Laat Kassandra Morais bij haar gezin blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Kassandra Morais bij haar gezin blijven.


Gast

#1

2016-10-01 20:13

Om dat ze al 16 jaar hier in Nederland woont en hun kinderen hier zijn geboren. Aziel zoekers moeten hier heen en krijgen er nog geld bij niet te geloven en dan dit gezin er alles er aan wil doen om hier samen een toekomst te hebben .NEE zegt den haag dan zij moet terug .zo krom

Gast

#2

2016-10-01 20:54

Omdat een gezien hoort bij elkaar!

Gast

#3

2016-10-01 21:20

Wij kennen Kassandra al jaren, mijn vrouw is Amy's doopmoeder. Wat ons betreft is ze al 100% Nederlands.

Gast

#4

2016-10-01 21:50

Mama moet bij haar kinderen blijven. Elke mens met een hart MOET dat begrijp voor hebben

Gast

#5

2016-10-01 21:57

Onmenselijk om dit gezin uit elkaar te halen. Schandalig dat zoiets kan gebeuren in Nederland.

Gast

#6

2016-10-01 22:09

Wij willen dat dit gezin samen in Nederland kan blijven.

Gast

#7

2016-10-02 01:04

Wederom wordt duidelijk dat er in de beleidsvorming van de IND gebrek is aan ethische verantwoordelijkheid. Hierdoor wordt er met twee maten gemeten. In mijn directe omgeving kan ik voorbeelden noemen van personen die door hun partners, al dan niet met omwegen, naar Nederland gehaald zijn en binnen geringe tijd een definitieve verblijfsvergunning kregen. Geen vluchtelingen, geen gezinsherenigingen, enkel de bewuste keuze om een relatie te beginnen met iemand met een andere nationaliteit, om vervolgens in zijn/haar geboorteland te gaan wonen. Mijns inziens lang niet zo urgent als het bij elkaar houden van een gezin met kinderen, waarvan de moeder 16 jaar geleden géén andere keus had dan naar Nederland te komen en hier een bestaan op te bouwen.  Wetgeving is wetgeving, maar duidelijk mag zijn dat deze krom is en dat deze toe is aan herziening, gezien het feit dat mensen die géén deel uitmaken van onze samenleving, verheven worden boven mensen die al 16 jáár deel uitmaken van onze samenleving. 


Gast

#8 Rechten van het kind

2016-10-02 05:39

Regels zijn Regels..  en uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd..

Maar hoe zit het met de rechten van het kind IND... ???  Het hof van de rechten van de mens heeft Nederland al meermaals op de vingers getikt vanwege schendingen van de rechten van de mens en het schenden van rechten van het kind. Een kind heeft recht op beide ouders..  maar daar heeft het IND lak aan.. ook als het gaat om Nederlandse kinderen..  Als het aan het IND ligt sturen ze zelfs hun eigen onderdanen het land uit..

Ik zeg teken deze petitie mensen.. !!

Ik zou deze casus zelfs graag terugzien bij het Europees hof .. ik zou zeer nieuwsgierig zijn wat daar uit zou komen.


Gast

#9

2016-10-02 05:39

Omdat de moeder bij haar kinderen hoort.

Gast

#10

2016-10-02 05:45

omdat ik het onmenselijk vind dat anderen beslissen dat een moeder van haar kinderen moet scheiden!

Gast

#11

2016-10-02 06:45

Iemand 16 jaar laten vechten en hier iets opbouwen en dan alsnog terugsturen kan echt niet. Dan had dat meteen gemoetennof het systeem klopt niet

Gast

#12

2016-10-02 07:25

Kassandra probeert al 16 jaat lang een leven op te bouwen zo goed en ze kwaad als dat kan met al de onzekerheden die horen bij een tijdelijk verblijfsdocument. Kassandra heeft 2 kinderen die beide in Nederland zijn. Deze kinderen zouden dan met hun moeder mee moeten of achter moeten blijven....?! Nee dat kan niet en is in beide situaties onmenselijk. Tevens heeft kassandra een stabiele situatie me een liever partner, vader van en voor haar kinderen. Laat haar na al die jaren bij haar gezin en kinderen blijven en het vooral de kinderen rust. Zodat ze weten dat hun moeder bij hun blijft en er altijd voor hen zal zijn.

Gast

#13

2016-10-02 08:15

Na 16 jaar en twee kinderen in NL kan deze beslissing echt niet meer.

Gast

#14

2016-10-02 08:25

Belachelijk voor woorden om weer een gezin uit elkaar te ruiken na 16jaar

Gast

#15

2016-10-02 08:25

omdat ik vind dat dit gezin bij elkaar moet blijven

Gast

#16

2016-10-02 08:28

je moet een moeder niet bij de kinderen weghalen

Gast

#17

2016-10-02 08:34

Laat het uitschot die onze cultuur verzieken lekker terug sturen!! Laat dit gezin samen blijven!

Gast

#18

2016-10-02 08:41

Ik hoop oprecht dat de kids bij mam en pap kunnen blijven. Toon medeleven aub en laat zien dat je hart zich op de juiste plek bevindt.

Gast

#19

2016-10-02 08:42

Het is bizar dat iemand die hier al zo lang woont het land uit gezet wordt terwijl ze kinderen en een man heeft hier.. het is verkeerd

Gast

#20

2016-10-02 08:43

Het systeem klopt niet !!!!!!!!.......als Nederland iemand hier 16 jaar laat wonen en iets op laat bouwen ,dan is het de plicht van Nederland om de consequenties te dragen en het met respect op te lossen!.......Dus dat betekend dat ze hier bij haar gezin moet blijven en haar kinderen kan opvoeden en steunen zodat ze hier een goed bestaan krijgen.

Gast

#21

2016-10-02 08:46

Een gezin kan je niet scheiden. Wat is Nederland ongelofelijk krom. De Kids zijn hier zelfs geboren. Ik kan er niet over uit. En maar mannelijke vluchtelingen op blijven vangen en huizen geven. Echt belachelijk 


Gast

#22

2016-10-02 08:49

Ze is hier al zo lang. En haar dochter Amy heeft 6 jaar bij mijn zoon in de klas gezeten. Dat meisje is hier in Nederland geboren...

Gast

#23

2016-10-02 09:00

Te belachelijk voor woorden dat ze iemand het land durven uit te zetten..iedereen verdient een normaal leven zeker als je al 16 jaar hier woont..ondertussen stroomt het land vol... Laat haar blijven

Gast

#24

2016-10-02 09:13

Een moeder bij haar gezin weg halen, dat gaat wel heel ver.. als een gezin gaat scheiden en vader kinderen bij de moeder weg houd is er een wet die dat niet accepteerd maar nu de overheid bepaald mag het wel??? Ga je schamen Nederland... laat deze mama lekker bij haar kindjes en man.. breng geen onnodig verdriet aan dit gezin

Gast

#25

2016-10-02 09:17

Omdat een gezin niet uitelkaar gerukt mag worden!!!