Terug naar de Gulden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Terug naar de Gulden.


Gast

#26

2011-09-16 01:45

Sinds dat de euro er gekomen is gaat het bij iedereen helemaal verkeerd financieel. We hadden de euro nooit moeten accepteren.

Gast

#27

2011-09-16 03:47

ben het helemaal met je eens,met de euro gaan we naar de donder,geef onze gulden terug en a u b snel want er komt nog meer puin na griekenland veel meer zelfs

Gast

#28

2011-09-16 07:57

terug naar onze gulden

Gast

#29

2011-09-16 08:56

Het is een goede petitie,en ik ben het er helemaal mee eens dat de gulden weer terug gaat komen.

Gast

#30

2011-09-16 09:48

met de gulden was ik rijker dan nu ,we worden zo in de maling genomen met de euro ,ik hou niets meer over kom nu te kort

Gast

#31

2011-09-16 10:57

Zal blij zijn als we van die euro af zijn

Want we worden in de zijk genomen zoals gewoonlijk .

Waar gaat dit naartoe .


Gast

#32

2011-09-16 11:02

wij willen de gulden terug ....

Gast

#33

2011-09-16 11:03

heel verstandig die gulden moet terug komen
de euro breek ons de nek ...

Gast

#34

2011-09-16 13:43

De euro maakt ons allemaal stuk ondanks alles reken ik nog steeds terug en velen verkijken zich op de euro en zeggen dan het kost maar 5 euro wat ze eigenlijk vergeten is dat het niet 5 kost maar 11 gulden en met grote bedragen schild dat nog al vroeger voor de euro had je een boodschappenkar vol koste 100 gulden nu ben je voor het zelfde 100 tot 150 euro kwijt dan hebben wel even over 220 tot 330 gulden voor zelfde, neem als andere voorbeeld een pak vla 1.98 euro lijkt op dat van de gulden toen maar is wel even fl 4,35 als de mensen de gulden prijs naast de euro zouden zien zouden ze schrikken en minder kopen het leven is met zeker 110 % om hoog gegaan door de euro en de tussenhandel en wat er boven zit profiteerd daarvan over onze rug dat is mijn mening over de euro

met vriendelijke groet van B.Steens te Drachten

Gast

#35

2011-09-16 13:49

de gulden moet gewoon terug komen want die euro vreet ons leeg we houden helemaal niets meer over met de gulden hielden we nog wat over nu gaat ook weer de zorgtoeslag en de huursupsidie naar beneden dus conklusie hij moet gewoon terug komen vr groetjes ank

Gast

#36

2011-09-16 15:33

Inderdaad de euro doet meer kwaad dan ons lief is??
maar of het nog mogelijk is om de gulden terug te halen' daar heb ik eerlijk gezegd wel mijn bedenkingen over??

Gast

#37

2011-09-16 21:53

helemaal mee eens de gulden is weg en weg zijn onze dromen

Gast

#38

2011-09-17 01:07

aangezien we alweer een lange tijd de euro's hebben , reken ik vandaag de dag nog steeds om.
alles is duurder geworden door de euro,ik zou heel graag de gulden terug willen.

Gast

#39

2011-09-18 16:57

en dan onze gezegden op de markt is je gulden is een daalder waard en een heitje voor een karweitje

enz enz enz

Gast

#40

2011-09-18 20:57

ja terug naar de guldens door de euro hebben we alleen maar meer problemen en dat vind ik

Gast

#41

2011-09-18 23:24

Vanaf de euro is het steeds bergafwaarts gegaan met ons land .
Alleen maar Europa waar ze over praten alles wordt kapot gemaakt de horeca ,midden en klein bedrijf echt alles.De grote heren die van ons geld geleerd hebben knijpen nu onze keel dicht en het maak niet welk kabinet we krijgen allemaal zakkevullers wanneer komen wij in opstand dan praten ze over het midden oosten!!ze zijn hier geen slag beter ze zijn hier ook al vanaf 1990 het land kapot te maken ,wat Nederlander het zijn kudde dieren ze durven nergens voor uit te komen Nederland kapot sorry dat is het al kapot daar hoef je geen hoge school voor gehad te hebben.Wat onze ouders opgebouwd hebben na de oorlog wordt ons allemaal afgenomen.
En waarom geen naam neer zetten daar begin het al mee zo bang zijn al onze landgenoten!!!

Gast

#42

2011-09-19 01:35

totaal mee oneens...
Dingen veranderen je moet voorruit kijken en ophouden met alles vergelijken in het verleden.
Ik erger me kapot aan al die mensen die altijd zeggen dat de gulden weer terug moet komen... De Euro heeft ons ook dingen gebracht en heeft geholpen dat we er als land op voorruit zijn gegaan... De Euro is niet de schuld van de krediet crisis die heeft er niet zoveel mee te maken...
freek van der biezen

#43 Re: gast 42

2011-09-19 12:10

#42: - Ik snap dat u een mening heeft en dat respecteer ik. Maar geef ons dan een voorbeeld wat de euro wel goed heeft gedaan en voor ons heeft betekent na een jaar is alles andederhalf keer over de kop gegaan. We moeten bezuinigen voor andere en brussel alles wordt duurder en op deze manier gaat nederland echt naar de verdommenis.

 

Verenigd europa = vrede!!!!

#44

2011-09-19 13:16

Flauwekul. De Euro levert ons per huishouden honderden euro's per jaar meer op dan het ons kost.
Terugkeren naar de gulden is sentimenteel populisme. Wat denk je dat het kost om terug te keren, wat de omrekenkoers wordt en wat het ons kost aan misgelopen inkomsten aan export. Als je niet weet waar je over praat, hou dan je mond of verdiep je erin.
freek van der biezen

#45 Re: ntwoord

2011-09-19 14:11

a

#44: Verenigd europa = vrede!!!! - dat hedb ik gedaan want anders was ik er nooit aan begonnen en we zijn er niet beter op geworden r zijn meer mensen die de euro zien vertrekken dan op deze manier door te blijven gaan. maar lees eerst goed de petitie en kijk naar de voorbeelden maar schijbaazit u er goed bij en bent u er beter van geworden. maar dat is uw mening. en als het zo goed gaat waarom demonstreren ze vandaag dan tegen de bezuiniging in den haag vanwege de ongenoegen. de euro heeft niks opgeleverd alleen maar ellende en economische crisis.

 


Gast

#46 Re: ANTWOORD

2011-09-19 14:31

#44: Verenigd europa = vrede!!!! -

WEET JIJ WEL WAAR JE OVER PRAAT ZE ZIJN NU OOK AAN HET DEMONSTREREN OP HET MANIVELD VANWEGE DE BEZUINIGINGEN JIJ ZAL ZEKER GOED BIJ KAS ZITTEN ANDERS PRAAT JEER NIET ZO OVER EN IEDEREEN HEEFT NATUURLIJK ZIJN EIGEN MENING MAAR HIJ WEET ECHT WEL WAAROVER HIJ PRAAT HOOR!!!!!! EN JE HEBT HET EROVER WEET JE WEL WAT HET KOST OM TERUG TE KEREN NAAR DE GULDEN NOU ALS GRIEKENLAND NAAR DE DRACHME GAAT KUNNEN WIJ DAT OOK DUSSSS

HIJ WEET ECHT WEL WAAROVER HIJ PRAAT HOOR DE EURO IS GEWOON ROT GELD WANT IEDEREEN GAAT ER OP ACHTERUIT OF JIJ MOET GEEN TV KIJKEN WAT ER ALLEMAAL IN DE WERELD GEBEURT


Gast

#47 Re: Re: ANTWOORD

2011-09-19 14:38

#46: - Re: ANTWOORD

Schreeuw niet zo!


Gast

#48

2011-09-19 17:03

Ik denk dat ieder land met al zijn bevolking die de euro gebruiken er allemaal zo over denken!
Wat zijn we er op achteruit gegaan zeg!!

Gast

#49

2011-09-19 17:13

goed gedaan freek

Gast

#50

2011-09-19 17:29

Guldens moeten snel terug komen anders gaat de wereld echt naar de knoppen iedereen raakt in de knoei door die euro,s want je word gewoon opgelicht waar je bij staat want alles is stervens duur