Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Mag ik weer op jullie fantastische steun rekenen! / Opmerkingen


Gast

#1

2022-06-09 11:56

Ik lees dat ze dood is door rechtssysteem, wat is er gebeurd dan?

Gast

#2

2022-06-09 12:23

Falend..aantoonbaar rechtssysteem. Iéder die dít daadwerkelijk heeft ondervonden..waardoor het falend 'systeem'..méde..levens verwoestte..heeft het volste Récht..van spreken. OM én rechters dienen/moeten zich daarvan bewust zijn..gedurende hun hele carrière. En anders..bij niet willlen..niet 'kunnen'..kies alsnog een ander vak..juist voor de levensbelangen van Ménsen..te vaak geabstraheerd in 'Rechtsspraak'.
Joons

#3 'Re: media / google / info elders

2022-06-09 13:52

#1: -  

 Wat is er gebeurd. Dat wat er gebeurd is aangaande Anne Faber valt terug te lezen op de diverse media, en gebruik je als zoek- of trefwoord 'Anne Faber' op bijvoorbeeld Google. Het jaar dat deze tragedie plaatsvond is 2017, als ik het wel heb.

Dat ik dit hier beantwoord is een lesje voor o.a. vrager #1. Iedereen die informatie wil hebben over 'Anne Faber 2017' kan het zelf opzoeken op internet, een overkoepelend medium waar men zo veel op vinden kan, dat je er duizelig van wordt, wat echter niet betekent dat de kwaliteit van elk artikel of verslag op niveau staat. Dus wees selectief.

Dat je het antwoord van Lydia, initiatiefneemster van de petitie, en strijdster van misstanden in ons 'rechtssysteem', had verwacht, is een abuise inschatting. Waarom dat zo is, is dat L.... Nee, daar begin ik niet meer aan.

Ik zou zeggen: teken en deel de petitie, als je wilt, of deel de petitie nog een keer, mocht je al getekend hebben. 

Bedankt.

Lydia: veel succes, voor jou en ook voor ons. En bedankt dat je zoveel hebt benut en je zoveel gegeven hebt aan tijd, moed, en energie. Respect !

 

 

 

 


Gast

#4

2022-06-10 04:56

Zonder meer eens! In dit soort zaken wordt vaak teveel naar de dader gekeken ipv het slachtoffer en diens familie!!

Gast

#5

2022-06-16 13:53

Overheid leert nooit iets van hun fouten. Het gaat maar door. Komt door totaal incapabele mensen in de politiek. Geen visie, leren nooit van hun fouten, kortom waardeloos volk.

Gast

#6

2022-06-16 17:48

Uiteraard mijn steun. Het rechtssysteem MOET veranderen! Hoeveel slachtoffers moeten er eerst nog komen?? Ieder slachtoffer en hun familie is er 1 teveel! Ik hoop dat Den-Haag eens wakker wordt!

Gast

#7

2022-06-16 22:59

Ongelooflijk, 414.272 handtekeningen! 👍 Gefeliciteerd! Met vriendelijke groet, Aafke Klopman.

Gast

#8

2022-06-16 23:00

Ongelooflijk, 414.272 handtekeningen! 👍 Gefeliciteerd! Met vriendelijke groet, Aafke Klopman.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...