Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is Nederland. Heb respect voor elkaar!
Ik vind het terecht dat het besluit is genomen om een aanklacht in te dienen tegen silvana Simons het. moet maar eens stoppen om de Nederlanders die het sinterklaasfeest met zwarte pieten weg te zetten als Racisten. Tevens denk ik dat mevr Simons door haar lidmaatschap van de plltike partij Denk wegens hun gedachtegoed, een discriminerende gedacht heeft naar Homo's en lesbiennes.
Ik voel me als blanke aangesproken . ik discrimineer niet, maar word daar haar wel gediscrimineerd. zij zorgt voor een verdeling in de samenleving ddor haar haatzaaien , genoeg is genoeg. stel je niet zo aan, Sylvana. je bent een triest figuur. tig jaar geleden zei je nog hele andere dingen die in strijd zijn met wat je nu allrmaal zegt, in een interview met Veronica magazine. je bent een aandachtsgeile racist , het is tijd dat je je kop uit je reet haalt en je excuses aanbiedt aan de blanken.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ze moet stoppen t slachtoffer te spelen, en eens normaal gaan doen.
| This discussion has been closed. |
Mevrouw Simons draait volledig door in haar strijd tegen racisme,cultuur en racisme zijn 2 verschillende zaken.
Overal in de wereld zijn schmink tradities die niets met racisme te maken hebben,ook heeft zwarte Piet niets met slavernij te maken.