Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#8701

2016-11-10 17:46

Mevrouw Simons is een gekleurde oproerkraaier. Ze haalt bij elke autochtone Nederlander constant het bloed achter de nagels weg door elke Nederlander die het niet met haar eens is voor racist uit te maken.

Gast

#8702

2016-11-10 17:47

Omdat mevrouw Sylvana Simons alles wat blank is of ermee te maken heeft de grond in boort, echter wil.zij zo nodig zelf blank zijn... Zie haar vaak ander kapsel... Maar ja dat is ze niet...

Gast

#8703

2016-11-10 17:55

Omdat Sylvana Simon op dit moment en al enige tijd ons als Nederlanders probeert om ons te ondermijnen zij discrimineerd ons eigen volk en land.dit moet stoppen. Zij geeft met haar sympathie voor de partij Denk aan dat zij meer sympathie heeft voor het Turkse volk dan voor ons Nederland. Zij ondermijnt onze levens en onze tradities als Nederlanders. Dit moet stoppen. En zag dan loket spoed dat zij daarvoor aangepakt gaat worden en haar verantwoordelijkheid neemt in deze.


Gast

#8704

2016-11-10 17:56

Omdat Sylvana aanzet tot haatzaaien doormiddel van onderscheid maken tussen mensen van verschillende huidskleuren. Hierdoor zaait ze verdeeldheid onder de mensen wat zorgt voor conflicten. Sylvana moet niet alleen worden opgepakt maar ook verbannen worden uit het land.
Sinterklaas en zwarte piet zijn een kinderfeest. Met als doel kinderen blij maken! Kijk dat ze zelf niet kan handelen de kleur van der huid kan niemand iets aan doen. Dat ze daarom zich speciaal wil voelen en iedere andere wil bestempelen als racist is volledig onterecht. Ik ben italiaans en sta voor mijn volk en vaderland (Italië). Ik woon in Nederland. Ik heb elk volk lief ondanks religie, huidskleur, afkomst of wat dan ook. Sylvana zou haar tijd moeten besteden aan religie en politiek op een hoger niveau dan zal ze zien dat ze doormiddel van haar acties zelf aanzet tot haatzaaien, discriminatie en racisme.

Hoogachtend,

Damiano Riina

Gast

#8705

2016-11-10 17:58

Wat zwart is moet zwart blijven.

Gast

#8706

2016-11-10 17:59

Met stip de grootste racisten van tegenwoordig: mensen ala sylvana. Mijn gekleurde vrouw deelt de mening met het aller grootste gedeelte van NL: Je bent compleet gestoord met je gezeik over zwarte piet. Respecteer de cultuur van NL en zoniet: opzouten naar het land waar je zo geliefde gekleurde medemens je voorouders ZELF heeft verhandeld.

Racisme stopt door te vergeten en NIET door elke gelegenheid aan te grijpen om je maar weer beledigt te voelen.

Gast

#8707

2016-11-10 18:02

Omdat ik vind dat ik onze tradities moet beschermen tegen mensen die het misbruiken om zichzelf op de voorgrond te zetten.

Gast

#8708

2016-11-10 18:10

Het zijn onze hollandse gewoontes, die personen die er optegen zijn moeten de problemen bij hen zelf zoeken.

Gast

#8709

2016-11-10 18:12

Sylvana zegt dingen wat wij zouden vinden dat niet waar is dus grote leugenaar en zet mensen tegen elkaar op

Gast

#8710

2016-11-10 18:13

 Dat ze laag begaafd overkomt en daarmee zichzelf zeer frequent publiekelijk voor schut zet moet ze zelf weten. Zelfs al die rare, niet onderbouwde meningen, mag ze gerust hebben. Maar om iedere Nederlander een racist te noemen, om met haar partij DENK te stellen dat wij ons schamen voor het slavernij verleden en een verontschuldiging hiervoor eisen gaat toch erg ver. Vooral omdat er op de een of andere manier toch een groep mensen is die zich kan vinden in haar manier van denken, baart me dat zorgen.

Ik denk dat het mens lijd aan paranoïde persoonlijkheidsstoornis en dat ze dringend hulp nodig heeft voordat ze echt gekke dingen doet (of laat doen). 


Gast

#8711

2016-11-10 18:14

Dit moet stoppen

Gast

#8712

2016-11-10 18:15

Omdat ik het spuugzat ben dat je bij de minste (terechte!) kritiek voor racist wordt uitgemaakt. Nederland is Nederland niet meer en wij hebben het recht om onze EIGEN tradities en cultuur in stand te houden en te verdedigen!

Gast

#8713

2016-11-10 18:15

Zie nu dat bij de Sint-intocht in Maassluis massale politie-inzet en detectiepoortjes nodig zijn. Dit is Sinterklaas anno 2016 en in mijn ogen de schuld van Simons cum suis.
Verder heb ik vorig jaar gezien dat volwassen zwarte mensen naar kleine kinderen schreeuwden dat Sinterklaas niet bestaat..... Dit moet stoppen, echt!!

Gast

#8714

2016-11-10 18:17

Omdat ik die achter een kinderfeest staat wat al heel lang traditie is het niet pik om dan als rassist uitgemaakt te worden!!!!!

Gast

#8715

2016-11-10 18:18

Kanloos figuur die nog niet iets heeft weten te presteren en nu met een iq van goudvis in de politiek wanhopig rond schreeuwt.
100% kanloos

Gast

#8716

2016-11-10 18:19

Omdat ze verdeeldheid creëert in onze samenleving! Hierdoor vind ik dat mevrouw simons een gevaar is voor de openbare orde !

Gast

#8717

2016-11-10 18:20

Omdat ik mij door haar en nog meer anti zwarte pieten figuren gediscrimineerd voel ook voel ik haar haat tegen alles wat de Nederlandse cultuur betreft.

Gast

#8718

2016-11-10 18:20

Getekend omdat ik de haatzaaierij onder valse voorwendselen en via valse argumentatie, door voornamelijk idioten die hun hele luxe leventje aan dit land te danken hebben en zoals dat op vele onderwerpen aan de orde van de dag is, meer dan spuugzat ben. Simons is imo een boegbeeld van groeperingen welke alles wat naar traditioneel Nederland ruikt kapot willen maken. Dat kleuters nu tussen de mobiele eenheid en door detectiepoorten naar een volkonen onschuldig volksfeest moeten is voor mij de druppel. Ik pik het niet meer.

Gast

#8719

2016-11-10 18:24

Sylvana is een haatzaaier.
Zij zet blanke mensen tegen gekleurde mensen op en Vince versa

Gast

#8720

2016-11-10 18:27

OmDat ik het zat ben om met mijn kleinkinderen tijdens een kinderfeestje wat al van oudsher vredelievend gevierd wordt, langs beveilig te moeten . Dankzij de opruiende taal zijn we weer 100 jaar terug in de tijd. Het was goed. En waarom moeten wij hinder onder vinden van iemand die last heeft van het verleden. Een normaal iemand gaat in therapie

Gast

#8721

2016-11-10 18:29

Ben het onderhand wel beu dat gedoe om onze zwarte Piet! Dus getekend!

Gast

#8722

2016-11-10 18:30

Sylvana is een racist. Ik voel mij bedreigt door haar.
Quote Sylvana:
Woedende Sylvana Simons ontspoort op Facebook: “alle blanken zijn medeplichtig aan racisme”

Gast

#8723

2016-11-10 18:33

Goed idee, Sylvana moet stoppen en al helemaal met alle blanken zijn racisten.
Dat wilt zij graag, als zij zo door gaat worden veel mensen zo.

Gast

#8724

2016-11-10 18:36

Ik vindt dat sinterklaas, een traditioneel kinderfeest is en moet blijven,daar horen zwarte pieten bij en geen roet pieten omdat dit voor jonge kinderen heel verwarrend blijft,

Gast

#8725

2016-11-10 18:41

Omdat een klein groepje mensen teveel doet alsof we nog in het verleden leven.