Red de voorgevel van de ambachts school Burgemeester wuiteweg

Red de voorgevel van de ambachts school Burgemeester wuiteweg / Mededelingen / Dinsdag 21 maart petitie aangeboden / Opmerkingen


Gast

#1

2017-03-17 19:44

jammer, stem voor look a like

Gast

#2

2017-03-18 07:59

Jammer maar voor een look a like ben ik ook wel voor want die oude gevel van 1909 was ook heel mooi,

want een opa van mij heeft ooit deze school gebouwd dat was S de Boer.

Jan

#3 herbouw oude ambachtsschool uit 1909

2017-03-18 13:47

Prima als alternatief voor het behouden van de huidige voorgevel.

véél beter zelfs. De oude ambachtsschool was een prachtig gebouw.

deze terughalen (zo veel mogelijk erop lijkende gevel) is een aanwinst voor Drachten, waarmee Drachten lof zal krijgen, ookver buiten Drachten!

Drachten wordt steeds mooier, hiermee kan deze slogan een enorme boost krijgen!

een ander modern gebouw is onacceptabel!

(helaas kan ik in verband met werk niet bij het aanbieden van de petitie aanwezig zijn)

 


Gast

#4

2017-03-18 14:50

Ik zal er zijn dinsdag 21 maart 15:30 .

Vriendelijke groet en een fijne dag ,
Siete
Jelle R.

#5 Ambachtschool

2017-03-19 14:30

Jammer, ik heb op dezelfde tijd een praktijkdag in Hoogeveen maar anders zou ik aanwezig zijn. Helaas gaat in deze het werk voor. Veel succes en laten we hopen dat naar de bijna 1000 ondertekenaars van de petitie geluisterd wordt en dat men er iets mee doet. Er zijn veel mogelijkheden en het geld? ALs we wel geld in kunst stoppen bij de ingangswegen van Drachten, wat bijna 800.000 euro kost, dan is hier ook wel geld voor zou je denken!Jelle


Gast

#6

2017-03-22 12:36

Lijkt me een ontzettend mooi alternatief!! Jugendstil is een zeldzaamheid in Friesland. Het zou prachtig zijn als dit weer teruggebracht zou worden. Denk hierbij ook aan glas in loodramen. Zie Jugendstil stijl van het pand aan de Noorderbuurt 95. Hierin zitten prachtige monumentale Jugendstil ramen die momenteel gerestaureerd worden door VanLieshout Glas in Lood te Drachten. Pier Panderstraat 32, Drachten.