afsluiting tijdens de spits? NEE!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Deze maatregel bereikt het tegenovergestelde op andere plaatsen, de sliekstraat wordt veel zwaarder belast en is hier niet goed op ingericht, de prinsenweg burg. Vrijlandweg en monumentenweg in hoog Keppel worden uitdagende routes voor sluipverkeer met hieraan zorgvoorzieningen een basisschool en zwembad/sporthal. De kortzichtigheid regeert weer in de gemeente Bronckhorst.
Tevens doodsteek voor de ondernemers, die dan nog meer passanten zien verdwijnen.
Er is al genoeg afgesloten!!
Kom op overheid laten we werken aan een GOEDE oplossing!
Het is inderdaad beter om de doorstroom te bevorderen ipv te verbieden. Zo erger ik me al jaren aan de auto's die midden op de straat staan geparkeerd in de Dorpstraat van Laag Keppel, waardoor er veel auto's van beide kanten vaak op elkaar staan te wachten om te kunnen passeren. Mogelijk kan er voor de bewoners van de dorpstraat bij de oude ijsbaan of elders in de buurt een parkeerplaats worden gemaakt, zodat dit parkeerprobleem en als het gevolgd daarvan opstoppende verkeer oplost.
ik denk dat we anders massaal over het zandpad gaan !!!!
Sluit Hummelo zo nog verder overal vanaf en het verkeersprobleem wordt zo verplaatst naar andere wegen.
Re: Re:
Parkeerplaatsen te huur achter de huizen voor een belachelijke hoge prijs van 650 euro per jaar.......met dank aan het land goed.....geen hond die daar in trapt natuurlijk
| This discussion has been closed. |