Laat dhr. R.Mawete M'vulu in Nederland met vergunning!


Gast

#101

2016-10-26 18:44

Dit persoon woont al sinds zijn 8 e levensjaar hier en heeft nota bene 2 kinderen gekregen en bij zich wonen. Hem uitzetten is inhumaan. het feit dat hij al zolang ( jaren!) in onzekerheid zit is alleen al verwerpelijk . 


Gast

#102

2016-10-26 18:48

Ik vind dat iedereen die in Nederland woont en iets bijdraagt aan de samenleving, behoren tot de Nederlandse samenleving. Waarom niet voor Ronnie?

Gast

#103

2016-10-26 19:50

Ik ken hem al bijna mijn hele leven!
En vind het raar dat hij dan na zo'n lange tijd dan ineens het land uit moet.

Gast

#104

2016-10-26 21:47

20 jaar burger der Nederlanden
En dan nu hebben ze het lef om een ingeburgerde Nederlander 20 Jaar dus inmiddels in hart en nieren!!
En alleen vanwege dat het niet op papier staat en er van die knullige ambtenaren zijn die gewoon geen menselijke trekjes hebben!
En die dat niet eventjes op papier willen zetten!!
Nee in plaats daarvan sturen ze Ronnie mij gap/vriend/broeder terug naar land van herkomst!
Wat een ...land met ...regels ik schaam mij gewoon als Nederlander voor mijn eigen land!!!
Nederland iedereen is welkom behalve de gene die hier gesetteld is en hier al zolang wonen dat ze gewoon in Nederlands praten denken dromen ze zijn Nederlander in alle opzichten.
.UIT geen discussie mogelijk
Ronnie is staatsburger Nederlander in hart en nieren!!
Love you bro!!!

Marcore

GabberPapa

 

 


Gast

#105

2016-10-27 10:49

Dit is kan en mag niet gebeuren in Nederland. ALS er wel plek is voor vluchtelingen waarom niet voor deze eerlijk burger en dan ook nog na 20 jaar terug sturen naar zn eigen land sorry maar geen woorden voor

Gast

#106

2016-10-27 14:07

Iemand die hier al 20 jaar woont een gezin heeft, hier werkt en dus deel neemt aan deze maatschappij. Iemand die ontvreemd is van zn moederland omdat hij op 8 jarige leeftijd naar Nederland is gekomen. Zo iemand kan je toch niet terug sturen, zijn ze helemaal gek. Die hoort hier bij zn gezin, in dit land.

Gast

#107

2016-10-27 18:14

Omdat ik vind dat je na 20 jaar iemand niet het land uit kunt sturen

Gast

#108

2016-10-28 06:10

Omdat hij als jong kind al onze zelfde normen en waarde mee kreeg ! Hij is verdomme als kind hier gekomen met zijn gezin iedereen heeft paspoort gekregen behalve hij en zijn broertje ! Ongelofelijk!!!!

Gast

#109

2016-10-28 21:38

Ik vind het niet normaal dat hij gescheiden gaat worden van zijn kinderen..hij is een goeie vader..hoe moeten die kinderen verder denken jullie daaraan..en hij kent geen ander land dan NL...wat moet hij daar gaan doen..en hoe moet hij beginnen met zijn ziekte in een land dat hij dan helemaal van 0 moet beginnen..en hoe gaat hij van daar papa kunnen zijn voor zijn kids....

Gast

#110 Ronnie moet blijven

2016-10-30 16:28

Namens

 

Ulrike Julia , Ralph Oliver , Tamara Antonia Maria Hanninger,  Hugues en Michael P. Ntwari

Wij vinden dat ronnie na 20 jaar een nederlander is. 

Hij is een goede familie vriend, broer en vader

Wij wensen hem een succes vole leven hier god bless#team ronnie

 

 


Gast

#111

2016-11-11 21:38

Om dat ik vind dat ze zijn kinderen dit niet kunnen aan doen