ID KAART MOET GRATIS BLIJVEN ZOALS IS AFGESPROKEN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie ID KAART MOET GRATIS BLIJVEN ZOALS IS AFGESPROKEN.


Gast

#176

2011-09-28 18:47

De rechter heeft gesproken en Donner lapt het aan zijn laars.....wat verplicht is moet gratis zijn

Gast

#177

2011-09-28 19:09

VIND HET BELACHELIJK DAT JE WEER VOOR DE ID KAART MOET BETALEN.
DE KOSTEN ZIJN AL ZO HOOG VOOR EEN ID KAART ,
MAAR DE REGERING WIL DAT WIJ ID KAART MOETEN HEBBEN LATEN ZE OOK MAAR VOOR BETALEN VOOR ONS.
WANT ALS JE ZIE HOE VEEL GELD ER NAAR BUITENLAND GAAT KUNNEN ZE DIT OOK VOOR ONS GAAN BETALEN.

Gast

#178

2011-09-28 20:22

Dit kunnen ze niet maken we moeten al zoveel in leveren eerst krijg je de ID gratis en nu weer betalen ze weten zelf niet waar ze mee bezig zijn
Volgens mij hebben alle ministers een plank voor de kop

Gast

#179

2011-09-28 20:27

Het leven is al duur genoeg.
De prijzen per gemeente schelen onwijs erg, voor een ID-Kaart. Dat is echt belachelijk voor woorden.
Of landelijk 1 bedrag invoeren voor de ID-kaart (wat wel te betalen is voor mensen met een minimum inkomen, of gewoon gratis.

Gast

#180

2011-09-28 21:00

Als de rechter een uitspraak doet moet men zich in den haag maar aan houden. We hebben toch niet voor niets rechtspraak.

Gast

#181

2011-09-28 21:08

Heel goed actie...zulke acties zouden vakker moeten gebeuren!!! Wij in Nederland worden enkel maar kaal geplukten door de grootste MAFIA die er is : De Overheid !

Gast

#182

2011-09-28 21:18

Lekker makkelijk van Donner.De man die het eindelijk voor elkaar heeft gekregen via de Hoge raad wordt nu flink voor schut gezet.En de regering blijft maar graaien,alles wordt duurder.Is er dan niet 1 ding(wat ons nota bene verplicht wordt) wat gratis is?Foei Donner,schaam je de ogen uit je hoofd.

Gast

#183 Re:

2011-09-28 21:21

#181: -

Dat bedoel ik .De lagere en middenklasse worden kaalgeplukt door de regering terwijl de hoge klasse altijd buiten schot blift.En die lachen zich de *** uit de broek.Ze moesten zich diep schamen.


Gast

#184

2011-09-28 21:51

het is te belachelijk voor woorden!!!!!! De regering wil dat wij ons identificeren en moeten er nog voor betalen ook(en niet zo weinig hoor)

Ronduit SCHANDALIG!!!!
Geef de id kaarten gewoon gratis en iedereen gaat er een halen en zo kan iedereen zich identificeren...

Gast

#185

2011-09-28 22:05

De ID kaart moet gratis!!!

Gast

#186

2011-09-28 22:28

De regering wil dat wij een id hebben dus dragen zij ook de kosten maar.

Gast

#187

2011-09-28 22:40

Moeten wij Nederlanders al niet genoeg betalen?
Alles word alleen maar duurder,wij betalen al genoeg en krijgen er steeds minder voor terug.
Dit moet een keer stoppen !!!

Gast

#188

2011-09-28 23:27

Ook ik ben het hiermee eens. Als je het slecht treft, zoals mensen met een uitkering, dan moet je maar zien of je uberhaupt het geld kan opbrengen om EN foto's EN een id te betalen.
Anderen denken wel van 'het is maar' zoveel, maar voor mensen met een uitkering kan het net het verschil betekenen tussen een hele week eten of niet.
Dus ja, van mij mogen de leges worden afgeschaft, want alleen de overheid profiteert hiervan.

Gast

#189

2011-09-29 00:11

ook ministers moeten zich houden aan uitspraak van een rechter , dat is aan de minister niet te merken

Gast

#190

2011-09-29 00:11

ik vind gewoon dat hij kosteloos moet worden ook voor mensen met een klein inkomen ze geven maar geld aan het buitenland tewijl wij voor de id kaart moeten betalen
ik hoop dat dit lukt voor heel nederland

Gast

#191

2011-09-29 00:13

De hoge heren proberen gewoon aan alles en iedereen geld te verdienen, tot er vorige week gezegd werd dat inkomens vanaf 50.000 euro hun kinderbijslag wel konden inleveren. Je had die minister moeten horen, hij werkte er wel keihard voor. ja zeg, alsof de kassiere bij de hema en de groentenboer niet hard werken dan. Vaak nog harder want zij hebben geen auto met chauffeur, geen onkostenvergoedingen voor dure etentjes of lekker op kosten van de staat een weekje op vakantie. En dan maar klagen over de enorme hoge kosten voor een kaart. Voor de minima is een bedrag van 40 euro een behoorlijke aanslag op hun budget. Een gezin met 2 kinderen is gewoon 120 euro kwijt omdat zij een wetje hebben bedacht dat iedereen een id kaart moet hebben. Belachelijk. Als zij willen dat iedereen zich moet kunnen legitimeren, mogen ze ook de kosten wel dragen. Als wij iets willen moeten we er ook zelf voor betalen.

Gast

#192

2011-09-29 00:27

lege-timatie of legitimatie - stelletje boeven in Den Haag. Als je in het ongelijk gesteld wordt verander je gewoon de regels. Puur machtsmisbruik!
Ik stort nog liever 50 Euro in de griekse gokmachine.

Gast

#194

2011-09-29 02:46

Schandalige praktijken van de overheid!

Gast

#195

2011-09-29 09:37

Het is te belachelijk voor woorden dat je voor verplichte Identificatie moet betalen.

Gast

#196

2011-09-29 09:49

ik vind het ronduit belachelijk om eerst de id kaart gratis te maken en dat even later weer in te trekken, juist als er zoveel bezuinigingen zijn aangekondigd.!En de "hoge Heren "maar lekker doorgaan met hun dure etentjes en uitstapjes van onze centen!

Gast

#197

2011-09-29 10:01

Ik hoop dat he erdoor mag komen dat de ID kaart gratis mag worden elke 5 jaar een flinke hap uit me portemonnee op een moment dat je het niet gebruiken kan ga door mt goede doelen

Gast

#198

2011-09-29 11:13

Ik heb het al op meerdere forums aangegeven dat ik het SCHANDALIG vind.
Kennelijk is het zo dat die GRAAIERS in Den Haag, wat zich de regering noemt, BOVEN de wet staan.
Met alle bezuinigingen die zijn aangekondigd en waar de gewone man/vrouw weer flink de dupe van gaat worden zou de regering eens goed naar de eigen plannen moeten kijken.

ZORG: men werd verplicht zich bij een dure zorgverzekeraar aan te melden en nu wil de regering dat die verzekering nog duurder wordt.
Toen der tijd werd men GEDWONGEN om dit moeten doen daar men anders een boete van €500,- zou krijgen.

Leers wil bepaalde asielzoekerscentra sluiten uit "financieel" oogpunt maar elders wel weer nieuwe centra's BOUWEN.
Donner heeft, als door een wesp gestoken, meteen een wetswijziging aangekondigd om de uitspraak van de HOGE RAAD, het hoogste RECHTsorgaan van VERnederland, naast zich neer te kunnen leggen.

Donner, waarom niet gewoon alle rechtbanken e.d. sluiten, levert weer een aanzienlijke besparing op, en de regering gewoon een wetje laten opstellen waarin meteen duidelijk wordt wat de straf moet zijn wanneer je voor iets wordt of bent aangehouden, schuldig of niet, scheelt een hoop tijd en geld.

En als laatste: de regering zal wel een hoop STARTkapitaal ontvangen omdat zij een KINDERDAGVERBLIJF runt, want hoe kun je dit gedrag anders noemen dan kinderachtig omdat de IDkaart gratis zou moeten zijn maar Donner als een verwend nest zijn zin niet krijgt en hier zijn vriendjes voor mee laat schreeuwen en krijsen.
SCHANDE!!!!!!

was getekend
R. harT
R. harT

#199 Re:

2011-09-29 11:33

#155: -

Respect, zo zie ik het dus ook.


Gast

#200

2011-09-29 14:02

Alles is al zo duur.