Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#3301

2016-11-06 15:50

Omdat het niet klopt wat deze persoon met Nederland en de hele zwarte pieten actie van plan is zwarte piet moet gewoon blijven

Gast

#3302

2016-11-06 15:51

De invloed van gevaarlijke mensen zoals Sylvana Simons moet in de kiem gesmoord worden.

Gast

#3303

2016-11-06 15:52

Moet maar eens klaar zijn

Gast

#3304

2016-11-06 15:52

Simons wil alleen maar aandacht en onder de zeer kinderachtige manier van racisme probeert ze die te krijgen. Dus weg met mevrouw simons...

Gast

#3305

2016-11-06 15:53

Deze vrouw maakt onze samenleving kapot en dient gestopt te worden met haar propaganda.

Gast

#3306

2016-11-06 15:53

omdat het onzin is wat die vrouw wil berijken

Gast

#3307

2016-11-06 15:54

Om verdere discriminatie van een grote minderheid tegen te gaan teken ik verzet aan ,want ik wil de democratie waarin de meerderheid beslist behouden .

Gast

#3308

2016-11-06 15:54

Omdat ik die klets en onwaarheden over Zwarte Piet zo beu ben. Waar ik nog het meest boos over kan worden is dat besluiteloze meeloop gedrag van al diegenen die vroeger gewoon het sinterklaasfeest hebben gevierd en er nu ineens een probleem van maken. Afgunst, onvrede en jaloezie zijn vaak de grondleggers waar dit soort standpunten hun oorsprong vinden maar om hiervoor nou een totaal onschuldig kinderfeest om zeep te helpen gaat echt veel te ver
maaswaas

#3309 Re:

2016-11-06 15:54

#1: -  

 hysterisch juffrouwtje!!!!


Gast

#3310

2016-11-06 15:56

zij doet dom

Gast

#3311

2016-11-06 15:56

Ons land! Te veel redenen om op te noemen waarom ik deze petitie teken.

Gast

#3312

2016-11-06 15:56

Omdat ook wij Nederlanders recht hebben op onze tradities. IK respecteer iedereen en elke cultuur zolang ze ons dan ook in onze waarde laten!

Gast

#3313

2016-11-06 15:57

Ik wil graag aangifte doen tegen Mevrouw Sylvana Simons omdat zij mij ervan beticht een racist te zijn en daarmee een verdeeldheid tussen de ethnisch Nederlandse bevolking en onze gekleurde medemens propagandeert. Ik kan mijn veiligheid op straat nu niet meer garanderen door deze mevrouw haar haatzaaierij. Ook heeft dit negatieve gevolgen voor mijn zaak omdat ik als racist wordt betiteld door deze mevrouw. In Nederland is sprake van anti-culturisme en niet van racisme

Gast

#3314

2016-11-06 15:57

Omdat het zo wordt dat je als Nederlander uit je eigen land wordt gezet

Gast

#3315

2016-11-06 15:57

Omdat volwassenen is volwassen oeten worden.

Gast

#3316

2016-11-06 15:58

Omdat het een heel vervelend mens iis

Gast

#3317

2016-11-06 15:58

Omdat ze onze Nederlandse kinder traditie naar de knoppen heeft geholpen

Gast

#3318

2016-11-06 15:59

Omdat ik door Mevr Silvana een facist word genoemd.Een geboren Nederlander ben ik.Een bewijs van goed gedrag heb ik voor het werk ww ik gedaan heb.En nu word ik beticht voor een facsit.75 jr ben ik.Fijne jaren met de kinderen gehad.Vooral met Sinterklaas. En een zwarte Piet die door de schoorsteen klom,en daaarom zo zwart werd.En nu zal deze vrouw wel eens zeggen dat wij piet haters zijn en faciten.Deze vrouw moet stoppen.Ik zit te trillen achter mijn PC.Wij Nederlanders hebben dit niet verdiend.Zij strooit haat en leugens

Gast

#3319

2016-11-06 16:00

Ben alle commotie zat, zwarte piet hoort bij Nederland en heeft niets te maken met racisme! Het is een kinderfeest, niets meer en niets minder! Anderen mogen hun tradities houden en wij niet? Wie wordt hier nu gediscrimineerd?

Gast

#3320

2016-11-06 16:01

Omdat ik stront ziek wordt van Sylvana Simons met haar zwarte piet manie en op die manier een leuk kinderfeestje naar de knoppen helpt.

Gast

#3321

2016-11-06 16:02

ik vind dat sylvana en vele andere met haar
onze traditie,s om zeep willen helpen
ga in `t land waar je vandaan komt de baas spelen
want daar is nog veel te verbeteren
hier is iedereen vrij
en dat de gastheer zich aan de gasten moet aanpassen vind ik de omgedraaide wereld

Gast

#3322

2016-11-06 16:02

Mevrouw moet ophouden bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. En met haar klauwtjes van Nederlandse tradities afblijven.

Gast

#3323

2016-11-06 16:02

omdat ik als blanke autochtoon van eerste kaste eerste bloede eerste adel.afkomst heb . en door deze SEKTE de I.S.LAM. gediscrimineerd ,geterroriseerd, beledigd .verkracht. onderdrukt ,mijn normen en waarden rechten en wetten . en democratie, mijn vrijheid en mijn vinden van, en de uitingen niet meer in dit vrije land, mezelf kan en mag uiten. en deze sekte verboden is in mijn normen en waarden wetten en rechten. onze cultuur wordt verkracht door deze soldaten die vooruit zijn gestuurd , om de blanke autochtonen bevolking hun cultuur hun normen en waarden hun vrijheid hun toekomst en evolutie te stoppen. het is een genocide plan die al eeuwen bekent staat , en zoal eeuwen wordt uitgevoerd, door deze sekte de I.S.LAM. en vanuit de geschiedenis en wetenschappelijke feiten en bewijzen,het al is bewezen de wereldverovering verplicht zijn te moeten. en dus de ergste smerigste racistische pedofiele homo onderdrukkingte zijn . kinderen uithuwelijken al van af 6 jaar. is deze CORRAN en sairhawetten ten strengste verboden op mijn land. iedereen die dit niet vind ,zijn onwetend in deze met feiten bewezen racistiche pedoSEKTE en hun normen en waarden. van deze planeet. zo te zijn zoals eeuwen al bewezen is. en daarom doe ik aangiften vanwegen de feiten en bewijzen die erkent zijn door de gehele wereld .dat het zo is. en zoals ik al verteld had hebben buitenlandse paspoorten hier geen rechten ,geen kies en stemrecht mogen hebben. dat houd in dat de dubbele paspoorten totaal gee rechten mogen hebben in dit democratische land. daar zijn ze van buitengesloten. en die wet erkennen bijna alle blanke autochtonen bevolking van Nederland met hun alleen kies en stem recht. en er mogen maar 10% medebewoners zoals de surinaamse antiliaanse,bevolking MET maar een enkel paspoort .en dus de 10% zijn. die hier het kies en stem recht mogen hebben. daarom doe ik aangiften vanwegen deze racisten beweging. die onze wetten niet mogen erkennen, dan alleen de verbden bij onze wetten sairhawetten en de verboden racisten boek de corran.het is verboden klaag ze dus gewoon aan. mijn handtekening hebben jullie al. dus waar wachten we op????????????????

 


Gast

#3324

2016-11-06 16:03

Omdat het nodig is!

Gast

#3325

2016-11-06 16:03

We passen ons maar aan en gaat uiteindelijk ten koste van de nederlands traditie. Men zegt "slavernij". De blanken zijn nog vóór de slavernij in 1860 ook zelf slaven geweest en gedeporteerd geworden naar Australie. Bullshit dat t zwarte zijn. Verder ben ik niet blij met de multiculturele samenleving want het gaat nooit werken zo. Nederland is mijn thuis niet meer. mijn thuis is mijn thuis, totdat ik de deur open zet en mijn stap in nederland plaats...