Terug naar de Gulden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Terug naar de Gulden.


Gast

#51

2011-09-19 18:42

Europa maakt van Nederland een arm land. Weg uit de EEG en terug onze gulden.

Gast

#52 ik wil de gulden terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-19 22:45

mooi dat er iemand is die aan de burg zet hem op freek ga zo door

Gast

#53

2011-09-20 15:30

heb er eigelijk geen woorden voor vind het gewoon niet kloppen sinds de euro er is is het geen leven meer 9 van de 10 mensen zitten in nood schulden geen eten wat willen ze nou van ons zelfs de mensen die voor minnema werken komen niet voor uit blijven altijd maar hangen in hun shit het is verschrikkelijk

Anonymous

#54

2011-09-20 15:58

Hier ben ik zeker voor!! weg met die klote Euro!! Lekker weer terug naar de goeie tijd die we hadden hier in ons sterk nederland!!

Gast

#55 Re:

2011-09-20 22:55

#54: -

ja dat is ook zo toen hadden we nog weleens handelsgeld in onze broekzakken nu hebben we niet eens een 10tje in onze zak het word steeds belachelijker hoor en nu ook weer 2% gaat iedereen er op achteruit maar het koningshuis nee daar mag je niet over praten en aankomen want owee nou geef lekker die gulden terug en dan is iedereen een stuk rustiger en kunnen we weer onze draad oppakken


Gast

#56

2011-09-21 12:45

Door de euro is alles met enige procenten gestegen, zo tussen de 5 % en 120 %
Terug zal ook weer wat kosten maar ook ik heb liever onze echte waardevaste gulden terug.
freek

#57 Re:

2011-09-21 12:58

#56: -

ja inderdaad het zal ongeveer 10 tot 15 miljard gaan kosten dit kan opgevangen worden door geen lening te geven aan griekeland dit scheelt de burger en nederland ruim 90 miljard. en die 90 miljard daar zou je eventueel de bezuinigingen mee op kunnen vangen dat scheelt ook weer voor de burger en zijn portomone


Gast

#58

2011-09-22 00:16

wij zijn maar nummers in deze maatschappij en dat zullen we blijven tot we elkaar uitmoorden enkel om het feit dat er zoveel geld tekort schiet.waar moet een mens in godsnaam nog van rondkomen en gaat de regering hier straks geld in afrika vragen hahahah zie ze al gaan.
gewoon lekker terug naar die gulden en de boodschappen en alles weer op dezelfde waarde als van toen anders gaan we alsnog de mist in.
freek

#59 Re:

2011-09-22 00:28

#58: - ik probeer zoveel mogenlijk stemmen te krijgen om te laten zien dat we ontevreden zijn met het hele europa de euro. en dan ook opnieuw weer een bezuineging ik wil ons woord laten horen dat we het niet lager pikken ik heb nooit ja gezegd voor de euro en europa. we zijn geen europa maar euromerica. de staat laat zich lijden door amerika.

 


Gast

#60

2011-09-22 11:04

Ik hoop idd dat de gulden terug komt.
Ze moeten niet zoveel geld geven aan buitenland.
Ze moeten kijken naar onze eigenland die zo achteruit gaat.
Groetjes Simone

Gast

#61

2011-09-22 12:39

heel snel terug gaan naar de euro
ook het ziekenfonds weer terug in het oude systeem
weer gelijk van het salaris inhouden

Gast

#62

2011-09-22 16:38

zonder onze medeweten met de euro opgezadeld??
ECHT NIET !!!!
er is zelfs een referendum over gehouden.....
en de Nederlanders waren er massaal tegen!
ondanks dat het referendum negatief ui pakte, hebben ze gewoon doorgezet en die achterlijke euro ons gewoon door de strot gedouwd !!!!

Gast

#63

2011-09-22 18:14

terug naar de gulden omdat er een hoop mensen de armoe ingaan want in de winkel hebben ze al is het 299
hebben ze er maar een euro voor gezet het is gewoon de mensen uitbuiten als je genoeg geld hebt valt het niet zo op in je portemonai maar als je maar een klein loontje hebt is het toch af en toe slikken dan vraag je je af wat hebben ze ons aangedaan ,

Gast

#64

2011-09-22 19:06

de euro heeft meer kwaad dan goed gedaan
met de gulden kon je meer nu hebben ze voor het bedrag maar het euro teken gezet dan betaal je dubbel ze zeggen altijd niet terug rekenen nou ik doe het dus wel en ze doen de prijzen allemaal maar omhoog tot dat je niks meer kunt kopen ze kunnen de post code loterij wel hier gebruiken zijn mensen genoeg die het hart nodig hebben

Gast

#65

2011-09-22 19:10

ze hadden nooit naar de euro moeten gaan terug naar de guldennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Gast

#66

2011-09-22 23:03

Zoals we deze regering kennen en de vorigen zal de gulden wel niet terug komen ben ik bang.
De heren in Den Haag denken alleen aan hun eigen portomonee.

Gast

#67

2011-09-23 00:52

Weg met de euro's

Gast

#68

2011-09-23 18:49

Helemaal mee eens, al geloof ik niet dat de regering zich iets van onze mening aantrekt. Al zou iedere volwassen inwoner de petitie ondertekenen. Dan hadden ze onze mening namelijk wel voor het invoeren gevraagt via een referendem

Gast

#69

2011-09-24 22:18

Hadden we maar eerder dit gedaan en ons laten horen, maar de nederlanders zijn niet meer zo snel te porren als voor dat we die euro kregen.

Gast

#70

2011-09-27 09:10

sinds de euro er is ligt iedereen krom en elke maand na de vaste lasten betaald te hebben kan je nauwelijks nog boodschappen doen

niet normaal!!!!!!!!!!!!

Gast

#71

2011-09-28 20:03

Mensen we moeten niet alleen maar klagen en zeuren naar ook aktie ondernemen en dit link met meerdere mensen delen zodat we echt onze gulden terugkrijgen overal handtekeningen verzamelen en opsturen KOM OPP MENSEN DOE ER WAT AAN VOORDAT WIJ OOK ARMOEDE MEEMAKEN!!!!! (niet dat we het al makkelijk hebben) A.U.B. WE MOETEN ER ECHT WAT AAN DOEN...
freek van der biezen

#72 Re:

2011-09-29 01:34

#71: - Hoe meer handtekeningen hoe sterker we staan maar het loopt niet echt als we samen 1 worden dan kunnen we wat maar zet dan ook die handtekening a.u.b. Ik wil het ook groter gaan aan pakken maar dat kan ik niet alleen daarom moet we zoveel mogenlijk stemmen krijgen en met z'n alle gaan zeggen stop en niet verder wij pikken dit niet meer langer en anders gaan we de boel maar plat leggen. In 2 dagen is er geen brandstof meer bij de pompen 3 dagen haast niks meer in de schappen bij de winkels en na een week ligt nederland plat. Moet het zover komen dat de regering naar ons gaat luisteren


Gast

#73 TEKEN DIT OOK EFFE

2011-10-07 01:11

Teken deze petitie ook even allemaal
KIJK NIET TOE EN WACHT NIET AF WANNEER ER IETS GEBEURD ZONDER JOUW HANTEKENING GEBEURD ER NIKS!

http://www.petities24.com/zeg_stop_tegen_denhaag

Gast

#74

2011-10-10 00:31

ik vind het klasse hoor, maar nu ook massaal deze petitie tekenen, het is ook zeker in UW belang
http://hetvolksreferendum.hyves.nl/

Gast

#75

2011-10-16 00:44

ik verlang ook naar de guldens