Red het natuurveld in Park de Steenen Camer!

Red het natuurveld in Park de Steenen Camer! / Mededelingen / Oproep tot deelname aan aan online bespreking KW37 op 15 december a.s. / Opmerkingen


Gast

#1

2020-12-06 16:24

Kom in het verzet en ga alle (s)linkse plannen van de groenlinks communisten saboteren. Praten met dat tuig helpt niet dus trap ze weg van het veld.

Gast

#2

2020-12-06 17:10

Beste, Ik ben tegen het plan. Ik vind het alleen wel erg jammer dat het standpunt erg hard wordt verwoord. Het is wel erg zwart/wit denkend. Ik wil adviseren om vooral een goed gesprek aan te gaan. Goede argumenten in mijn ogen zijn: - de krapte van de ruimte tov de plannen: dit is zowel voor kunstenaars als omwonenden een probleem. - combinatie tussen activiteiten van de kunstenaars met omliggende verenigingen, er zou in een goed gesprek tussen de partijen gekeken moeten worden of een samenwerking reeel mogelijk is. Daarnaast zou ik vooral willen horen van de gemeente en kunstenaars hoe de activiteiten eruit komen te zien. (Qua omvang, tijdstippen en geluid) en hoe ze de inrichting en opslag concreet maken. Stel vragen ‘wat houd dat parlement in?’. Ipv dit gelijk te veroordelen. Helaas kan ik er de 17e niet bij zijn. Ik wens jullie veel wijsheid en respect toe. Hartelijke groet van de buurvrouw ;-)

Gast

#3

2020-12-06 19:10

Kansloos Ze misbruiken dit soort bijeenkomsten Als er veel mee doen dan laten ze daarmee zien dat ze goed overlegd en gecommitteerd hebben Je wordt dus bij de neus genomen weet ik uit ervaring

Gast

#4

2020-12-07 14:56

Graag reageer vol ongeloof op dit domme wethoudelijke besluit? Op de voorgaande locaties is altijd één grote puinhoop ontstaan. Wordt het eens geen tijd dat deze, subsidie slurpende collectieven, eens normaal aan het werk gaan en niet in leven gehouden worden door een wethoudster die alleen maar wil pamperen. Zolang die collectief bestaat hebben de Arnhemmers geen enkel tast- cq zichtbaar resultaat laten zien. Arnhem Zuid wordt zo langzamerhand een afvoerputje van organisaties waar de gemeente geen raad mee weet.
Gast

#5 Groene wethouder?

2020-12-09 13:34

Hoe is het mogelijk dat deze wethouder een dergelijk plan uit zou willen voeren? Hieronder staan wat uitspraken van deze wethouder die ze deed in een interview met Eigen Huis magazine van november 2020. Hierin stond een artikel over het extreme weer waartegen Arnhem zich wil wapenen. De uitspraken van de deze wethouder stroken niet met de plannen die ze heeft met het natuurveld in Park de Steenen Camer.  

Wethouder Bouwkamp is de drijvende kracht achter wat voluit de Arnhemse Klimaatadatiestrategie 2020-2030 heet.

Een paar uitspraken van Bouwkamp:

Tien procent van het asfalt in de stad moet plaatsmaken voor groen.

Het centrum, de wijken daaromheen en delen van Arnhem-Zuid zijn dichtgebouwd met veel asfalt ertussen en onleefbaar bij extreme hitte.

Verdichting en vergroening staan vaak op gespannen voet.

Wordt de openbare ruimte wel groen en leefbaar genoeg?

Verder kunnen nieuwbouwkopers en –huurders gratis tuinadvies krijgen om te voorkomen dat ze hun tuinen bestraten. Bewoners van dichtbebouwde wijken kregen vorig jaar een gratis boom om in hun buurt te planten.

“Als je als bestuurder echt iets aan de klimaatproblematiek wilt doen, verzandt dan niet in eindeloos gepraat. Maak een concreet plan en voer dat samen met de inwoners uit”, zegt Bouwkamp.  

Het lijkt er eerder op dat deze wethouder tien procent van het groen wil vervangen door bebouwing en asfalt in plaats van andersom.


Gast

#6 Re:

2020-12-10 16:27

#3: -  

Precies , je moet dat zooitje gewoon niet legitimeren.