"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren"

"Stop het korten op pensioenen en ga Indexeren" / Mededelingen / Fiscalisering AOW / Opmerkingen


Gast

#1

2021-03-26 17:33

Heel veel succes.

Gast

#2

2021-03-26 17:49

Een zootje schorem is het. Er zijn mensen bij die al 50 jaar gewerkt hebben en nu ze met pensioen zijn kunnen nog weer in leveren. Haal nu het geld maar eens bij al die lui die niet weten dat deze mensen begonnen zijn met 20 gulden in de week. Als ze nu beginnen hebben ze gelijk een goed salaris door dat de ouderenbervoor gezorgt hebben dat er in 1974 een minimumloon kwam. De meeste ouderen begonnen met 2 de hands spullen tegenwoordig moet alles spic en span zijn en ook het liefste 2 auto's.

Gast

#3

2021-03-26 17:52

Dit land wordt steeds gekker. Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals jij, Willem en de andere strijdmakkers. Wat zou ik graag met tienduizenden de straat op gaan. Als ik iets deel op FB over pensioen, dan krijg ik amper reactie. Hoelang blijven de mensen nog passief?

Gast

#4

2021-03-27 03:19

Dit is dus pure diefstal op de aanvullende pensioenen. Waarom? Wel dat is heel simpel: toentertijd is besloten dat pensioen NIET hoger mochten zijn dan 70% van het loon omdat je in een lagere belasting schaal kwam bij pensionering. Nu willen ze dat als nog even veranderen? Zelfs de middeleeuwse roofridders hadden nog meer fatsoen.

Gast

#5

2021-03-28 13:35

het is GEEN DEMOCRATIE MEER het is een dictatuur aan het worden Ik heb op tv geen EEN RODE STEMBRIEF GEZIEN waar zijn onze stemmen gebleven? het is allemaal bekokstooft door dit kabinet . zij hebben toch ontslag genomen hoe is het dan mogelijk dat zei weer verkies baar zijn en gewoon door kunnen gaan en niet bestraft worden?? als wij een scheet fout doen worden we gelijk aan gepakt !! het is crimineel maar helaas wissen ze alles van de mensen die tegen ze zijn weg met nieuwe wetten dus is het een dictatuur!!

Gast

#6

2021-08-13 09:30

Een heel verhaal, waar de meeste mensen NIETS aan hebben ! het gaat uitsluitend omtrent de oneerlijke berekening aanvullende Pensioenen !!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...