afsluiting tijdens de spits? NEE!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie afsluiting tijdens de spits? NEE!.


Gast

#76

2016-09-10 11:06

Sluit de sliekstaat,zelhemseweg en de toenallee ook af dan is het pas rustig en is er geen verkeers overlast
De bewoners van de hummeloseweg hebben zeker geen auto

Gast

#77

2016-09-10 12:08

Als de tijdelijke afsluiting op spitstijden, niet doorgaat wordt de weg permanent afgesloten, geloof ik, weet je dat? Is misschien voor alle partijen veel duidelijker. Dan kan Hummelo ook vanuit de Torenallee weer ontsloten worden!


Gast

#78

2016-09-10 15:46

Ik begrijp goed dat de aanwonenden Hummeloseweg meer verkeershinder ervaren nu er een toename is aan, met name, remmend, stilstaand en optrekkend verkeer.  Echter staat het belang van ondernemend en wonend Hummelo, de ergenis van een eventuele verdere isolatie van dit mooie dorp, de verschuiving van het probleem richting aanwonenden elders (inclusief sluipverkeer Hessenweg etc.) en de onnodige vervuilende kilometers die een ieder gaat maken vele malen hoger wegen dan het belang van de enkele aanwonenden aan de Hummeloseweg die (gedeeltelijke) afsluiting van deze, in veel opzichten, belangrijke verkeersader wensen in (vanzelfsprekend) eigen belang.

Bedenk dat hier altijd verkeer doorheen is gegaan en de toename van verkeer in algemene zin nu eenmaal een feit is waar we geen van allen "omheen" kunnen.   De "overlast" van de toename is voor een belangrijk deel te danken aan de aangebrachte verkeersremmers waardoor er voordurend wisselende verkeersbewegingen en opstoppingen zijn.

Beste gemeente; belangen afwegen en objectief blijven, verkeersremmende maatregelen eruit, verbod op vrachtverkeer Hummeloseweg handhaven en van de aanwonenden Hummeloseweg (naar ik mag aannemen en hopen) begrip en verdraagzaamheid tegemoet zien voor het kiezen van andere maatregelen dan de voorgestelde.  Ik wens de gemeente veel wijsheid toe.


Gast

#79

2016-09-10 17:03

Dit behoort tot de top 5 van slechtste beslissingen van de gemeente Bronckhorst.
Gemeente, heeft u al uitgerekend wat de milieuschade is.
Snel uitgerekend betekent dit toch al snel zo'n 5000 autokilometers per dag extra.
Dat is 500 liter brandstof per dag. Op jaarbasis bijna 200.000 liter brandstof.
En dan een energieneutraal gemeentehuis bouwen.
Te gek voor woorden.


Gast

#80

2016-09-10 17:09

Noordelijke afsluiting, afsluiting Hummeloseweg.

Als het de bedoeling is dat Hummelo ophoudt te bestaan,

zijn we prima op weg.


Gast

#81

2016-09-10 18:42

Voor ons als medewerkers in de thuiszorg is zo'n afsluiting niet acceptabel. Door de extra reistijd kunnen we de tijdafspraak met de zieke inwoners niet nakomen. Tussen 7.00 en 9.00 uur is het voor ons ook spitsuur. Wie verzint zoiets? 

tv

#82 Re: Afsluiting Hummeloseweg in Laag-Keppel

2016-09-10 18:48

#75: Theo A. - Afsluiting Hummeloseweg in Laag-Keppel 

 de afsluiting gaat betekenen dat een groot aantal inwoners van Hummelo elke dag  2x een aantal km zal moeten omrijden .

Ff een rekensommetje ga uit van 900 hummeloors die mbv van de auto naar het werk moeten gaan  en deze rijden dan iedere dag 10 km extra kosten van deze ff ruim berekend 10 x 900 = 9000km uitgaande van auto's die 1 op 10 rijden betekent dit 900 liter benzine a €1,40 en dan paten we dus over een bedrag van€1260,00per dag x 200(aantal werkdagen per jaar)  geeft toch het leuke bedrag van €252000,00 wat de inwoners van Hummelo extra kwijt zijn dankzij Henkie Otten en concorto. En dan hebben we het nog niet over de extra CO2 uitstoot die hiermee veroorzaakt word. 

Advies voor de mensen in laag-Keppel aan de Hummelooseweg: verkoop uw woning en koop een hutje op de hei.

(Dit advies is geheel gratis)


Gast

#83

2016-09-10 20:30

Omdat de kortste weg naar mijn werk word afgesneden.
Er is veel gemeenschapsgeld uitgegeven om snelheid te beperken.
Er beperking is voor de middenstand in hummelo
Het te gek vind dat een paar mensen kunnen bepalen dat het totale werkverkeer meer rijtijd nodig heeft, en slecht voor het milieu is door meer kilometers te moeten afleggen en het probleem naar een andere weg verlegt

Gast

#84

2016-09-11 06:58

Het afsluiten van die weg, verlegt het zgn. probleem naar bijv. de Sliekstraat. Andere bewoners worden dan opgezadeld met toenemende verkeersdrukte.

Tevens zorgt die afsluiting voor minder omzet bij de middenstanders, dit komt het dorp zeker niet ten goede. Door aanleg van rondweg is er al veel klandizie verloren gegaan. Als dit zo doorgaat bestaat zelfs de kans, dat middenstanders verdwijnen uit het dorp en dan...?!!

Opstoppingen heb ik nog niet meegemaakt daar en...wat wil je toch als je woont aan een doorgaande weg??? Je weet van tevoren....,dat....er verkeer voorbij komt.

Wanneer stopt deze waanzin???

Gast

#85 Re:

2016-09-11 06:59

#83: -  

 Helemaal mee eens!!


Gast

#86

2016-09-11 12:42

Dagelijks heen en weer 3,2 km omrijden is onzin

Gast

#87

2016-09-11 12:42

1.6 km om rijden
Milieu belasting
Tijd.
Enz enz

Gast

#88 Re: Re:

2016-09-11 15:54

#22: Tss - Re:  

 Goed idee, alleen fietsbrug van maken!!!


Gast

#89

2016-09-11 19:32

Ik heb deze petitie ondertekent omdat ik verwacht dat we met de afsluiting nog meer verkeer over IJsselweg en Eldrikseweg kunnen verwachten dus nog meer ongelukken op deze wegen .

Gast

#90

2016-09-11 19:50

Deze afsluiting slaat nergens op wat zijn de volgende wegen die we afsluiten.
Nog meer sluip verkeer over de smalle wegen bv Kipstraat en IJssel weg, Eldrikseweg hoe zo meer ongelukken.

Gast

#91

2016-09-11 20:12

Ondoordacht plan en niet constructief , Sliekstraat met nog meer verkeer opzadelen is ook geen optie.

Verkeer komend van en naar Zelhem over de Sliekstraat sturen scheelt al heel veel verkeer in Laag Keppel en verkeerssituatie in Keppel zelf aanpassen, belachelijke situatie gecreëerd voor met name de fietsers .

Gast

#92

2016-09-12 06:11

Door alle doorstromingsbelemmeringen op die weg hoopt het autoverkeer zich op. Dat veroorzaakt veel van de bestaande problemen. Afsluiting is niet oplossing, doorstroming bevorderen is dat wel.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-09-12 08:19



Gast

#94 Re: Re: Re:

2016-09-12 08:30

#88: - Re: Re:  

 Ja he.....nu we toch bezig zijn !!!!


Gast

#95

2016-09-12 09:31

Dit is absoluut geen sluiproute. Ze hebben het toen versmald daar, om mensen uit te lokken een andere route te nemen. Dit heeft niks geholpen. En mensen die aan die weg wonen weten toch dat het een drukke weg is.... weet niet of zij dit aangevraagd hebben of dat dit weer zo'n zinloze actie van gemeente Bronkhorst is!!

Gast

#96 Re:

2016-09-12 09:33

#81: -  

 Helemaal mee eens!!!


Gast

#97

2016-09-12 16:09

Elke dag kom ik op deze weg ( 2x ) en zie de extra drukte niet....7.10uur en 16.45uur.....

Gast

#98

2016-09-12 20:20

De Hummeloseweg in Laag-Keppel is van oudsher DE verbindingsweg tussen Hummelo en Laag-Keppel,alleen al daarom is gedeeltelijke afsluiting onaanvaardbaar. De huidige situatie met alle kronkels en vernauwingen en verschillende snelheidsgeboden maakt de doorstroming al moeizaam genoeg en bevordert asociaal rijgedrag en zorgt voor veel meer fijnstof, stilstaan en weer optrekken dan gewenst is. Maak de weg weer goed doorgankelijk, de enkele aanwonenden zuulen dan ook minder grplaagd worden!

Gast

#99 Re:

2016-09-12 20:35

#98: -  

 Top!!


Gast

#100

2016-09-12 20:54

Ik en mijn vriendin rijden allebei over deze weg naar het werk en kinderdagverblijf. Als de weg dicht gaat zouden we om moeten rijden naar kinderdag verblijf en werk. Dit kost ook benzine en dit komt het milieu ook niet ten goede !