afsluiting tijdens de spits? NEE!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie afsluiting tijdens de spits? NEE!.

kyvk56sk
Gast

#51

2016-09-09 06:52

Het afsluiten van doorgaande wegen tijdens de spits is kortzichtig. Daarnaast wordt er blijkbaar geen rekening gehouden met de verhoogde emmisies van de extra kilometers rijdende voertuigen.


Gast

#52

2016-09-09 07:21

Belachelijk voor woorden hoe deze besluitvorming tot stand is gekomen.
Wees reëel door te zeggen dat eerder keuzes afreist werkte en haal dan ook de wegversmalling weg. Dit vergemakkelijkt de doorstroming van het verkeer en vermindert de overlast naar de omwonenden en irritatie in het verkeer.
Wegafsluitingen is niet meer van deze tijd waarbij mobiliteit erg belangrijk is.

Gast

#53

2016-09-09 07:26

Dit is voor mij de doorgaande weg naar mijn werk.
Afsluiting betekent omrijden richting Langerak, waarbij de verkeersdrukte op de weg Doetinchem-Doesburg alleen maar nog groter zal worden. Daarnaast is deze weg tussen Hummelo en Keppel reeds verboden voor vrachtverkeer, waardoor je zonder inhalen voorbij een vrachtwagen kunt komen. Deze rijden namelijk ook veel over de weg tussen Zelhem en Hummelo richting Doesburg.

Gast

#54

2016-09-09 07:38

Haal de huidige verkeersbelemmeringen weg , verbreed de weg en verbeter daarmee de doorstroming , veel van de overlast wordt nu veroorzaakt door verkeer dat herhaaldelijk remt , stopt en optrekt , dit geeft veel extra geluidsoverlast en extra uitstoot / stank.

Installeer permanente snelheidsbewaking met continu handhaving op de snelheid.

Afsluiting is alleen een verbetering voor de aanwonenden voor wie deze weg niet nieuw is, voor een enorme groep gaat afsluiting een verslechtering worden , overlast vergroting op andere plaatsen zoals hoog-keppel , veel extra te rijden kilometers voor doorgaand verkeer.

Ik vraag mij af wie van de aanwonenden zoveel invloed heeft bij de gemeente dat dit nu gepland staat ?

Ik ken nog heel veel plekken waar aanwonenden graag het doorgaande spitsverkeer zouden stoppen.


Gast

#55

2016-09-09 08:03

Een dom en ondoordacht plan.

Gast

#56

2016-09-09 08:19

Erg goed deze petitie. Belachelijk een doorgaande weg afsluiten voor een heel klein aantal bewoners. Hal de obstakels weg waardoor de doorstroming wordt bevorderd en leg desnoods drie goede drempels aan waardoor de snelheid wordt beperkt. Afsluiting belachelijk!!!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-09-09 08:58



Gast

#58

2016-09-09 10:05

Met (gedeeltelijke) afsluiting wordt het voordeel voor een enkeling een nadeel voor velen. Het een weegt niet tegen het ander op.

Gast

#59 Re:

2016-09-09 10:48

#56: -  

 Helemaal mee eens: wèg met de versmallingen! Het moet een weg worden zònder versmallingen. Dan verdwijnen de opstoppingen, dan is er geen lawaaierig optrekkend-auto-verkeer meer, en dan is het eindelijk weer veilig voor fietsers!!
En: zorg voor bijscholing voor de verkeers"deskundige" die dit alles bedacht heeft!!
VrGr Ab Molewijk


Gast

#60

2016-09-09 11:20

Eerst verkeersveilig maken en dan deels sluiten. Geldverspilling. Weer zo'n onzalig idee van de gemeente Bronckhorst.

Gast

#61

2016-09-09 12:17

Voor mijn werk kom ik hier vaak langs! Tijd kost geld!

Gast

#62

2016-09-09 13:04

omdat ik het er niet mee eens ben

Gast

#63

2016-09-09 13:12

Ga eerst eens goed bestuderen waaruit die overlast dan feitelijk bestaat en voor hoeveel aanwoners?. Geluidoverlast? Is nog meer isoleren geen oplossing? Als de weg weer zo wordt gemaakt dat het verkeer goed kan doorstromen met een snelheid van 30 km (al aan flitspaal gedacht?), is er nauwelijks overlast. Als het verkeer dán nog als overlast wordt erkend, dan kunnen we overal wel doorgaande wegen gaan afsluiten. Veel auto's in de spitsuren? Dat toont het belang aan van die weg.


Gast

#64

2016-09-09 13:38

Ik werk in wehl en woon in hummelo. Moet dan smorgens over sliekstraat of kipstraat naar het werk. Iig wens ontheffing van deze maatregel voor inwoners vzn hvummelo en keppel
weg

#65

2016-09-09 13:40

Woon in hummelo en werk in wehl. Iig ontheffing van deze mgl maatregel voor inwoners van hummelo en keppel


Gast

#66

2016-09-09 14:48

Kom daar dagelijks overheen gereden lekker dan!!

Gast

#67

2016-09-09 14:55

Ik gebruik die weg zelf regelmatig en ik wil ook niet dat er bij ons in Hoog - Keppel sluipverkeer komt.

Gast

#68

2016-09-09 18:03

ik heb getekend omdat ik het een absurd plan vind. ik kan er nog steeds niet overuit dat het dorp aan de noordzijde is afgelsoten, en nu dit weer. Dit is de tweede keer dat de plaatselijke ondernemers hun klanten zien verdwijnen want dat gebeurt op deze manier. ik kan straks net zo gauw naar Doesburg rijden om naar de supermarkt te gaan en dat zullen velen met mij doen.

Gast

#69

2016-09-09 18:27

laat de ondernemers in hummelo niet in de kou staan , en omrijden geeft meer milieu overlast

Gast

#70

2016-09-09 18:42

Absurd! Afsluiten creëert problemen, het lost niets op. Ernstige belemmering voor middenstand, horeca, ouders, zorg en vele anderen. Het dorp op cruciale tijden aan twee kanten afsluiten, te gek om over te praten.


Gast

#71

2016-09-09 19:05

Wel erg raar om een hele weg af te sluiten waar maar zo weinig huizen staan. Belang van de meerderheid lijkt mij belangrijker. Middenstand heeft het al moeilijk sinds de rondweg, deze actie zal dat alleen nog maar erger maken.
Ook het landbouwverkeer wordt wederom de dupe.
Een heel slecht plan!!
Hummeloseweg verkeersluw!

#72 Re:

2016-09-09 22:36

#1: -  

Ja afsluiten! In 2010 heeft de Dorpsraad aangegeven dat de te grote drukte moet worden verminderd; verkeer moet meer via Sliekstraat. Punt uit. Er wordt nu geracet, er is een fietser aangereden. Er komen 7500 auto's per dag door deze straat die je als valse rondweg van Doetinchem kunt zien! Bewoners pikken het niet meer!  Hummeloers kunnen in eigen dorp boodschappen doen, er is een bakker en een supermarkt! Niet alleen voor vergeten boodschappen na 18.00u. Afsluiten? Ja graag!!!

Ande

#73

2016-09-09 22:56

Nou, ik woon ergens anders, maar kan die protesten goed voorstellen.. Door afsluiting verplaats je het probleem niet alleen, maar wordt het zelf erger!!  De verkeersbewegingen worden er echt niet minder van...  En onnodig omrijden zorgt voor extra kosten, uitstoot en tijdverlies.... Een weg(ook alleen tijdens spits) afsluiten wekt altijd grote irritatie op van mensen die de situatie ter plekke niet kennen!


Gast

#74

2016-09-10 09:50

De afsluiting betekent een verdere isolatie van het dorp Hummelo. en is ook ten nadele van de middenstand.
Bovendien betekent het wederom een toename van de verkeersdrukte voor ons als aanwonenden van de Sliekstraat
Theo A.

#75 Afsluiting Hummeloseweg in Laag-Keppel

2016-09-10 09:52

De afsluiting betekent een verdere isolatie van het dorp Hummelo. en is ook ten nadele van de middenstand.
Bovendien betekent het wederom een toename van de verkeersdrukte voor ons als aanwonenden van de Sliekstraat