red-de-berm-edegem-mortsel

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie red-de-berm-edegem-mortsel.


Gast

#1

2011-11-17 19:33

Het beetje groen in Antwerpse rand moet blijven!
Zo ook natuurpark Wolvenberg!

Gast

#2

2011-11-18 14:34

Ik ben het hier volledig mee eens, overal worden bomen uitgedaan, laat aub die groene long bestaan. Een paar weken geleden zei ik nog tegen mijn echtgenoot, het is te hopen dat ze al deze bomen laten staan. Ik hoop dat mijn stem mee bijdraagt aan het behoud van dit stukje groen.

Gast

#3

2011-11-18 21:51

Ik rij dagelijks met de FIETS langs deze berm naar mijn werk, aan de ene zijde de file auto's aan de andere zijde de rust van het groen ... ik weet wel welke kant ik moet kijken om toch nog te genietn van mijn fietstocht

Gast

#4

2011-11-18 22:05

De prachtige bloementrossen van de acacia's in de zomer ,de heerlijke geur van deze bloemen evenals de wilde kers zullen onherroepelijk verloren gaan en ook niet vervangen worden door gelijkaardige schoonheid.
Beleidmakers wees toch geen hypocrieten,ga niet bij de schare die al zolang mee een onzinnig beleid voeren.
Maak eens een positief verschil,nu het nog kan!!!

Gast

#5

2011-11-19 18:25

De waarde van bomen wordt zo sterk onderschat door mensen die belangrijke beslissingen moeten nemen en meer aan geld denken dan aan een leefbare toekomst.

Gast

#6

2011-11-20 18:22

iN PLAATS VAN MEER WEGEN EN MEER AUTO'S EN CAMIONS ZOU HET VOOR IEDEREEN GOED ZIJN DAT ER MINDER AUTO'S EN MINDER CAMIONS WAREN, EN DE ECONOMIE OP LOKALE SCHAAL WORDT GEORGANISEERD ZODAT ER MINDER VERPLAATSINGEN ZIJN EN MINDER TRANSPORT NODIG IS.
in plaats van groei en toename moet men eens gaan denken in termen van : "het is nu genoeg voor de planeet!"

Gast

#7

2011-11-22 14:26

als we het beetje groen nu nog gaan wegnemen waar zijn we dan nog mee bezig.
een verontruste imker uit Boechout

Gast

#8

2011-11-28 20:27

Het beetje natuur dat we nog in Mortsel hebben, moeten we proberen te behouden.