AUTOLUW maken BLAAKSEDIJK na dodelijk ongeluk

AUTOLUW maken BLAAKSEDIJK na dodelijk ongeluk / Mededelingen / Update petitie Blaaksedijk / Opmerkingen


Gast

#1

2020-02-11 12:34

Goed gedaan Jacqueline! We blijven jullie steunen!

Gast

#2

2020-02-11 12:44

Top!! Ik hoop dat jullie inzet en tijd echt beloond wordt.

Gast

#3

2020-02-11 12:53

Zet de overheden flink onder druk.!!! Het intense verdriet om mijn kleinzoon Bram , moet anderen bespaart worden.

Gast

#4

2020-02-11 14:05

Dank je wel voor het bericht wat ik kreeg,woon zelf niet in puttershoek,maar mijn kinderen wonen er,dus wel vaak over de dijk gereden. Ik vind dit zo vreselijk een jong leven in korte weg,vreselijk.

Gast

#5

2020-02-11 14:37

Wat goed! Succes en ik blijf graag op de hoogte.
.

#6

2020-02-11 14:50

Well done, Jacqueline. Blijf om aandacht vragen. Veelal probeert men het probleem af te schuiven naar bijvoorbeeld de provincie, maar eis, dat de gemeente zich inzet bij de provincie om het offeren van mensenlevens te voorkomen. En ga naar Het Kompas en het AD en hou deze op de hoogte van waar je mee bezig bent. Voer de druk maximaal op! Uiteraard heel veel succes gewenst.

 

groet,

Cock de Graaf

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2020-02-11 18:04



Gast

#8

2020-02-11 18:06

Ik hoop dat er wordt aangedaan want dat is jard nodig!! Goed bezig en maak het ze maar duidelijk, mijn steun heb je !
Jacky Bos

De auteur van deze petitie

#9

2020-02-11 18:19

#3: -  

Uw bericht grijpt mij ontzettend aan. Wat een vreselijk verlies voor u mevrouw en voor de familie. Ik moet steeds aan uw kleinzoon denken. Ik kende hem niet maar ik huil er nog steeds om. We vrezen al langer voor dit soort ongelukken en het is niet te verteren dat dit heeft kunnen gebeuren. Uw bericht maakt het dat de bewoners zich zullen blijven inzetten. Een aantal bewoners zijn zeer actief. Het neemt uw verdriet niet weg. We blijven strijden!!!!

Warme groet en heel veel sterkte met uw verlies. 

Jacqueline 


Gast

#10 Petitie Autoluw maken Blaaksedijk

2020-02-12 02:59

Bedankt Jacqueline voor de tusseninformatie dat je op 3  maart de petitie aan de wethouder gaat aanbieden.

Voor oplossingen op middellange termijn gaat de wethouder in overleg met het waterschap.

Waterschap is de verantwoordelijk wegbeheerder voor wegen buiten de bebouwde kom.

Niet de provincie zoals de heer de Graaf schreef. Provincie moet samen met waterschap wel maatregelen nemen tegen het sluipverkeer op de Blaaksedijk nemen wanneer het verkeer op de N217 vaststaat.

Advies: biedt de petitie ook aan waterschap aan en ga in gesprek met de verantwoordelijk heemraad wegen, mw. Petra van Nes. Heemraad is wat bij de gemeente een wethouder is. Er moeten door waterschap infrastructurele maatregelen worden genomen en wel zo snel mogelijk.

Veel dijk en polderwegen in de Hoeksche Waard zijn verkeersonveilig,vooral voor zwakke weggebruikers en het wordt steeds drukker en drukker, de politie heeft helaas geen capaciteit om snelheidscontroles te houden, is zwaar onderbezet.

Hou ons op de hoogte en succes!

vriendelijk groet,

Een bezorgde Hoeksche Waarder

PS: mogen we svp je mailadres

 

 

Jacky Bos

De auteur van deze petitie

#11 Re: Petitie Autoluw maken Blaaksedijk

2020-02-12 19:14

#10: - Petitie Autoluw maken Blaaksedijk 

Bedankt voor uw bericht. Er zijn gesprekken gaande door de contactpersonen van de werkgroepen. Je kan beter Jaap Torenvliet of Danny Vrijhof contacten vd Blaaksedijk voor meer informatie en uitwisseling van suggesties.

Mijn aandeel is de petitie maar ben zelf geen gesprekspartner. Alle ontwikkelingen zijn te volgen via de fb pagina Verkeer Blaaksedijk.

 


Gast

#12

2020-02-20 07:54

Hoi Jacqueline. Lees in het AD dat de nieuwe burgemeester Bram Hemmen de gesprekken met bewoners aan gaat. Misschien dat hij nog een positieve bijdrage kan leveren? Afwachten maar. Ik heb hem in ieder geval via Twitter attent gemaakt op de petitie.

Gast

#13 Re: Re: Petitie Autoluw maken Blaaksedijk

2020-03-14 14:52

#11: - Re: Petitie Autoluw maken Blaaksedijk

Waarom moet alles via Facebook, ik heb geen facebook en zal er nooit gebruik van maken. En ben niet de enige.

Het kan ook via de mail en is veel betrouwbaarder. En kan hetzelfde of meer als Facebook.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...