Minister van Justitie Grapperhaus moet aftreden

Minister van Justitie Grapperhaus moet aftreden / Mededelingen / Verdere actie nodig / Opmerkingen


Gast

#26 Re: Re: idd met zoveel taalfouten kom je niet serieus over

2020-09-03 10:51

#14: - Re: idd met zoveel taalfouten kom je niet serieus over

Taalfouten hoeven niet perse iets te zeggen over intelligentie of dat iemand niet capabel zou zijn.  Wat jammer deze kortzichtigheid.


Gast

#27

2020-09-03 10:53

Olaf, heeft deze petitie en de aansluitende actie die je hierboven aangeeft voldoende draagvlak? Zal het de druk voldoende opvoeren?

Gast

#28

2020-09-03 11:01

Maar die zelfde behandeling geld dan ook voor iedereen die op het feest aanwezig waren. En inderdaad leest de tekst even na voordat je deze verstuurd. Verder top actie.

Gast

#29

2020-09-03 11:31

Helemaal mee eens. De arrogantie om te denken dat het niet voor hem geldt. Verbolgen zijn over het feit dat er een fotograaf in de bosjes heeft gelegen, maar je buren verraden door een speciaal opengesteld telefoonnummer te bellen als die de regels niet handhaven? Mag wel? Niet te rijmen allemaal. Weg met deze man. Zeer ongeloofwaardig en leugenaar. Mvrg Mary kersten

Gast

#30

2020-09-03 11:55

Nou mijn man en ik staan erachter en ik denk nog meer Nederlanders en mensen die in Nederland leven. Deze man is niet geloofwaardig en verbied anderen bruiloften te vieren en deelt boetes uit en zelfs doet hij net als de rest ...ze leven bet als voor die tijd en houden zich aan niets. Wij staan achter jou aangifte!

Gast

#31

2020-09-03 12:49

Minister Grapperhaus MOET aftreden! Hij kan niet zomaar het volk allerlei beperkingen opleggen. Terwijl hij daar zelf niet aan meedoet.

Gast

#32

2020-09-03 12:59

Heel goed ultimatum. Hij moet inderdaad zsm aftreden. Maar niet hij alleen. Ook rutte, de jonge moeten zsm aftreden.

Gast

#33

2020-09-03 13:12

Ik ben het helemaal met je eens!! Zijn gasten moeten allemaal beboet worden met een aantekening op hun strafblad.. Wat voor hem een gelukkige dag was en dat hij meeging met handjes schudden en omhelzen, hadden wij die luxe niet afgelopen week bij de begrafenis van mijn schoonvader.. Hij heeft gisteren laten zien ondanks dat hij sorry zei, dat hij geen begrip voor een ander had.. De BOA'S zullen het zeker merken want wie trekt zich nu nog wat aan van die " jankende" bullebak? Hij heeft veel te veel macht om ons iets op te leggen en al helemaal morgen met de spoedwet.. Ik zie liever een ander daar zitten dan iemand die heel snel denkt, ik heb sorry gezegt maar ik maak hier de wetten uit!!

Gast

#34

2020-09-03 13:14

Je hebt groot gelijk!

Gast

#35

2020-09-03 13:17

Beste olaf

 

juist door te eisen dat hij zich aan de regels moet houden , geef je toe dat je meent dat de regels legitiem zijn: dat zijn ze niet! 

je moet juist eisen dat grapperhaus toegeeft dat de regels niet legitiem zijn en dat ze van tafel moeten! 

 

groet ilona piris


Gast

#36

2020-09-03 13:38

Als ze maar niet die brulls naar voren schuiven, het zo een intikker met die hrappenhuis

Gast

#37

2020-09-03 14:03

Goed plan!

Gast

#38

2020-09-03 15:05

Goeie actie

Gast

#39

2020-09-03 15:08

Hij staat niet boven de wet en hij moet zich aan de regels houden. Wie is hij om te zeggen dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden.

Gast

#40

2020-09-03 15:17

Dít is ook meer als te recht. Hij wist van de gevolgen. En hij komt er onderuit omdat hij minister is. Staat hij boven de bevolking. NEE. AFTREDEN. RUTTE HOUD HEM EEN HAND BOVEN ZIJN KOP. EN STAAT ER ZELF BIJ TE GRINNIKEN.

Gast

#41

2020-09-03 16:37

Hij moet aftreden

Gast

#42

2020-09-03 16:53

ik steun jou volledig

Gast

#43

2020-09-03 17:47

Deze dictator die afgeeft op de mensen en degenen bestraft die geen 1,5 meter afstand houden, die zelfs een aantekening/strafblad hiervoor krijgen moet zonder meer opstappen. Er zijn mensen die geen uitvaart mochten bijwonen. Weg met deze man EN GEEN salaris, bonus of uitkering uitbetalen. 

Josch

#44 Re: Re: Re: idd met zoveel taalfouten kom je niet serieus over

2020-09-03 19:03

#26: - Re: Re: idd met zoveel taalfouten kom je niet serieus over 

Taalfouten hoeven idd niets te zeggen over iemand's intelligentie en ik denk zeker in dit geval niet. Maar zoveel fouten maken/typen is wel heel erg slordig en doet afbreuk aan de ernst van de zaak. Even goed nakijken is een kleine moeite.

Josch

#45

2020-09-03 19:06

Linksom of rechtsom moet er met dezelfde maat gemeten worden. Dus hij kan best blijven mits hij alle boetes en strafbladen kwijtscheldt en de maatregelen opheft. Dat zou nog het beste zijn. En anders moet hij net zo behandeld worden als iedereen, dus boete en strafblad, plus vanwege zijn voorbeeldfunctie en ongeloofwaardigheid opstappen.


Gast

#46

2020-09-03 19:49

Econoom en schrijver Ad Broere heeft ook aangifte gedaan.

Gast

#47

2020-09-03 20:40

Volledig mee eens, het is nota bene zijn eigen beleid, tot dusverre. Dan zal hij ook de consequenties bij overtreding ervan moeten dragen. Geen klasse-justitie.

En wanneer de foto's niet algemeen bekend waren geworden, was minister Grapperhaus nog steeds onverbiddelijk geweest.


Gast

#48

2020-09-04 06:54

Hallo ,daar ben ik helemaal mee eens.Het kan niet zo zijn dat een minister die een voorbeeldfunctie heeft dit soort vreemde onbegrijpelijke acties onderneemd.Mijn twijfels over de waarheid omtrent de besmettelijkheid/ernst van Covid 19 worden door zijn actie honderd procent bevestigd,enwel dat wij belazerd worden.Feitelijk zou ik hem moeten bedanken.Hij is voor mij geen geloofwaardig persoon meer omdat hij de regels wel bij burgers afdwingt. m.vr.gr. Ellie

Gast

#49 Type- en/of spelfouten

2020-09-04 09:28

Helemaal prima, maar ook ik val over uw typefouten.
Niemand zal u zo nog serieus nemen.


Gast

#50

2020-09-04 10:56

dit lijkt een afleidingsmanoeuvre. iedereen bezieghouden met de foto's zodat niemand in de gaten heeft dat hij weigert een onderzoek in te stellen naar het rituele kindermisbruik.. (denk ff aan joris demmink, het narretje.. nooit bestraft.. wat verbergt onze grapjas nog meer?)



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...