Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen megamoskee aan de Noorderlaan in Antwerpen!.


Gast

#126

2016-10-25 02:51

Zijn er al genoeg!!!

Gast

#127

2016-10-25 05:03

Het moet gedaan zijn met de islamisatie van België en europa in het algemeen !!!

Gast

#128

2016-10-25 05:11

Omdat dit Vlaanderen is en geen Midden-Oosten land waar Islam thuishoort, Vlaanderen is neutraal of christelijk en niet gewelddadig.

Gast

#129

2016-10-25 05:11

Genoeg voor de moslims, eigen volk eerst!!!

Gast

#130

2016-10-25 05:26

Islam buiten dit is ons land

Gast

#131

2016-10-25 05:52

als islamofoob haat ik alles wat met de islam te doen heeft.
punt.

Gast

#132

2016-10-25 06:06

er zijn er al genoeg !!! en dat is toch maar voor nen hoop haat te verkondigen !!! weg er mee voor mijn part mogen ze allemaal platbranden !!!!

Gast

#133

2016-10-25 06:40

Een moskee hoort niet thuis in Belgie ze zijn hier te gast en moeten zich aanpassen aan onze wetten en normen niet wij moeten ons aanpassen aan hen maar zij moeten zich aanpassen aan het gastland of anders weer opkrassen..Belgie is van de Belgen niet van de Arabieren en dergelijke vreemdelingen.

Gast

#134 Re:

2016-10-25 06:45

#15: -  

 Zo is dat waar een moskee staat is er iedere dag overlast en parkeerproblemen. Ze palmen dan ook nog eens de parkeerplaatsen van winkels in en gaan simpel voor je auto staan en je kan niet meer met je eigen auto uit je parkeerplaats rijden omdat ze er doodleuk gaan voorstaan. Niets dan last met al die moskeeén dus afbreken al die moskeeén en plaats er woningen op voor de eigen burgers en winkels voor de oudere bevolking van eigen land.


Gast

#135

2016-10-25 06:47

Wat hebben wij in godsnaam te maken met heel die Islam die ons overrompelen .Wij hebben al een godsdienst. Ik zie ook een gevaar en een verband tussen de gestrekte rechterarm indertijd maar werd nu vervangen door hun achterwerk
De geschiedenis herhaald zich , hun kont gaat de lucht in ter ere van Allah

Gast

#136

2016-10-25 07:12

Geen islam

Gast

#137

2016-10-25 07:17

worden we al niet genoeg vernederd en belaagd?

Gast

#138

2016-10-25 07:25

We moeten hoe dan ook de islamisering stoppen. Het is te laat buiten krijgen doen we ze niet meer. Het ze zo moeilijk mogelijk maken en niets meer toegeven. Hopelijk keren ze zelf terug naar hun moslim paradijs.

Gast

#139

2016-10-25 07:28

Omdat ik enorm tegen die moskee ben, er zijn er al te veel en dan nog een mega moskee erbij , We er al in antwerpen, da gaat erover,, verminderen ni vermeerderen, ze worden al genoeg verwend,, geef da geld aan de belgen

Gast

#140

2016-10-25 07:41

Omdat ik het beu ben als Belg gediscrimineerd worden, plaats van hun zoals ze steeds zeggen. Kan hier genoeg stoten vertellen van wat ik zie of weet want ik woon er tussen in. Politie wijst eens met de vinger maar doet er verder niks mee. Hun gedrag in het verkeer gelijk waar en het verschil tussen een moslim en een Belg is groot. Als Belg op een fiets geven ze geen voorrang maar wel bij een moslim enz... Beginnen kapsalon en hebben nog niet eens de Belgische papieren, ok ja is beter dan inbraken te doen, maar dit kan allemaal in ons landje. Nog een groot probleem is parkeren, in de stad of er buiten. Velen hebben een garage die niet gebruikt wordt, omdat er wel altijd iemand voor staat wat getolereerd wordt door de stad of politie enkel als er klacht is gaan ze optreden. Mijn buurman rijdt met de laatste nwe BMW 7 en werkt niet en wij met een oude wagen omdat we geen nwe kunnen kopen mogen straks stad niet meer in + de rijtaks dat van 280€ naar 679€ is geworden en als hobby wagen gebruik met nog geen 5000km per jaar. Wij zijn hier niks meer in ons landje, worden weg gedrukt op alle manieren. Kan hier nog een tijdje doorgaan, kort om, het loopt bij de Belgen de spuigaten uit. Marokkanen zeggen zelf dat ons land corrupt is omdat alles gemakkelijk te omzeilen of te vervalsen is. Ik heb zelf gezien van iemand dat filmpje heeft van iemand in gevangenis dat 5 gsm's filmt dat zijn dus 6 in totaal in 1 cel en dus op internet mee kunnen, hun drugs en dergelijke kunnen bestellen. Hoe verklaar je zoiets voor het mogelijke, waar zijn ze mee bezig, er is duidelijk weinig of geen controle op. Gevangenis of niet, ze kunnen zelf vandaar uit aanslagen plegen of eender wat. Wordt hoog tijd dat onze regering en burgemeester eens goed wakker geschud wordt want 't is schandalig wat er allemaal gebeurt en zo maar kan. Ben geen rascist maar op die manier wordt je het op den duur wel, wat wil je als zij alles kunnen en mogen en bij ons anders om is. Wij zijn enkel goed om te betalen voor alles zodat er weinig over is om (goed) te leven.

Gast

#141

2016-10-25 08:21

Wij zijn geen islamitisch land.

Gast

#142

2016-10-25 08:22

Omdat ik tegen het financieren van godsdiensten ben !!, vooral agressieve godsdiensten die anderen regels opleggen en geen rekening houden met het milieu (onverdoofd slachten o.a.).


Gast

#143

2016-10-25 10:03

Als oud bewoner van de wijk Luchtbal (23j, jaren 50-,60 en 70 zie ik een schitterende wijk ten prooi vallen aan alles wat niet deugd.
berreke

#144 Re:

2016-10-25 10:29

#17: -  

 Volledig mee akkoord. Zo is het en het is ZEKER geen vooruitgang voor ons land. Het is een bedreiging voor ons volk, want die apen mogen toch alles. En een Syrië strijder die probeerd terug in dit land te komen, niet meer binnenlaten.


Gast

#145

2016-10-25 10:41

omdat ik een vrouw ben

Gast

#146

2016-10-25 12:31

Een cultuur en godsdienst die ons autochtonen haat ,moeten wij geen faciliteiten gunnen. Als er duizenden boeddhisten of eeder welke godsdienst die niet moorddadig is en niet wil overheersen wil ik verwelkomen.

Gast

#147

2016-10-25 12:34

erkenning islam= ottomaanserijk deel 2 !

Gast

#148

2016-10-25 12:38

erkenning islam= ottomaanserijk deel 2


Gast

#149

2016-10-25 12:45

Stop islamisering! Kom in verzet!

Gast

#150

2016-10-25 13:05

Ik heb de laatste 23 jaar in het buitenland gewoond, tussen mensen van alle kleuren, genders & sexuality, en religies. Opvallend is dat wij in andere landen ons netjes moeten aanpassen naar hun cultuur en geloof.Toen ik dit jaar voor het eerst terug in Belgie kwam was ik verrast te zien hoe we ons land hebben weggegeven. Regelrechte schande! De retoriek die gebruikt wordt tegen wie ook die maar een opmerking durft te maken is gewoon weg zielig. Vele Belgen zouden maar eens de ervaring moeten opdoen en buiten Belgie wonen.Ze zullen er snel van bewust worden dat het uit de hand loopt in Belgie. Nu uit mijn ervaring (3 continenten en vele landen)kan ik zeggen dat waar ook ter wereld je gaat , je merkt steeds op dat moslims ons haten.. tijd om die mensen uit ons land te zetten want ze zijn er niet om zich aan te passen maar om u aan te passen aan hun woestijnsprookje..