Dhr. Gudde we zijn het zat
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Gast#826 Oct 17, 2011, 19:22
Je weet niet waar je over praat,sensatie zoeker!
Gast#827 Oct 23, 2011, 13:20
Interview gudde gelezen? Die man doet het harstikke prima!
Feyenoord 4 life#828 Oct 27, 2011, 09:05
Ondanks dat het goed gaat met het elftal op het veld, gaat het kut intern.
Ik schaam mij voor Gudde maar nog meer voor de zielige Feyenoord "supporters" die het nodig blijven vinden tegenstanders van Gudde belachelijk te maken en voor alle rangen van de bevolking uit te maken. Kijk in de spiegel, schaam je, verlaat (als je er komt) de kuip en kom nooit meer terug! Ik volg de club uit & thuis al 10tallen jaren, sommige voorstanders heb ik nog nooit gezien in de Kuip en zal je er nooit zien ook... JULLIE maken de club kapot!
Ik schaam mij voor Gudde maar nog meer voor de zielige Feyenoord "supporters" die het nodig blijven vinden tegenstanders van Gudde belachelijk te maken en voor alle rangen van de bevolking uit te maken. Kijk in de spiegel, schaam je, verlaat (als je er komt) de kuip en kom nooit meer terug! Ik volg de club uit & thuis al 10tallen jaren, sommige voorstanders heb ik nog nooit gezien in de Kuip en zal je er nooit zien ook... JULLIE maken de club kapot!
Gast#829 Oct 27, 2011, 17:56
Re:
Inderdaad heheh,al die jaren shit aangericht en hij doet het prima ja onder de paraplu van van geel,en de supporters zijn scheel !Hhahahah
Gast#830 Oct 29, 2011, 11:07
Gudde doet het prima. Het zijn juist zijn voorgangers die de club veel ellende hebben bezorgd. Iedere tokkie die dit niet ziet is een achterlijke tokkie. Of is dit dubbelop?
Curator#831 Oct 31, 2011, 19:01
Re:
Nee je ziet het heel duidelijk en helder
wat betreft de Feyenoord Tokkies in alle eerlijkheid de club presteert
naargelang de gemiddelde F supporter maatschappelijk presteert namelijk kloten.
Daarom moet de volgende petitie worden
Geen nieuw stadion voor een 3e rangs club op grond die beter aan mooie betaalbare woningbouw gesteedt kan worden, en verplaats de huidige K kuip met hele hebben en houden naar de 2e maasvlakte s.v.p.
Feyenoord 4 life!#832 Oct 31, 2011, 22:57
Malloten?
Anonymous#833 Jan 25, 2012, 11:04
Gast#836 Sep 14, 2012, 22:34
weer niks behaald,gudde 2012
Gudde ,weer lekker op tijd een spits gehaald maar niet heus,champ,ek weg nu pas een spits kopen lekker snel prima weer gedaan
Gast#837 Sep 25, 2012, 19:14
Red de (kuip)bussines bla bla
Erg belangrijk om met een glas wijn in de bussines bla te zitten terwijl er geen animo voor is.
Bestuur erg duur en tegen de muur!
Bestuur erg duur en tegen de muur!
Gast#839 Jul 13, 2013, 08:30
Ook Dick van Well en stadion directeur van Merwijk wegwezen met deze belachelijke visie.
Gast#840 Jul 13, 2013, 08:34
Ideaal appartement...
| This discussion has been closed. |