Bram van der Vlugt terug als Sinterklaas!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bram van der Vlugt terug als Sinterklaas!.

Wim Heitinga

#1

2011-11-12 19:30

Dit jaar vraag ik Bram aan de Sint. Dat zoveel helder mag zijn.

Gast

#2

2011-11-12 20:16

Er is maar 1 echte sint en dat is bram en niet kees van flodder!

Gast

#3

2011-11-12 20:18

Ik teken ook deze petitie,
Niet omdat ik zo zeer Bram terug wil als Sinterklaas [het liefst wel natuurlijk!] maar vooral omdat ik een 'echte' Sinterklaas wil. Vanmiddag vast met de beste bedoelingen gedaan maar .... Sinterklaas is geen man die met twee armen wuivend in de lucht op Amerigo zit, die "jooooohhhhh" roept tegen kinderen. SInterklaas [een bisschop!] is een eerbiedwaardig man, charismatisch, respectvol, waardig en met een rustige lieve uitstraling. Geen jonge man die zich op deze manier gedraagd. Het was een karikatuur.

En dan ga ik het feit nog niet eens noemen dat hij zijn mijter verkeerd om had... Daar hadden meer mensen op kunnen letten.
Kortom ; Ik wil graag een echte Sinterklaas!
marjuul

#4

2011-11-12 20:40

Volgens mij wilde Bram vd Vlught zelf stoppen,gun de man zijn rust zeg,jeetje!

Gast

#5 laat bram lekker van zijn pensioen genieten!

2011-11-12 20:42

Halloooooo,Bram is al tegen de 80!!! Laat die man aub van zijn "pensioen" genieten.

En daarbij vind ik de beschrijving van #3 niet kloppen: "kindertelevisiemaker Aart Staartjes die van 1982 tot 2001 Sinterklaas verwelkomde is zeer bepalend geweest voor de sfeer van het feest. Staartjes wilde een meer eigentijdse Sint (dan Adri van Oorschot) met een ietwat ondeugender karakter. Eentje die meer aansloot bij de geest van licht-anarchistische, anti-autoritaire programma’s als de Stratenmaker Op Zee Show en J.J. de Bom, voorheen Kindervriend. Van Oorschot overleed in 2004 en heeft na het afleggen van de mijter voornamelijk op zijn tong gebeten om het kinderfeest niet te bezoedelen met ordinair geruzie van volwassenen. Geheel in stijl met een door veel mystiek omgeven legende wil Staartjes noch Van der Vlugt terugblikken op wat er indertijd is voorgevallen. "

bron: http://www.sintforum.nl/wiki/index.php?title=Adrie_van_Oorschot
Willem

#6

2011-11-12 20:51

Laten we alles lekker houden zoals het was.. Dat is veilig..
Tijden veranderen en Sinterklaas ook! Geweldige Sinterklaas die Kees van Flodder... Ik heb genoten!
roestje

#7 Re:

2011-11-12 21:54

littleduck

#8

2011-11-12 23:03

Bram mag best van zijn pensioen genieten, alleen had ik liever Bartho Braat (Jef Alberts uit GTST) als de nieuwe Sint gezien; lijkt me zoveel meer 'de echte' qua oogopslag, stem, karakter, gewoon alles eigenlijk. Hij doet zelfs een beetje denken aan Bram, en da's toch alleen maar positief voor de rol van Sint, want dat was toch wel een topper al die jaren.

Gast

#9

2011-11-13 00:35

Er is maar een sinterklaas en dat is Bram ,ik weet niet beter ,we hebben nu een nep sinterklaas