingangsdata! Het betreft toch compensatie voor de inflatie? Waarom gaat stap 1 dan pas over een half jaar in en de laatste over 1,5 jaar? In de tussentijd hebben wij geen last van inflatie? In mijn ogen worden wij zo nog steeds niet serieus genomen, vraagt dit om her onderhandeling en een nieuwe petitie.

Gast

#5

2023-05-19 06:21

Zoals eerder beschreven door andere collega's, vind ik het voorstel wat er nu ligt maar summier. Ik vind het van de zotte dat andere sectoren minimaal 10% krijgen (sommige sectoren ook nog eens met terugwerkende kracht) en dat de ggz 9% krijgt, met een eenmalige 1% op jaarsalaris en dan ook nog eens verdeeld over 1.5 jaar. Waarom word er niet ingezet op minimaal 10% en dat het dan ook meteen ingezet word? Wij hebben nu last van de inflatie en volgend jaar zal er wel weer een nieuwe inflatie zijn, maar dan moet er weer opnieuw gekeken worden.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...