Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Geen eigen rechter spelen / Opmerkingen


Gast

#1

2019-06-29 05:23

Zij moeten zwaar gestraft worden gelijk op welke manier.zij moeten de gevolgen maar dragen van hun gruwelijke daad .uitspraak van rechter of niet zij mogen hun straf niet ontlopen .en îk geloof dat er zo duizende mensen over denken .geef ze in de handen van de mensen en ze weten direct hun uit spraak

Gast

#2

2019-06-29 05:38

ik wens toch nog iets te zeggen er zijn zoveel mensen die dieren mishandelen zou het een afwijking zijn dat ze moeten geholpen worden met speciale hulp om dat op hun verdere leven te voorkomen want van hulp word er ook niet gesproken dit moet toch een oorzaak hebben is altijd goed om te vinden en zeker straffen dat zal ook andere doen nadenken hoop ik toch

Gast

#3 batman

2019-06-29 05:39

alles moet goed onderzocht worden en maken dat beestjes zoals batman het hun niet overkomt


Gast

#4

2019-06-29 06:09

Idd. Dan zijn we geen haar beter. Dit moet wettelijk echt geregeld gaan worden. Vr gr

Gast

#5

2019-06-29 06:31

Helemaal mee eens. Nu even niet wie wat heeft gedaan, maar hoe krijgen we het met zijn allen voor elkaar om eindelijk die wet eens aan te passen. Als het de vader van Tommy binnen 3 jaar lukt om niet meer te mogen appen op de fiets . Moet dit ook echt gaan lukken. Laten we hier onze energie insteken. Deel het zoveel mogelijk aub voor de dieren. Groet Marianne

Gast

#6

2019-06-29 07:29

gedeeld op FB, Me.We.com en Twitter Michel. Ik heb geen verdere woorden, de emoties snoeren me de keel dicht want hoe je het leed van Batman hebt omschreven is zo treffend... het MOET NU door de POLITIEK wettelijk geregeld worden met werkelijke straffen die er inhakken bij eventuele toekomstige moordenaars en abusers!

Gast

#7

2019-06-29 07:35

precies zo is het
Eltien Zlaren


Gast

#8

2019-06-29 07:36

Het is goed dat deze petitie er is.Dieren zijn geen dingen en mensen die hen kwaad doen moeten vervolgd worden.Zeker niet door zelf het recht ter hand te nemen. Ik schrik af en toe wat mensen schrijven.Denk eens na voor je iets eruit floept.Waar is je beschaving en opvoeding? Dergelijke reacties zijn geen haar beter als mensen die dieren iets aan doen.De wet moet aangepast zodat men vervolgt kan worden.
Margriet

#9

2019-06-29 08:19

Ik ben het helemaal eens met de petitie, maar je uiteenzetting over het lijden van Batman heb ik niet kunnen lezen. Zag een paar woorden staan.... dat doet mij te zeer. Ik ga voor vervolging van dierenmishandeling. Dat Zeker!!!


Gast

#10

2019-06-29 08:21

Helemaal mee eens! Dank voor dit initiatief.

Gast

#11

2019-06-29 08:31

Geachte MM, Dank voor uw motivering van deze petitie! Ik onderschrijf deze geheel! De route is: volk geeft noodzaak verandering wetgeving aan - druk op politiek - politiek past wetgeving aan - naleving van wetten wordt gecontroleerd en gehandhaafd. Zo doen we dat en niet anders. Laten we dit geweldige initiatief niet bezoedelen door emoties en driften. Peter Vermeulen

Gast

#12

2019-06-29 10:20

Afslachten of een lesje leren zijn 2 verschillende dingen

Gast

#13

2019-06-29 10:34

Beste schrijver, heel goed geschreven. Mijn reactie. De politiek andere organisaties, personen die werken voor en binnen het rechtsysteem ga sterker optreden om te zorgen voor een geweldloze samenleving. Dit is ook zorgen voor respect voor dieren. Volgens Gandhi begint respect in een samenleving met het respectvol en humaan omgaan met dieren. Als je mededogen hebt voor de meest kwetsbaren op de wereld is de kans dat je ook mededogen hebt voor de medemens groter. Daarmee neemt de kans op een geweldloze samenleving toe. Bedenk betere normen en Waarden voor ook dieren en ga daarop handhaven!!!

Gast

#14

2019-06-29 11:22

Precies het moet niet zo wezen dat wij ons verlagen, naar het niveau van de daders.

Gast

#15

2019-06-29 13:27

Met tranen in mijn ogen en een knoop in mijn maag lees ik dit. Geen dier die dit verdiend. Hoop dat er gerechtigheid bestaat

Gast

#16

2019-06-29 14:04

Als ik de kans zou krijgen...zou ik het doen en ze paar uur vastknopen aan een boom in brandende zon zodat de blaren erop staan... vuile lijers,

Gast

#17

2019-06-29 20:54

Goed dat je het zegt. Want idd zijn er veel mensen die eigen rechter zouden willen spelen,, en om eerlijk te zijn, zou ik dat ook wel willen, maar ik doe het toch maar niet. Nogmaals, Goed dat je het even meldt.
Een dierenvriend

#18 Batmananders

2019-06-29 21:21

Als je op de politiek moet wachten, gebeurt er niets !

Volgens de wet is een dier, een ding !

Ik ben wel voor eigen rechter spelen, ze zullen boeten voor hun daden, anders lachen ze je midden in je bek uit en doen ze het weer !

Ik hoop dat ze de rest van hun leven, achterom moeten kijken.

Hun namen , adressen zijn bekend, dus dat gaat zowiezo gebeuren.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...