Een eerlijk salaris voor medewerkers in de GGZ!

Beste GGZ-collega’s,

Wij zijn toch niet gek?!

Het is hoog tijd voor een krachtig signaal naar onze werkgevers toe, er moet wat gaan gebeuren met ons salaris!

De koopkracht van de Nederlandse bevolking is de laatste paar jaar achteruitgegaan. We hebben te maken met torenhoge inflatie en dit voelen we in onze portemonnee. De Nederlandse GGZ doet NIETS! Zij past het loon van werknemers niet aan op de dalende koopkracht van haar medewerkers. Onze CAO GGZ loopt nog door tot eind 2024. Kun jij nog wachten tot dan of zie jij óók graag dat de CAO GGZ opengebroken wordt om ook in onze sector iets te doen aan prijscompensatie?

Alle werknemers in de GGZ moeten hun stem laten horen! Er moet geld vrijgemaakt worden voor extra salaris door onze werkgevers. Zij zijn aan zet om samen met de vakbonden tot een eerlijke verhoging te komen. We roepen de Nederlandse GGZ, onze werkgeversorganisatie, op om in actie te komen en zich nu eindelijk ook financieel in te zetten voor alle onmisbare medewerkers met hart voor de GGZ.

Nederlandse GGZ, stop met verstoppen en excuses.

Zorg voor de medewerkers, zij verdienen een beter salaris! Treedt in gesprek met de FNV.

Wij zijn het wachten op een eerlijk salaris zat!

Een eerlijk salaris, aangepast naar de actuele situatie: dát is waar wij als GGZ-medewerkers recht op hebben!

Wij zijn toch niet gek?!

Flyer__een_eerlijk_salaris_voor_medewerkers_in_de_GGZ.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Janneke Kraan-Vredevoogd om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.