Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Bedrijf gevonden voor het printen en........
Bedankt voor je snelle inzet, we hebben in nederland mensen nodig zoals jij. Ik verwacht ook weinig van de heer Rutte. Als ik zie wat hij en zijn vrienden al naar zich neer hebben gelegd verwacht ik er niet zo veel van. Mocht dat zo zijn laten we dan als volk een front vormen en de straat op gaan. Mijn steun heb je dan. Veel succes vast.
Noem het boek: Wij de stem,voor hen die het niet meer kunnen.(Een ode aan Anne Faber en zoveel anderen die het leven verloren hebben door het falende rechtssysteem in Nederland) En wie weet willen drukkerijen het zelfs ook gaan verkopen in de winkels,en dat mensen het kunnen kopen,waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat..wie weet wel het toekomstige :Anne Faber doel'...het doel dat wordt opgericht in 2017,door de zoveelste slachtpartij en verdwijning van onschuldige mensen,waarvan Anne Faber toch echt de druppel was voor de mensen hier in Nederland om in opstand te komen.Yeah lijkt me wel een mooi idee.En dank aan iedereen die hier ook zo over denkt en getekend heeft!! <3 Violet
Ik hoop dat ze iedere handtekening op een apart vel uitprinten en al het papier met vrachtwagens in de tweede kamer kieperen, anders merken die ingedutte stofzakken daar het misschien niet eens.
Lydia: complimenten!
Stop de blunders van justitie.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Wat is er nodig om een referendum af te dwingen ? ik denk dat Nederland hier wel klaar voor is.
laat de regering maar eens weten wat ze allemaal fout doen
ben blij dat ereen bedrijf is wat je helpt
gr johan
Dat is inderdaad goed nieuws, hulde aan het bedrijf dat wil printen.
Jammer dat we de doodstraf niet hebben.
Dan maar levenslang zonder vrijlating
Moeder was altijd thuis, kon je je verhalen aan kwijt.
maar er werden ook normen en waarde en respect bij gebracht.
Nu worden kinderen aan hun lot over gelaten,gedumpt bij de kinder opvang,er is geen tijd meer om met kinderen leuke dingen te doen,want pa en ma zijn moe.kinderen gaan dan maar achter een ipaid en gaan dan verkeerde spelletjes spelen,en zo worden die jonge hersentjes verpest
Anne Faber
2017-10-18 07:17
Vroeger was alles beter, je kon gewoon over straat lopen,bij de buren achterlangs naar binnen gaan.(deur was gewoon open)
Moeder was altijd thuis, kon je je verhalen aan kwijt.
maar er werden ook normen en waarde en respect bij gebracht.
Nu worden kinderen aan hun lot over gelaten,gedumpt bij de kinder opvang,er is geen tijd meer om met kinderen leuke dingen te doen,want pa en ma zijn moe.kinderen gaan dan maar achter een ipaid en gaan dan verkeerde spelletjes spelen,en zo worden die jonge hersentjes verpest
Laat hen eerst maar eens dat oplossen wat verkeerd is gegaan met het voorlopig vrijlaten van die schoft die het leven van Anne op zijn geweten heeft, en dan zich eens achter de oren krabben wat kunnen we beter doen om de veiligheid van de mensen te verbeteren.