Stop bezuinigingen Brede School Zuidoost

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop bezuinigingen Brede School Zuidoost.


Gast

#1

2016-09-30 14:32

Het is belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen dat ze in aanraking komen met verschillende activiteiten en mensen. Zo leren ze zich sociaal te ontwikkelen en ontdekken ze wat bij hun interesse past. Ook ontdekken ze wat er in de omgeving van school/huis te beleven valt. Dit is goed voor de samenleving, kinderen blijven actief en betrokken bij hun buurt. Hierdoor ontwikkelen ze zich tot betrokken personen en dit zorgt ervoor dat ze in de toekomst ook actief blijven. De brede school activiteiten zijn nu gratis, op die manier maakt elk kind kans om actief mee te doen in de samenleving en kan geld niet het struikelblok zijn. Daarom moet de subsidie op brede school blijven!

Gast

#2

2016-09-30 15:35

Op kinderen moet niet bezuinigd worden

Anonymous

#3

2016-10-01 10:39

Hallo Ik riep de heer. Kevin lebois Ik ben in het bijzonder Ik lening geld aan alle mensen in staat zijn tot terugbetaling van mij op een rente van 3 % Mijn kredietverlening capaciteit varieert van 1 000 tot 500 000 euro Vraag het niet voor meer dan dit bedrag houdt u Ik ben tot uw beschikking Ik ben in staat om u te helpen een oplossing te vinden voor al uw financiële problemen Ik zal blij zijn je te zien door dit contact :  

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-02 20:37



Gast

#5

2016-10-04 05:53

mijn dochter vind dit heel leuk !!
en we zouden het heel jammer vinden als dit weg gaat.
dit hoort erbij te zijn

Gast

#6

2016-10-06 14:35

Buitenschoolse activiteiten zijn belangrijk voor de ontwikkeling van het kind

Gast

#7

2016-10-07 11:01

De laatste plek waar de gemeente moet bezuinigen is op de scholen!
Dit gaat zowel om de toekomst van onze kinderen als de toekomst van het land!