Teken voor het behoud van Het Oude Raadhuis!

Teken voor het behoud van Het Oude Raadhuis! / Mededelingen / De dag van sluiting komt dichtbij.. / Opmerkingen


Gast

#1

2023-05-17 11:00

Zeker gemene streek van gemeente niet normaal hoe ze met ons burgers omgaan 😪😡😡😡

Gast

#2

2023-05-17 11:01

In ieder geval heel erg bedankt voor je inzet.

Gast

#3

2023-05-17 11:10

Blijf hopen op behoud van het Oude Raadhuis voor theater en film.. Hgr. Ytje.

Anonymous

#4

2023-05-17 11:22

Als je die reactie zwart op wit hebt, zou ik hem doorsturen naar de politieke partijen en om een reactie vragen. Het is belachelijk dat die petitie niet eens aangeboden mag worden. Minachting van de burgers noem je dat!

En ook doorsturen naar de pers!

 


Gast

#5

2023-05-17 11:58

Zou eens een berichtje sturen als hierboven maar dan wat 'netter'(om niet direkt in het ronde archief terecht te komen) aan mw de burgemeester omdat alle wegen via har ambtenaren doodlopen. Houd vol - het is de moeite waard. Ineke Ebbers.

Gast

#6

2023-05-17 12:51

Oh wat vreselijk teleurstellend dit. Heb je de media al geprobeerd in te schakelen? Ik hoop met je mee op een wonder maar ik denk dat de grotere machten hier in de gemeente Haarlemmermeer onverbiddelijk en ongevoelig zijn voor deze situatie. En dat geld een grotere rol speelt. Ik denk dat we te klein zijn als liefhebber en genieter van de culturele erfgoeden.

Gast

#7

2023-05-17 14:51

Empathie en luisteren naar de inwoners is niet hun sterkste kant! Verslag voor Haarlems Dagblad?Bert Boele?

Gast

#8

2023-05-17 16:55

Wie weet is het een interessante koper als de gemeente dit denkt. Met inwoners het pand zelf kopen en gaan beheren nog een optie?

Gast

#9

2023-05-17 18:34

Kennelijk zijn de wethouders van de Haarlemmermeer net als die in Den Haag vergeten dat zij gekozen zijn door de het volk en derhalve VOLKSVERTEGENWOORDIGER zijn. Net als vele ander voorbeelden is het weigeren van het overhandigen van de handtekeningen een minachting van het volk. Het begint er steeds meer op te lijken dat we in plaats van een democratisch een communistisch land zijn. Heel triest en vooral zorgelijk

Gast

#10

2023-05-17 20:13

Beste Ilse, Zeer bedankt voor je update. Wat een teleurstelling, hieruit blijkt dat de gemeente simpelweg van het raadhuis af wil en er derhalve wellicht ook geen emotionele band meer mee heeft. Gedane zaken nemen geen keer en je hebt zeer je best gedaan, probeer het acht je te laten en laat je er niet door demotiveren. Het ga je goed, Klaas

Gast

#11

2023-05-17 20:47

Mijn complimenten hoe je dit geschreven hebt. Kritisch en je bent "netjes" gebleven. Mooi dat je de strijd ben en gegaan. En fijn dat je veel ondersteuning hebt gekregen. Wees trots op je zelf😘

Gast

#12

2023-05-18 09:25

Dank voor jouw inzet Ilse💪 En we hopen op een wonder 🙏 Groetjes Karin Griekspoor-Heere 😘

Gast

#13

2023-05-19 06:05

Bedankt voor de moeite die je nam Ilse. Het is té triest voor woorden dat deze stugge gemeente luistert naar zijn portemonnee en niet naar zijn burgers.

Gast

#14

2023-05-19 11:20

Wat een boeven. Hier kan je mee naar de pers. Zo ga je niet met elkaar om en daar was/is mijn handtekening ook niet voor bedoelt.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...