Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.


Gast

#26

2011-12-10 22:54

Banken weer van de staat, weg met bonussen, een kerstpakket voldoet prima net als bij de gewone man.
Weg met graaiers!!De mens centraal, geld is pas fout of goed door wat je ermee doet...inderdaad!!

Gast

#27

2011-12-11 00:34

STOP CORRUPTIE EN GEEF IEDEREEN KANSEN !!!
Dit KAN zo niet langer: schande!!!
Sandra Oudshoorn

Gast

#28

2011-12-11 15:36

ben het er volledig mee eens daar hoef ik verder niets aan toevoegen.

Gast

#29

2011-12-11 15:42

Iedereen bedankt : Het is ongelofelijk ik probeer natuurlijk aandacht te krijgen maar overal wordt de link verwijderd Dus zit het je niet lekker Deel dit bericht op hyves faceboek informeer een vriend / vriendin. kranten TV doen er niks mee. Het is geen nieuws schijnbaar / Nee het is niet bespreekbaar. Wat een tegenwerking. Niet normaal

Gast

#30

2011-12-11 18:40

Hebzucht, afgunst, mantras van het neoliberalisme [waar we middenin zitten]. Lang vergeten hoofdzondes..

Gast

#31

2011-12-12 01:56

POLITIEK: Berooft de burgers van alle vrijheden via Europese Unie
JUSTITIE: Beschermt de plunderaars en de verkrachters van het volk
GEZONDHEIDSZORG: Wil het volk uitroeien via met vaccinaties en medicaties
BANKEN: Beroven de burgers van hun tegoeden
ONDERWIJS: Indoctrineert de bevolking in de leer van de NWO en maakt ze tot slaaf
MEDIA: Houdt de waarheid weg van de burger en biedt indoctrinatie en propaganda

J. Pen senior


Gast

#32

2011-12-12 09:57

het wordt eens tijd dat de nederlanders hun oogklepjes gaan afdoen maar ja zal wel een kwestie zijn van tijd als ze straks honger beginnen te krijgen dan zullen ze wel wakker worden eindelijk

Gast

#33

2011-12-12 14:22

Hoogtijd voor een rigoureuze schoonmaak door alle geledingen van overheid, semioverheid, rechterlijke macht, politietop, publieke omroep, onderwijs, KvK’s, woningcorporaties, charitatieve instellingen, en al die andere op kosten van burgers en bedrijven vegeterende clubjes die zichzelf zo ontzettend belangrijk vinden doch geen toegevoegde waarde hebben. Genoeg eerlijke mensen die met minder genoegen nemen om alle profiteurs en lakeien, benoemd door een DNA vreemde mevrouw, meteen te vervangen. Nederland is een pertinente corrupte schijndemocratie want, de door God uitverkoren mevrouw, zoals zij zelf beweerd, beslist uiteindelijk boven de wet en met een wet die zij goeddunkt Art.167,paragraaf 1,tweede lid van de huidige Grondwet: dat de koning(in) de basisbeslissing neemt om de krijgsmacht in te zetten bijvoorbeeld bij een gewapend conflict in het buitenland en andere zaken. J. Pen Senior

de waarheid

#34

2011-12-13 00:18

J pen Senior +++++++ niets aan toe te voegen THX

Gast

#35

2011-12-14 12:38

Het zou verboden moeten worden dat personen die zich verrijken met centen van anderen. Plukken van de massa (lees minima e.d.) om zichzelf te verrijken is een misdaad. Personen in besturen die geld opstrijken met misdadige handelingen/beleggingen en in het bestuur zitten vanwege hun bekende (soms louche)naam=weg ermee.Zakkenvullers zijn het die over de rug van anderen in het pluche verblijven.


Gast

#36

2011-12-14 13:12

Ik heb deze petitie ondertekent met wetende dat dit hoe dan ook weinig zal uithalen. Dit is nu eenmaal de mens eigen. We leven nog steeds in de tijdperk van Prins John en de sherrif van Nothingham..........en over een eeuw zal het niet anders zijn :(

Gast

#37

2011-12-14 13:23

36 Beste gast niets doen helpt ook niet, met zijn allen zijn we sterk en komt er druk, bekijk dr M van Hulten de moeite waard. De media werkt niet mee. Deze link wordt overal geweerd dr Hulten mag u niet zien. Deel het bericht en wij bedanken u voor de moeite.
THX


Gast

#38 EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link

2011-12-14 13:38

http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55


Spreekt boekdelen, waar wij voor moeten boeten

Gast

#39

2011-12-14 14:27

Ik vindt het een grof schandaal dat de kleine man keer op keer moet bloeden voor zakkenvuller en witteboorden criminelen die zich zelf verrijken over de rug van de meest kwetsbaren
en dit kabinet moet toch maar eens een keer die plaat voor hun kop weghalen
ze moesten zich de ogen uit hun kop schamen
ze zorgen ervoor dat steeds meer mensen onder de armoede grens terecht komen
waar is dan die armoede grens dan voor??????
in mijn ogen mag je daar niet onder komen of zie ik het nu verkeerd?????
DIT KABINET TREKT ONS DE AFGROND IN SCHANDE !!!!!!!
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#40 Re: EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link

2011-12-14 14:31

#38: - EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link 

 De link staat nu ter info in de petitie  dank er voor en..... vergeet deze petitie niet te delen op de media kunnen we helaas niet rekenen. met vr gr en nogmaals dank.

Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#41 Re:

2011-12-14 14:33

#39: -  k vind het erg dat de media niets doet,  ik ben net zo boos als U  de enigste werkwijze is op hyves te delen face boek praten doorgeven.  Bedankt voor het tekenen en uw reactie namens nog heel veel boze Nederlanders,

 

rudy

#42 kassa

2011-12-14 15:03

#41: Cor Nagel - Re:

  1. heb even wat opgezocht
  2. inkomsten rijk wegen belasting 1441 MILARD per jaar
  3. omzet van benzine  23 MILJOEN  PERDAG
  4. accijnsen roken en drank  11 MILJARD per jaar
  5. en dan nog de inkomsten belasting denk niet dat dat bedrag er nog achter past :))
  6. wil maar even zeggen zo slecht zijn de inkomsten van dit land niet  tis maar hoe je het besteed
  7. en dan nog even de BTW  loopt ook in de MILJARDEN
Moon

#43 Re: kassa

2011-12-15 00:13

#42: rudy - kassa 

 Lieve rudy ,

 waarschijnlijk heb je een komma vergeten. het BNP van nederland was in 2010 $676,9 miljard ( jazeker in dollars )oftewel de totale omzet van nederland in diensten en goederen. de motorrijtuigenbelastingopbrengst was in 2008  3, 2 miljard euro , waarvan 1, 3 miljard direct werd teruggegeven als opcenten aan de provincies.

overigens blijft de vraag wat die er mee deden, dat staat meestal nergens vermeld. gek he ? maar als u nog verder zoekt zult u nog heel wat vreemde dingen tegenkomen , want in de wereld en in nederland zijn de rijken in de crisisjaren 2007 tot en met 2011 nog steeds rijker geworden en de armen armer. beide groepen steeds met 7 tot 10 procent .

nog gekker vind ik het dat de rijken het dus een crisis noemen en dat de armen het pikken !

Knuffels

 


Gast

#44

2011-12-15 12:23

Een heel goed streven. Laten we de overheden ook echter vooral erop wijzen dat de énige manier om dit aan te pakken is, dat er renteloze nutsbanken komen waar er niet met ons geld gehandeld wordt, waar het veilig blijft staan, en waar we renteloze voorschotten kunnen krijgen voor huis en bedrijf. STOP RENTE, lees visionair Douwe: http://www.visionair.nl/politiek-en-maatschappij/nederland/hoe-eerlijk-is-ons-huidige-economische-systeem-eigenlijk/

Gast

#45

2011-12-17 14:33

Heel goed!, ik hoop dat hier uit eindelijk iets positiefs uit vloeit...

Gast

#46

2011-12-17 16:01

http://www.opiniestukken.com/opiniestukken/artikel/79/Bestrijding-van-corruptie-tijd-voor-resultaten

Ministers, Tweede-Kamerleden en leden van het Europees Parlament weigeren hierop te reageren

De auteur van deze petitie

#47 Re:

2011-12-17 16:17

#44: -  en 45  ik heb de links in de patitie geplaatst bedankt namens mij en wakker Nederland   de media doet niets   deel dit bericht svp. de enigste moglijkheid om te slagen.

 


Gast

#48

2011-12-17 16:46

OP NIJ kan ik niet meer reageren ik heb weer een BAN. Democratisch Nederland.

Gast

#49

2011-12-18 12:20

Het is triest gesteld, in dit land door graaiers en snaaien, liberalisering maakt alles kapot, EU Euro, enzv
Ik ben blij met mensen die initiatief tonen en in verzet komen, we zijn er allemaal slachtoffer van.

Een uitgekotste Hollander

Gast

#50

2011-12-21 01:32

Op mijn 45 jaar ben ik afgekeurd door de spoorwegen.
Ik was de enigste personeelid in Venlo die protesteerde tegen het vertrekken van goederentreinen als die niet in het computersysteem zaten. Met andere woorden, als een trein vertrok zonder dat het in het computersysteem zat dan kom men niet zien of er gevaarlijke stoffen in zaten bij bijvoorbeeld een ontsporing!