Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit KAN zo niet langer: schande!!!
Sandra Oudshoorn
POLITIEK: Berooft de burgers van alle vrijheden via Europese Unie
JUSTITIE: Beschermt de plunderaars en de verkrachters van het volk
GEZONDHEIDSZORG: Wil het volk uitroeien via met vaccinaties en medicaties
BANKEN: Beroven de burgers van hun tegoeden
ONDERWIJS: Indoctrineert de bevolking in de leer van de NWO en maakt ze tot slaaf
MEDIA: Houdt de waarheid weg van de burger en biedt indoctrinatie en propaganda
J. Pen senior
Hoogtijd voor een rigoureuze schoonmaak door alle geledingen van overheid, semioverheid, rechterlijke macht, politietop, publieke omroep, onderwijs, KvK’s, woningcorporaties, charitatieve instellingen, en al die andere op kosten van burgers en bedrijven vegeterende clubjes die zichzelf zo ontzettend belangrijk vinden doch geen toegevoegde waarde hebben. Genoeg eerlijke mensen die met minder genoegen nemen om alle profiteurs en lakeien, benoemd door een DNA vreemde mevrouw, meteen te vervangen. Nederland is een pertinente corrupte schijndemocratie want, de door God uitverkoren mevrouw, zoals zij zelf beweerd, beslist uiteindelijk boven de wet en met een wet die zij goeddunkt Art.167,paragraaf 1,tweede lid van de huidige Grondwet: dat de koning(in) de basisbeslissing neemt om de krijgsmacht in te zetten bijvoorbeeld bij een gewapend conflict in het buitenland en andere zaken. J. Pen Senior
Het zou verboden moeten worden dat personen die zich verrijken met centen van anderen. Plukken van de massa (lees minima e.d.) om zichzelf te verrijken is een misdaad. Personen in besturen die geld opstrijken met misdadige handelingen/beleggingen en in het bestuur zitten vanwege hun bekende (soms louche)naam=weg ermee.Zakkenvullers zijn het die over de rug van anderen in het pluche verblijven.
36 Beste gast niets doen helpt ook niet, met zijn allen zijn we sterk en komt er druk, bekijk dr M van Hulten de moeite waard. De media werkt niet mee. Deze link wordt overal geweerd dr Hulten mag u niet zien. Deel het bericht en wij bedanken u voor de moeite.
THX
EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link
Spreekt boekdelen, waar wij voor moeten boeten
en dit kabinet moet toch maar eens een keer die plaat voor hun kop weghalen
ze moesten zich de ogen uit hun kop schamen
ze zorgen ervoor dat steeds meer mensen onder de armoede grens terecht komen
waar is dan die armoede grens dan voor??????
in mijn ogen mag je daar niet onder komen of zie ik het nu verkeerd?????
DIT KABINET TREKT ONS DE AFGROND IN SCHANDE !!!!!!!
Re: EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link
#38: - EU geeft het goede voorbeeld van hoe het moet. zie link
De link staat nu ter info in de petitie dank er voor en..... vergeet deze petitie niet te delen op de media kunnen we helaas niet rekenen. met vr gr en nogmaals dank.
Re:
#39: - k vind het erg dat de media niets doet, ik ben net zo boos als U de enigste werkwijze is op hyves te delen face boek praten doorgeven. Bedankt voor het tekenen en uw reactie namens nog heel veel boze Nederlanders,
kassa
- heb even wat opgezocht
- inkomsten rijk wegen belasting 1441 MILARD per jaar
- omzet van benzine 23 MILJOEN PERDAG
- accijnsen roken en drank 11 MILJARD per jaar
- en dan nog de inkomsten belasting denk niet dat dat bedrag er nog achter past :))
- wil maar even zeggen zo slecht zijn de inkomsten van dit land niet tis maar hoe je het besteed
- en dan nog even de BTW loopt ook in de MILJARDEN
Re: kassa
Lieve rudy ,
waarschijnlijk heb je een komma vergeten. het BNP van nederland was in 2010 $676,9 miljard ( jazeker in dollars )oftewel de totale omzet van nederland in diensten en goederen. de motorrijtuigenbelastingopbrengst was in 2008 3, 2 miljard euro , waarvan 1, 3 miljard direct werd teruggegeven als opcenten aan de provincies.
overigens blijft de vraag wat die er mee deden, dat staat meestal nergens vermeld. gek he ? maar als u nog verder zoekt zult u nog heel wat vreemde dingen tegenkomen , want in de wereld en in nederland zijn de rijken in de crisisjaren 2007 tot en met 2011 nog steeds rijker geworden en de armen armer. beide groepen steeds met 7 tot 10 procent .
nog gekker vind ik het dat de rijken het dus een crisis noemen en dat de armen het pikken !
Knuffels
Ministers, Tweede-Kamerleden en leden van het Europees Parlament weigeren hierop te reageren
Re:
#44: - en 45 ik heb de links in de patitie geplaatst bedankt namens mij en wakker Nederland de media doet niets deel dit bericht svp. de enigste moglijkheid om te slagen.
Ik ben blij met mensen die initiatief tonen en in verzet komen, we zijn er allemaal slachtoffer van.
Een uitgekotste Hollander
Ik was de enigste personeelid in Venlo die protesteerde tegen het vertrekken van goederentreinen als die niet in het computersysteem zaten. Met andere woorden, als een trein vertrok zonder dat het in het computersysteem zat dan kom men niet zien of er gevaarlijke stoffen in zaten bij bijvoorbeeld een ontsporing!
| This discussion has been closed. |
Weg met graaiers!!De mens centraal, geld is pas fout of goed door wat je ermee doet...inderdaad!!