Scheveningen voor rust!

Scheveningen voor rust! / Mededelingen / Hoe nu verder ? / Opmerkingen

Joost

#1 flitspaal

2021-04-10 10:09


Gast

#2

2021-04-10 10:10

Ik heb absoluut geen verstand van deze materie, maar het moet toch mogelijk zijn om gelet op het bovenstaande in de mail van Dick ook op Scheveningen flitspalen geplaatst te krijgen. Groet van Klara Grootveld


Gast

#3

2021-04-10 11:42

Fijn dat u zich er zo voor inzet. De Haagse wegen zijn onbegrijpelijk. Ik hoop de de flitspalen er snel komen. Groet, Cobi

Gast

#4

2021-04-10 14:04

Beste Dick, Dank je voor het op de hoogte houden van de ontwikkelingen omtrent de overlast in Scheveningen. Ik hoop dat de inzet zal resulteren in daden van de gemeente. Ik woon in de Neptunusstraat en ook hier vind ik de verkeersoverlast onverdraaglijk. Zeker gezien de aanwezigheid van een verzorgingshuis, scholen en de kinderboerderij. Dank voor je inzet en veel succes. Met vriendelijke groet Betty Mulder

Gast

#5

2021-04-11 08:50

Ik zou ook graag in uw betoog de dr. Lelykade willen zien. In de zomer is het echt een chaos hier. Van scooters,motoren, etc. We kunnen dit ook aangeven bij Veilig Verkeer Nederland. P.s. We moeten de balkondeur echt sluiten als we de tv willen horen....

Gast

#6

2021-04-12 11:54

Beste Dick Passchier, allereerst dank voor uw inspanningen voor de petitie en vervolg. Ik wil graag een ding meegeven in uw aandacht:

Op de Dr Lelykade wordt er op de weg als op de parallelweg nog steeds zeer hard gereden (levensgevaarlijk met wandelaars) met heel veel herrie.

Een tijd geleden zijn er 30 km borden geplaatst aan het begin van de Dr Lelykade ter hoogte van het Havenpaleis.
Ondanks dat die 30 km borden daar staan houdt, zoals te verwachten, niemand zich daaraan, op zich niet verrassend.

Maar is dit wellicht de opmaat voor het krijgen van wegdrempels, zoals deze vorig jaar zijn aangelegd bij Vissershavenweg?
Want daar is de overlast van racende auto's wel bestreden, maar hier niet, terwijl dit voor bewoners en recreanten veel overlast en levensgevaarlijke situaties geeft.

mvg
A.M. van der Meulen
Dr Lelykade


Gast

#7

2021-09-14 11:25

Dag, Ik hoop dat je nog iets voor de Dr. Lelykade kan i.v.m. Overlast van te hard rijden. Vooral in de avond en dan met ronkende motoren. Ook gebruiken ze deze weg als sluiproute. Gaan ze hier in de toekomst nog iets aan doen....



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...