Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie overhandigen / Opmerkingen

Sofie

#276 Re: rinten

2017-10-16 14:35

#22: gast - printen 

 Ik zou ook kleine bijdrage willen doen...geen probleem.


Gast

#277

2017-10-16 14:36

Top! En wat een reacties he!!

Gast

#278

2017-10-16 14:38

Lydia, Bedankt voor dit zeer goede belangrijke initiatief.
Maar.... ik ben helaas bang dat niemand van de "hoge heren/dames" zich ergens ook maar verantwoordelijk voor voelt. OOK niet in deze kwestie... Ik ben bang dat ze er overnieuw NIETS VAN LEREN en elkaar toedekken en afdekken met bergen extra boter op het hoofd.. en daarna de dikke portemonnee open trekken (van onze belastingcenten) voor een fles peperdure champagne, en samen proosten op de "goed afloop"... Dit is al jaren beschamend en onbeschoft, maar dat vrees ik!!
Het is vreselijk beschamend.. en onbeschoft (van ons belastinggeld) .

Gast

#279

2017-10-16 14:39

De handtekeningen uitprinten op PDF en op een stick zetten en deze aan de minister overhandigen

Gast

#280

2017-10-16 14:40

Nog meer handtekeningen.
En dan naar Den Haag massaal...

Gast

#281

2017-10-16 14:40

Aan; Premier Mark Rutte
Aan; het Ministerie van Veiligheid en Justitie, minister Stef Blok
Aan; Kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht
Wij, ondergetekende, eisen een onderzoek naar het falend rechtssysteem in de zaak van Michael P. Wij roepen hen die verantwoordelijk zijn, o.a. het ministerie van Veiligheid en Justitie, ter verantwoording en eisen een verklaring. Tevens eisen wij een onderzoek naar kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht en willen een verslag van de werkwijze en het beleid binnen de kliniek. Wij eisen een verandering van de wet op het gebied van zedendelicten zodat dit NOOIT meer kan gebeuren. Wij zijn boos en zitten vol afschuw!
Met het ondertekenen van deze petitie steunen wij tevens ouders, vriend, familie en vrienden met het verschrikkelijke leed en verlies wat hen is aangedaan. Anne, tranen van het volk maar wij vechten voor het recht voor jou! Rust zacht lieve Anne.
Deze petitie is gestart door een moeder van 3 dochters om een ieder een stem te geven. Deze petitie wordt overhandigd aan bovenstaande personen en instanties.

Gast

#282

2017-10-16 14:42

Geen dank

Gast

#283

2017-10-16 14:42

Respect voor dit noodzakelijke initiatief !!
Als er bijna 400.000 ondertekenaars zijn, zegt dit veel over wat er onder de bevolking leeft.
Ik mag hopen dat Blok en zijn opvolger daadkrachtig zijn en als verdachten niet willen spreken, tbs kan worden opgelegd en regelen dat dit soort gestoorden nooit meer op vrije voeten komenn cq. hun hele straf uitzitten.
Tot slot ben ik groot voorstander dat de rechters die volstrekt verkeerde inschattingen maken / verkeerde beslissingen nemen direct uit hun ambt kunnen worden gezet.
Dan komen we mogelijk van incompetente rechters af.


Gast

#284

2017-10-16 14:43

Beste Lydia,

Hoe afschuwelijk de situatie helaas ook is, heel Nederland mag trots zijn op jou en jouw leiding hierin. Ik hoop van harte dat dit niet over een week alweer vergeten is. Laten we er werk van maken! En wat andere ook al zeggen, een stapel papier maakt meer indruk dan een usb oid.

Indien nodig zouden veel mensen (waaronder ik) graag een bijdrage leveren aan het uitprinten.

Gast

#285

2017-10-16 14:43

Mocht u kosten maken, doe een berichtje hier. Ik denk dat velen door een bescheiden bijdrage, de kosten zullen afdekken (ik draag bij). Zorg voor pers, bel kranten ed op. Bedankt het het initiatief

Gast

#286

2017-10-16 14:44

Dank dat u hier tijd en moeite insteekt!
Super en niet te beschrijven belangrijk is deze petitie. Hopelijk gaat er serieus iets drastisch veranderen in ons rechtsysteem.

Gast

#287

2017-10-16 14:44

Lydia, fantastisch initiatief van jou deze petitie, vreselijk dat deze moord op een meisje kon gebeuren, hoe was dit in godsnaam mogelijk? Gelukkig, een groot deel van het volk maakt met jou als initiatiefneemster een vuist, was hard nodig tegen vele slapjanussen in zorg, juristerij en politiek. Die slapjanussen hebben wel weer het leven van een vrouw kunnen bijschrijven op hun conto. Maar wat gebeurt er met hen?
Hartelijke groet.
Brent.

Gast

#288

2017-10-16 14:45

Mijn handtekening heb je het recht systeem klopt gewoon niet klaar punt uit

Gast

#289

2017-10-16 14:46

We halen er Anne niet mee terug maar voorkomen er zeker andere delicten mee . Bijna een half miljoen handtekeningen is niet niks en mag meneer Blok niet naast zich neer leggen . Dank voor het initiatief, Lydia!

Gast

#290

2017-10-16 14:46

Minister van defensie stapt op na 2 doden
Wie neemt verantwoordelijkheid op zich bij Anne?
Ria

#291

2017-10-16 14:47

Printen. Het effect (mocht het probleem met deze enorme steun nog steeds onderkent worden) is groter met het aanbieden van bijna 400.000 vellen papier! Zo nodig draag ik graag financieel bij!


Gast

#292

2017-10-16 14:47

We halen er Anne niet mee terug maar voorkomen er zeker andere delicten mee . Bijna een half miljoen handtekeningen is niet niks en mag meneer Blok niet naast zich neer leggen . Dank voor het initiatief, Lydia!



Gast

#293

2017-10-16 14:48

Tijd voor gerechtigheid en een steun voor de nabestaanden van Anne Faber en alle andere slachtoffers en nabestaanden van slachtoffers van andere gedetineerden die op dezelfde manier bezig zijn geweest.

Dat er zwaardere straffen en/of de doodstraffen maar weer ingevoerd mogen worden om dit te voorkomen!!!! Wij willen ons veilig kunnen voelen in Nederland en dat voelen wij niet (ik sowieso niet!!! Bang dat ik de volgende ben na al die ontschuldige slachtoffers)

Gast

#294

2017-10-16 14:49

Beste Lydia,
allereerst DANK voor jouw geweldige idee m.b.t. het op touw zetten van deze petitie !

Wat betreft het uitprinten ; ik kan mij voorstellen dat een dagbladuitgever hier voldoende capaciteit voor heeft en wanneer deze zijn naam aan de actie kan toevoegen, deze ook daartoe kostenloos bereid zal zijn ?! ...

Respekt !

Gast

#295

2017-10-16 14:49

Lydia. Een fantastisch initiatief, met een fantastische score. Verbaas me toch weer over de tegenberichten van de zogenaamde 'deskundigen'. Men vindt de reacties wel begrijpelijk, maar de kritiek niet terecht. Het maakt de zaken voor ons als burger alleen nog maar onbegrijpelijker. Hoop dat dit falende systeem zichzelf ooit zal genezen…
Met groet, Rob Blok

Gast

#296

2017-10-16 14:49

Is er geen mogelijkheid dat de Onderzoekraad Voor de Veiligheid een onderzoek instelt naar de omstandigheden binnen de kliniek(en).
Ik heb daar meer vertrouwen in dan in het onderzoek van Minister Blok.

Gast

#297

2017-10-16 14:49

Hopelijk is er een plaatselijk bedrijf die dit kan uitprinten iedereen is het hier toch mee eens succes en dank voor uw initiatief voor deze actie

Gast

#298

2017-10-16 14:50

Beste Lydia
Bedankt dat ik door jou toedoen mijn stem kan laten horen om het verdriet en de onmacht die ik voel om de dood van een jong mens.
Hoe vaak nog kan het nog mis gaan door uitspaken van "het recht".
Onvrede met uitspraken van "het recht" is al zo vaak gevoeld
Onbegrip, woede verdriet.
Wellicht kunnen we door deze actie nogmaals dwalingen van de wet voorkomen.
Want dat is al vaker gebeurt, die dwalingen.
Chapeau voor jou\Hartelijke groet,
Elly

Gast

#299

2017-10-16 14:51

Vreselijk TIJD DAT POLITIEK,RECHTERS,OM, PSYCHIATERS ETC ETC GAAN INZIEN DAT SOMMIGE MENSEN GEEN MENSEN ZIJN EN ONDER GEEN BEDING NOG DEEL KUNNEN NEMEN AAN DE SAMENLEVING!!!

Gast

#300

2017-10-16 14:51

Druk op de ketel houden dan wordt men onrustig.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...