Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Breed onderzoek misstanden psychiatrie / Mededelingen / Uitbreiding Commissie De Winter zonder "vrijwillige" plaatsingen/opnames jeugdzorg/stopzetten petitie-site. / Opmerkingen


Gast

#1

2016-11-09 20:44

Ik had een medisch probleem (trage schildklier door de zwangerschap in 2013 en kreeg thyrax als medicatie in een andere verpakking en dus bijwerkingen. In plaats van medische zorg te krijgen werd ik voor gek verklaard en naar de psychiater gestuurd omdat ik psychotisch zou zijn. Thans blijkt dat de medicatie ernstige bijwerkingen had. Omdat ik oneens was met mijn behandelaren zijn mijn kinderen door kinderbescherming uit huis gehaald. Nu ik inmiddels medisch ben hersteld, blijkt de medicatie inderdaad de boosdoener te zijn geweest. Maar mijn kinderen? Die zie ik niet meer. Want ik heb strijd met hulpverleners!

Tja kennelijk wordt het in Nederland steeds normaler om medische klachten door de GGZ af te laten handelen.
Ik vraag mij af of een ambtenaar met griep op zijn eerste ziektedag ook naar de psychiater wordt gestuurd vanwege depressie of psychose, of dat zij hem gewoon laten uitzieken in bed.

Er gaat tegenwoordig veel mis binnen de GGZ. Alleen jammer dat de kinderbescherming deze actoren in bescherming neemt en ze onschendbaar maakt. Dat je als gewone burger vervolgens ook nog eens wordt afgestraft door je kinderen te ontnemen, is ronduit barbaars!
1 maakt in 100 uur niet wat 100 maken in 1

#2

2016-11-16 15:22

De waarnemende instanties moeten voor een gemiddeld nederlands sprekend persoon met stemrecht kunnen verantwoorden dat ze het uitgangspunt van de burger moeten bewaken gezien iedereen die mag stemmen belasting betaald zodat de professional handeld voor de zorggerechtigde en niet mag spreken van een invloed die de staat wenst wanneer een kwetsbaar persoon eigenlijk op de kosten van een gegoede burger er niet op kan rekenen dat ze zonder een waarnemende commissie niet verzekerd zijn van een democratisch gerechtvaardigde behandeling en dat de GGZ alle risicos van hun handelen om een kind zijn of haar geloof in zichzelf als ziekte te moeten zien die het geloof in een GGZ ''arts'' verplicht om hun leugens willens en wetens op te leggen en enige ervaren kritische houding van een kind dat zelf niet de beslissing kan nemen zoals een volwassenne zou zeggen dat een psycho the rapist nog nooit iemand heeft genezen met hun religieuze toepassing op ongelovigen die de pillen moeten accepteren ongeacht het voortdurend bewijs dat de ''medicatie'' mensen doodt of zieker maakt dan ze zijn.

I.v.m. het wijden van deze week aan het initiatief kindermishandeling uit te bannen pleit ik ervoor dat de gehele psychiatrie zich bij de cchr beraadslaagd en zich laat informeren door ervaringsdeskundigen met een verleden van huiselijk geweld,psychiatrische dwangbehandelingen en mishandeling door psychiaters/ggz en het collectieve gods beeld dat de academicie een ander te moeten corrigeren wanneer ze zich niet volledig over geven aan mensen die zich bovenmenselijk perfect te wanen dat alles wat ze niet bevalt aan hoe ze door hun bemoeienis geen comfort aangereikt krijgen als ziekte te moeten behandelen.   

 

 

ik stel voor dat ieder de plicht op zich neemt hun premie niet af te dragen zolang dit lijden van machtelose, kwetsbare kinderen die dit hun hele leven met zich mee dragen als de facilitatie hiervan blijft ''zorgen'' voor de ruimte die een mishandelaar op grond van hun dominante souffleurs positie door een onrijpe ziel op hun schoot de bijbel voor te lezen en alles wat ze onvrijwillig opleggen voorkomt dat ze te maken krijgen met de duivel die ze voor eeuwig vervloekt als ze zich verzetten tijdens hun verkrachting van zorgverleners die in geen enkele wetenschappelijke onderbouwing of sociale behoefte terug te vinden is als ze de overheid die hoogte van de financiele kosten gelijk steld aan de wat door onze samenleving als maatschappelijk gewenst is door alle betrokkenen op de loonlijst riant te compenseren en de emotie die dit behuisd te belonen door het recht hierop vanuit onze plicht de premie af te dragen en de overheid dit als stokpaardje een immense koehandel initieert door de autoriteiten elke integere autonome onafhankelijke vormer van een afwijkende ''politiek incorrecte'' mening als strafbaar feit te achten en alles en iedereen die bewust geen opzettelijk niet bij te willen dragen bij het politiek debat of dit tegen te willen werken; NEUTRAAL dus toch door het klucht als terrorist te boek kan komen te staan

 

cchr.com

 

Thomas Szasz en Noam Chomsky zijn er tot nu toe beter in geslaagd de behoefte van de burger te vertolken dan dat DE OVERHEID ooit zal willen of lukken.

 

lotgenoot

#3 Re:

2016-11-16 15:24

#1: -  

 als ik het nu niet expleciet oneens ben met je kunnen ze mijn bloed wel drinken


Gast

#4

2016-11-26 09:47

ze moeten meer mogelijk heden bieden en de zaak niet beduvelen of gezegd op sleep touw (het gaat tenslotte om jouw leven)

adrian

#5 de rede van de mens is allesbeslissend.

2016-12-01 11:05

dat een psychiater niet kan helpen eeet iedereen maar het is een compleet rraadsel dat deze pseudo nog bestast.


Gast

#6

2016-12-13 12:08

ze moeten hier echt wakker worden wat ze nou echt hier mee bedoelen , want ik zie veel mensen met kennis en wilskracht die voor uit willen maar dus steeds weer in de visuele cirkel met namen RM worden gezet en behandel voor mij niet oké zou zonden zijn moet stoppen met dat kinderachtig gedoe van ze

Gast

#7 Re:

2016-12-13 12:10

#6: -  

 het draaidt hier volgens mij meer om geld dan asl een zogenaamde dwang volgen de gezondheid wet waar mis bruik van wort gemaakt

 


Gast

#8

2017-02-11 06:45

den danske bank

Gast

#9

2017-06-18 06:45

dianetics geneest al het kwade reactieve

Gast

#10

2017-08-17 04:49

Amsterdam werkgroep echte hulp.